Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset oletteko naineet pöydän reunalla?

Vierailija
13.03.2014 |

Tarkoitan sitä että makaat pöydällä jalat harallaan ja mies on nainut sinua seisaaltaan. M50+

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on harrastettu pirtti pöydän reunalla ja tiski pöydän.meinas vaa kaapin ovet irrota ku pidin kaapin oven kahvoista kiinni ;)

Vierailija
22/35 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava ajatus nussia pöydällä ja haluaisin kokeilla mutta meillä on se ongelma että ukko on pitkä ja tavan keittiönpöytä/työtaso on hänelle liian alhaalla. Pitäisi varmaan nikkaroida panopöytä. N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai oon ollut pöydällä, sehän on älyttömän hyvä paikka.

Ja minäkin ostan rokkimiehen tarinan.

Mä oon saanut useita kertoja työpaikan vessassa, toimistossa johtoryhmän isolla neuvottelupöydällä, bilepaikan vessassa, autossa, hytissä. Mä oon hieronut miehen penistä kadulla ja hän klittaani samalla.

Seksi on kivaa. Ja välillä paikat voi olla erikoisia.

Minä olen keski-ikäinen nainen, jolla seksikumppaneita on ollut vain neljä.

Vierailija
24/35 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai testattu on keittiön tiskipöytä ja keittiön ruokapöytä. Meidän ruokailupöytä on tukevaa kokopuuta ja kestää hyvin istuvan naisen painon kannen päällä.

Vierailija
25/35 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. n22

Vierailija
26/35 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydän reunalta, näen vaimoni kasvot miten hän nauttii nussimiseta. Auton takakontin päällä takaapäin, varoituksen sana, pyyhkikää kontin päältä pillulimat ja spermat pois. Kun menee auton lakka keturalleen.m50+.

Vierailija
27/35 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteluksi nainen kyljelleen pöydälle jalat koukkuun että perse on reunalla. Miehelle toisen jalan alle tuoli ja eikun lykkimään.

Vierailija
28/35 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvan reuna on aika usein sopivalla korkeudella, ja ei paina naisen takamusta/selkää yhtä pahasti kuin kova pöytälevy.

Vierailija
29/35 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olkkarin pöydällä on pantu. Pitäiskin ottaa uusiksi joku kerta.

Nyttemin tykätty sohvaseksistä.

N42

Vierailija
30/35 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan keskellä pöytää, pitääpä joskus kokeilla reunaakin.

Vierailija
31/35 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydän reunalla edestä on kuulemma ihanaa koska siinä näkee niin hyvin miten mies työntyy sisään. Jotkut naisetkin ovat ihailtavan visuaalisia...

Vierailija
32/35 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran opiskeluaikana pöytä rakastelun tahdissa kolkutteli ylösmeneviin lämpöpatterin putkiin. Jostain syystä yläkerran asukki alkoi mielenosoituksellisesti myös hakata putkia:) No laitettiin tyyny väliin ja jatkettiin hommia!

Hyvä pöytäasento on myös se, jossa toinen seisoen haarat levällään makaa pöydällä. 

Vierailija
33/35 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan,herttinen aika sentään!

Meidän Severi kyllä kerran ehdotti että voitaisiinko olla "sillälailla"niin että ottaisin froteepyjaman kokonaan pois päältäni,näin kerran vuodessa kun hääpäivänä aviovelvoitetta suoritetaan,mutta ilmoitin topakasti että se on parempi unohtaa moiset haihattelut samantien.Muuten herra voi unohtaa seuraavan vuoden romantiikkahetken samantien!

Miehet kyllä tiedetään,seuraavaksi varmaan pitäisi suostua pitämään valoja päällä makuuhuoneessa tai jotain muuta yhtä perverssiä!

Vierailija
34/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, piti hankkia sähkösäätöinen pöytä Ikeasta kun korkeus ei sopinut eri naisten kanssa. Napista saa hyvän korkeuden jottei tartte koukistaa jalkoja eikä seistä varpaillani kun kunppanilla tukevampi peffa. Kalliinlainen, 560€, mutta kannatti kyllä.

Vierailija
35/35 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni ei ole kärpässarjalanen. Niinpä Ikeasta ostamamme ruokapöytä meni pillunpäreiksi, kun naimme sen päällä. Jalat murtuivat. Mun häntäluukin sai aika tällin. Tosi kipee vieläkin.

Aloittaja varmaan tarkoitti että mies panee naista joka makaa pöydän päällä. Ei ne Ikeankaan pöydät miesparin rajua seksiä kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi