Naiset oletteko naineet pöydän reunalla?
Tarkoitan sitä että makaat pöydällä jalat harallaan ja mies on nainut sinua seisaaltaan. M50+
Kommentit (35)
Kiihottava ajatus nussia pöydällä ja haluaisin kokeilla mutta meillä on se ongelma että ukko on pitkä ja tavan keittiönpöytä/työtaso on hänelle liian alhaalla. Pitäisi varmaan nikkaroida panopöytä. N44
Tottakai oon ollut pöydällä, sehän on älyttömän hyvä paikka.
Ja minäkin ostan rokkimiehen tarinan.
Mä oon saanut useita kertoja työpaikan vessassa, toimistossa johtoryhmän isolla neuvottelupöydällä, bilepaikan vessassa, autossa, hytissä. Mä oon hieronut miehen penistä kadulla ja hän klittaani samalla.
Seksi on kivaa. Ja välillä paikat voi olla erikoisia.
Minä olen keski-ikäinen nainen, jolla seksikumppaneita on ollut vain neljä.
Tottakai testattu on keittiön tiskipöytä ja keittiön ruokapöytä. Meidän ruokailupöytä on tukevaa kokopuuta ja kestää hyvin istuvan naisen painon kannen päällä.
Pöydän reunalta, näen vaimoni kasvot miten hän nauttii nussimiseta. Auton takakontin päällä takaapäin, varoituksen sana, pyyhkikää kontin päältä pillulimat ja spermat pois. Kun menee auton lakka keturalleen.m50+.
Vaihteluksi nainen kyljelleen pöydälle jalat koukkuun että perse on reunalla. Miehelle toisen jalan alle tuoli ja eikun lykkimään.
Sohvan reuna on aika usein sopivalla korkeudella, ja ei paina naisen takamusta/selkää yhtä pahasti kuin kova pöytälevy.
Joo, olkkarin pöydällä on pantu. Pitäiskin ottaa uusiksi joku kerta.
Nyttemin tykätty sohvaseksistä.
N42
Ainoastaan keskellä pöytää, pitääpä joskus kokeilla reunaakin.
Pöydän reunalla edestä on kuulemma ihanaa koska siinä näkee niin hyvin miten mies työntyy sisään. Jotkut naisetkin ovat ihailtavan visuaalisia...
Joo, kerran opiskeluaikana pöytä rakastelun tahdissa kolkutteli ylösmeneviin lämpöpatterin putkiin. Jostain syystä yläkerran asukki alkoi mielenosoituksellisesti myös hakata putkia:) No laitettiin tyyny väliin ja jatkettiin hommia!
Hyvä pöytäasento on myös se, jossa toinen seisoen haarat levällään makaa pöydällä.
Ei koskaan,herttinen aika sentään!
Meidän Severi kyllä kerran ehdotti että voitaisiinko olla "sillälailla"niin että ottaisin froteepyjaman kokonaan pois päältäni,näin kerran vuodessa kun hääpäivänä aviovelvoitetta suoritetaan,mutta ilmoitin topakasti että se on parempi unohtaa moiset haihattelut samantien.Muuten herra voi unohtaa seuraavan vuoden romantiikkahetken samantien!
Miehet kyllä tiedetään,seuraavaksi varmaan pitäisi suostua pitämään valoja päällä makuuhuoneessa tai jotain muuta yhtä perverssiä!
Joo, piti hankkia sähkösäätöinen pöytä Ikeasta kun korkeus ei sopinut eri naisten kanssa. Napista saa hyvän korkeuden jottei tartte koukistaa jalkoja eikä seistä varpaillani kun kunppanilla tukevampi peffa. Kalliinlainen, 560€, mutta kannatti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni ei ole kärpässarjalanen. Niinpä Ikeasta ostamamme ruokapöytä meni pillunpäreiksi, kun naimme sen päällä. Jalat murtuivat. Mun häntäluukin sai aika tällin. Tosi kipee vieläkin.
Aloittaja varmaan tarkoitti että mies panee naista joka makaa pöydän päällä. Ei ne Ikeankaan pöydät miesparin rajua seksiä kestä.
Juu on harrastettu pirtti pöydän reunalla ja tiski pöydän.meinas vaa kaapin ovet irrota ku pidin kaapin oven kahvoista kiinni ;)