Mies ei käy koskaan luonani.
Onko teistä kohtuutonta jos suutun miesystävälleni siitä että hän ei koskaan käy minun luonani kylässä?
Ollaan seurusteltu kohta vuoden ja minä olen se joka käy hänen luonaan. Muuten meillä menee ihan hyvin mutta aina kun kutsun hänet luokseni niin on jokin selitys valmiina miksi ei pääse. Eli siis koko seurustelun aikana hän on käynyt tasan kerran ja silloinkin oli tasan vartin.
Kommentit (44)
Naisen kämpässä ei miehelle ole mitään tekemistä. Tuskin uskaltaa liikkua ettei siirrä huonekaluja ja rypistä mattoja. Lisäksi liian kapea sohva löhöämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko asuntosi siisti?
Omasta mielestäni on. Imuroin päivittäin. Muutenkin tykkään että tavarat on järjestyksessä. En silti ole mikään siisteysfriikki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas niin päin, että kohta vuoden ollaan tapailtu/seurusteltu enkä kertaakaan ole käynyt miehen luona. Ei päästä sinne. Pari kertaa olen ollut liikkeellä siellä päin, mutta olen käynyt talon pihalla vaan. Onhan tämä vaivatonta kun käy mun luona, mutta vähän omituista ja häiritsevää kyllä silti. Tiedän että todella sotkuisessa saati saastaisessa kämpässä en viihtyisikään, mutta voisin mä välillä käydä vaihtelun vuoksi. Jotenkin onnistun aina tapailemaan miehiä, joilla on sotkuiset kodit...
Vastauksena varsinaiseen kysymykseen: kyllä mua loukkaisi todella paljon tuollainen käytös. Ihan naurettavaakin kun asutte vielä noin lähellä toisianne. Miten kukaan voi olla noin laiska, tuohan ei ole kummoinen kävelymatkakaan.
Tuo nyt kuulostaa jo varsin epäilyttävältä, ettei mies ole kertaakaan päästänyt sua asuntoonsa...
Veikkaan, että kissat on se ongelma, jos mies on vartin vierailun perusteella haluton tulemaan sun kämppään.
Mun eksällä oli tällainen ongelma, ei kokenut oloaan mukavaksi mun luona. Suhde jatkui 9 vuotta ja ongelma katosi kun mies halusi muuttaa yhteen.
Eli: älä ota asiaa niin vakavasti. Suhde voi silti onnistua.
Taitaa olla sama mies jonka kanssa olen itse seurustellut. Niin samaa toimintaa. Kahden vuoden aikana on ollut mun luona tasan 2 kertaa ja nekin oli hänelle silmin nähden hankalia. Toki hänellä itsellään kissa ja se kissa onkin ollut se yleisin syy miksi ei mun luokse tule. Mutta kun siis käy mun luona, niin ei tosiaan kovin kauan viihdy. Ei olla tosiaan ns. vietetty iltaa mun luona ikinä. Hänen luonaan olen ollut lukuisia kertoja yötä ja se ei tunnu olevan ongelma. Asumme noin 7km toisistamme ja pääsemme molemmat helposti toistemme luo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies sanoo syyksi?
Outoa on, kyllä ihastunut tai rakastunut mies tulee vaikka minne naisen perässä.
Niin totta,minäkin joudun kulkemaan kolmessa osoitteessa,olen täynnä rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas niin päin, että kohta vuoden ollaan tapailtu/seurusteltu enkä kertaakaan ole käynyt miehen luona. Ei päästä sinne. Pari kertaa olen ollut liikkeellä siellä päin, mutta olen käynyt talon pihalla vaan. Onhan tämä vaivatonta kun käy mun luona, mutta vähän omituista ja häiritsevää kyllä silti. Tiedän että todella sotkuisessa saati saastaisessa kämpässä en viihtyisikään, mutta voisin mä välillä käydä vaihtelun vuoksi. Jotenkin onnistun aina tapailemaan miehiä, joilla on sotkuiset kodit...
Vastauksena varsinaiseen kysymykseen: kyllä mua loukkaisi todella paljon tuollainen käytös. Ihan naurettavaakin kun asutte vielä noin lähellä toisianne. Miten kukaan voi olla noin laiska, tuohan ei ole kummoinen kävelymatkakaan.Tuo nyt kuulostaa jo varsin epäilyttävältä, ettei mies ole kertaakaan päästänyt sua asuntoonsa...
Taitaa olla varattu.
Jotkut ovat vaan laiskoja. Ei viitsi nähdä vaivaa parisuhteen eteen. Tekeekö mitään muutakaan, vai järjestätkö sinä kaiken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla niitä lemmikkejä?
Kaks kissaa
Ap
Ja vielä ihmettelet, että mies ei halua tulla luoksesi? No ei kai. En minäkään tulisi mistään hinnasta 😂
Älä jaksa suuttua. Et vaan mene hänenkään luokseen enää. Problem solved
Minä en viihdy miehen asunnossa. Ihan normaali siisti kämppä on, mutta en vain osaa olla siellä kuin kotonani. Kaikki on miehen tavaroita, ja minä kyyhötän koko ajan jossain sohvalla, kun ei ole mitään muuta tekemistä. Mies näyttää tietokoneelta juttuja, jotka eivät minua kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan vuorovierailua.
Minulla mies kävi kissa-allergiastaan huolimatta luonani aluksi, mutta myöhemmin kissat olivatkin este. Se siitä sitten...
Et ymmärrä allergioista paljonkaan, jos et tajua, että kyllä ne kissat todellakin voi olla myöhemmin este.
Monille oireet tulee kantautuvasta epiteelistä vasta paljon myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko asuntosi siisti?
Omasta mielestäni on. Imuroin päivittäin. Muutenkin tykkään että tavarat on järjestyksessä. En silti ole mikään siisteysfriikki.
Ap
- imuroi päivittäin
- ei ole siisteysfriikki
Valitse toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko asuntosi siisti?
Ap- imuroi päivittäin
- ei ole siisteysfriikki
Valitse toinen.
Jaa, se olikin kissakoti. No sitten.
Suuttuminen on liioittelua, mutta loukkaantuminen ihan luonnollista etenkin, jos ei saa mitään perustelua.
Kyllä me vietettiin alkuun aikaa enemmän miehen asunnolla, mutta siihen oli loogiset syyt. Asunto oli isompi, hänellä oli parempi sänky ja jos viikonloppuna haluttiin tehdä jotain oli sieltä paremmat kulkuyhteydet. Mun luona nähtiin lyhyempiä "ollaan yhdessä" hetkiä, yhtään pidemmät ajat (esim. viikonloput) hänen luona.
67 neliön kolmio