Tarviin väriapua äkkiä. Kyse hiuksista?
Jäi kotivaalennus hieman keltaiseksi. Ei paljoa mutta en saanut hopeashampoolla taitettua sitä. Mitä haen kampaamosta? Onko Fudgen hopeashampoo tarpeeksi tehokas? Hiukset nyt vaalean banaanin väriset. Vai Goldwell soft colorin jossain sävyssä?
Kommentit (25)
Sain aika hyvin taitettua Biozellin color maskin sävyllä soft ice. Pidin kyllä päässä sitä n. 2h.
Laitoitko kuiviin vai kosteisiin hiuksiin tuon naamion? Itellä kotona vaan Biozell silver naamio.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laitoitko kuiviin vai kosteisiin hiuksiin tuon naamion? Itellä kotona vaan Biozell silver naamio.
Ap
Kosteisiin laitoin. Jos kerran jo tuo silver on niin kokeile tai laita hopeashampoota kuiviin hiuksiin ja anna vaikuttaa vaikka tunnin.
Nyt olin 1h hopeahoitoaine päässä. Latvat on kivan hopeiset mutta juuresta edelleen keltainen. Mitä teen?
Ap
Up
Auttaisi jo joku sävyte? Suositelkaa jotain? Vai mitä kampaamo ottaisi sävytyksestä ja värin korjaamisesta?
En oikein tiedä mitä tälle tekisi.
Ap
Goldwellin soft color on hyvä! Sävyä en osaa nyt äkkiseltään vinkata, mutta siitä pullosta riittää useampaan käyttökertaan ja on riittoisaa.
Latva varmaan kuivempi, joten imaisi hopeahoitsikan, mutta parempikuntoinen tyvi ei.
Laittaisin sen silverin uudelleen kuivaan tukkaan niin, että silveri pelkkään keltaiseen tyviosaan ja latvaan hoitoaine vaikuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Latva varmaan kuivempi, joten imaisi hopeahoitsikan, mutta parempikuntoinen tyvi ei.
Eli uudestaan en lähde tyveä vaalentamaan. Saako tuota muuten korjattua?
Ap
Sini-oranssit vaakaraidat hiuksiin sopiivat kaikille
Eiköhän täältä luulisi vastauksen löytyvän:
http://www.mehraz-co.com/uploads/Catalogue/Tikkurila_valtti_kuullotteet…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli uudestaan en lähde tyveä vaalentamaan. Saako tuota muuten korjattua?
Ap
Hiusten oma vaalentunut pohjaväri tullut näkyviin, värjäämiseen pitäisi pinnoittaa ensin. Mene kampaajalle, niin raidoittaa ettei kaikki hiukset katkea sitten kerralla.
En lähtisi ainakaan vaalentamaan enää. Kyllä se sävy ajan kanssa siitä taittuu jos on keltaiseksi asti jo vaalentunut. Latvoihin sitä maskia ei nyt kannata laittaa tai ne on kohta violetit.
Nää kotivärjäykset on niin parhaita :D :D :D :D
Ehkä mä kuljen pipo päässä pari kk ja sitten uskallan mennä kampaajalle korjauttaa ja laittaa sekaan oman värisiä raitoja. :(
Ap
Asetu ehdolle presidentinvaaleihin ja häviä. Lähtee keltaisuus tukasta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mä kuljen pipo päässä pari kk ja sitten uskallan mennä kampaajalle korjauttaa ja laittaa sekaan oman värisiä raitoja. :(
Ap
Riippuu ihan onko rahaa ja halua mennä kampaajalle korjauttamaan. Toinen vaihtoehto on laittaa päälle astetta tummempi vaaleansävy ja peittää sillä keltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Riippuu ihan onko rahaa ja halua mennä kampaajalle korjauttamaan. Toinen vaihtoehto on laittaa päälle astetta tummempi vaaleansävy ja peittää sillä keltainen.
Onko suositella jotain? Oon nyt miettinyt tätä. https://www.cocopanda.fi/product/3194635/schwarzkopf-pure-color-washout…
Oma väri 8 asteinen, voisi olla lähellä tuota.....ei kylläkään kokemusta tuosta sävytteestä.
Ap
Mistä me voimme tietää, onko kyse hiuksista?