Menetkö/menisitkö koronatestiin?
Kuulin juuri äsken jo toisesta tapauksesta, joka ei suostu eikä aio mennä koronatestiin. Siis testaustavan vuoksi. Tämä tyyppi oli vielä selkeän nuhainen. Näitä on oltava enemmänkin.
Tämä, joka ei aio mennä, on 18-vuotias vaikeasti traumatisoitunut nuori, joka vaan yksinkertasesti päätti, että häntä ei sinne saa. Toinen on kolmekymppinen toimistotyöntekijä, jolla on paniikkihäiriö ja tomenpidekammo ja päätti kans, että testaustapa aihettaa niin iso stressin, että ei aio mennä.
Kommentit (51)
Ei se testi pelota vaan sen tulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25:stä vastaajasta 9 ei aio mennä koronatestiin.. Toki tämä ei ole mikään viralline gallup, mut pitäiskö "joittenki päättäjien" pohtiä tähän ratkaisua?
Ap
Miten niin 25 vastaajaa. Mulla näyttää 30 vastaajaa.
Sillä hetkellä kun kirjoitin. Nyt on jo 44 vastaajaa :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vau. Että ihan oikeasti on olemassa aikuisia ihmisiä, jotka pelkäävät koronatestiä niin paljon, että jättävät menemättä. No, eipä haittaa, jos linnottaudutte neukkukuutioihinne potemaan, mutta huonompi juttu sitten jos kuljeksitte julkisilla paikoilla ja työpaikoilla levittämässä mahdollisesti tappavaa kulkutautia. Joo, onhan se näytteen otto hiukan epämiellyttävää, mutta niin on moni muukin lääketieteellinen toimenpide.
Ykskään lääketieteelinen toimenpide ei ole suomessa pakollinen, ei ole hoitopakkoa.
Itse ymmärrän näitä, jotka tulevat siihen päätökseen, että eivät mene testiin. Kysynkin pitäisikö testiä muokata vähän miellyttävämmäksi? Päättäjiäkin varmaan kiinnostaa keinot saada mahdollisimman moni testeihin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25:stä vastaajasta 9 ei aio mennä koronatestiin.. Toki tämä ei ole mikään viralline gallup, mut pitäiskö "joittenki päättäjien" pohtiä tähän ratkaisua?
Ap
Ja minulla 44! Joku taho manipuloi äänestystä.
Ja nyt jo 49. Joku tehtailee oikein urakalla näitä ääniä. Olisikohan kyseessä samat lavastajat, jotka kävivät merkuriuksella kuvaamassa kuu-käyntejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja nyt jo 49. Joku tehtailee oikein urakalla näitä ääniä. Olisikohan kyseessä samat lavastajat, jotka kävivät merkuriuksella kuvaamassa kuu-käyntejä.
Varmaan niitä kuuluisia postiääniä, joita ihmeellisesti löytyy vain jostakin. Jos ne poistais äänestyksestä, olisi merkittävä enemmistö testejä vastaan.
Tiedän jo miltä tuntuu kun jokin kepakko työnnetään lähes nenänieluun. Kokeilin itse oksattomalla persiljanvarrella loppukesästä. 17 senttiä se uppos sinne. Sitten tuli jo sieltä aukosta ulos ja kutitteli kitapurjetta. Vähän tekas höpöä jos kohta kyllä silmiäkin vetisti. Kokeiltu on, ei enää tarvetta semmoselle. Myöskin pistää fakittamaan ne uutiskuvat joissa aina ollaan tunkemassa sitä testipuikkoa nenään. Ihan ku koitettas opettaa että tää on uutta normaalia eikä tässä tavassa ole mitään epäilyttävää. Ei kiinnosta siis mennä siihen testiin. Ei oo kyllä mitenkään koronainen olokaan vielä kertaaakaan ollut edes
Elon Musk twiittas käyneensä 4 kertaa testissä saman päivän aikana. 2 positiivista ja 2 negatiivista..
Huh mikä ketju! Tällä sakilla taitaa mahdollinen korona olla sieltä pienimmästä päästä ongelmia...
Olen käynyt koronatestissä.
Kyllä menen tarvittaessa. Ja olen kevään jälkeen kolmesti käynyt. Olen teholla sairaanhoitajana, ja en todellakaan halua omalletunnolle että kantaisin viruksen sinne.
Itse olen käynyt jo useasti, sairastan monta flunssaa vuodessa. Saan kohta varmaan jo kausikortin testiin. Onhan se kivuliasta ja hirveää, mutta ihan jo oman perheeni vuoksi haluan tietää että joudutaanko koko perhe karanteeniin. Mieheni käy kuitenkin työmatkoilla ja treenaa tavoitteellisesti ja lapset ovat alakouluikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menen tarvittaessa. Ja olen kevään jälkeen kolmesti käynyt. Olen teholla sairaanhoitajana, ja en todellakaan halua omalletunnolle että kantaisin viruksen sinne.
Luulisi, että se olisi teille joka päivä. Ja samoin hoitokotien työntekijoille 17 miljardilla luulisi senkin saaneen, jonka korona on jo Suomellekin maksanut.
Vaikka kielestä otettava. Kyllä sekin tehoaa, mutta WHO vastustaa tallaista käytäntöä, ja se vastustus on jo maksanut miltei kaikki ne tapaukset, jotka sama porukka on kirjannut kuolleiksi.
Se rikollinen loisporukka.
Kävin jo. Normi lentsu, mutta varmistin kuitenkin. Etätöissä piti olla kunnes nuha meni ohi huolimatta testin tuloksesta.
Ja ei tuo testi käynyt kipeää, eikä tikulla aivoja sohittu. Epämiellyttävä lähinnä oli, muutama sekunti ja testi otettu. Turhaa liioitellaan testin "kauheutta".
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyys on vahvana näissä, valehtelevissa loisissa, valeen loisissa WHO koronatutkijoissa, jotka kertoivat taudin 50-100x influenssaa vaarallisemmaksi. Viruksen nimikin on tätä samaa valetta sars tulee suoraan sanoista Severe Acute, ja niin edelleen. Nimi annettiin jo alussa ilman mitään kunnollisia tutkimuksia, ja osoittautuu, ettei se pidä paikkaansa. Loisivat tutkijat, valeen lapamadot ottavat itselleen mitä saavat.
Totuus on, että Suomessa on parilta viime kuukaudelta suoraan tilastosta jo noin 10 000 tartuntaa mutta vain alle 30 kuolleeksi merkittyä. Kuolleisuus on mitätön ja muuttuu vielakin mitättömämmäksi kun huomataan, etta vain puolet tartunnoista jäljitettiin.
Rikollinen valeen loinen kuin Lapamato joutaa Gallows poleen. Ja ahdistuneet jonnekin muualle.
Kertaus ja sanat linkkiin ovat jo ketjussa.
WHO Euroopassa, ja toki muuallakin on vastustanut, ja jättänyt hoitohenkilokunnan testaamatta. Tämä on alusta pitäen asettanut hoitolaitokset riskiin, ja maksanut jo isoimman osan kaikista niistä kuolemantapauksista, jotka he itse väittävät koronan aiheuttaneen. Nämä ovat juuri laitosten sisältä.
(SAMA)
Multa otettiin hiljattain MRSA-testi, eli nenä- ja nielunäytteet. Nenän tökkiminen oli todella inhottavaa, mutta eihän se kauan kestänyt. Menisin totta kai koronatestiin, jos olisi oireita. Tuttavapiirissä tosi monet ovat käyneet, testitulokset kaikilla olleet negatiivisia.
Työnantaja vaatii negatiivisen testin heti ekasta flunssapäivästä joten oli pakko käydä.
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja vaatii negatiivisen testin heti ekasta flunssapäivästä joten oli pakko käydä.
Tulipas hassusti kirjoitettua😅 no mut anyway
Eihän se nyt oikeasti edes satu NOIN paljon. Ei satu yhtään, on vaan hetken epämukavaa.
Toivottavasti sitten pysytty oireittenne kanssa kotona ettekä kulje levittämässä tautia. Työskentelen riskiryhmään kuuluvien parissa ja olen käynyt jo neljä kertaa koronatestissä, ei tunnu kivalta, mutta minkäs sille voi.
Tänään kävin, ei ollut kamalaa. Epämiellyttävää toki, mutta ei se sattunut ja nopeasti oli ohi, kestikö huikeat 5 sekuntia.