Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

91 cm maha pois hävittämättä tissejä?

Vierailija
13.03.2014 |

Nih, Toi olis tavoite kesäksi. jos mä laihdutan, niin upeat tissini häipyy. Nyt kaipaan kokemuksia: auttaako tähän hypoxi, kavitaatio vai rasvaimu? Mistä kaunein lopputulos?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa ja heitin kitusiin 2 Jim-patukkaa. Olis nälkä mutta yritän sinnitellä kun mennään vielä tänään ulos syömään.

ap

Vierailija
42/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 12:40"]Hypoxi kuulostaa luonnollisimmalta, mutta se vähän epäilyttää että siinä rasvasoluja ei hävitetä kokonaan. Leikkauksissa taas pelkään arpia, kun nut ihoni olisi muuten hyvä ja virheetön.

ap

[/quote]

Rasvasoluthan eivät lisäänny vaan kasvavat. Aiemmin olisin varmaan sitä leikkausta ehdotellut, mutta selkään tuli melkoinen keloidipatti luomenpoiston jälkeen... Aiemmin ei ole ollut mitään tuollaisia ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit lähtee ennenku maha.

Vierailija
44/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit määrää, mistä rasva lähtee ensin. Tätä voi kiertää ainoastaan kirurgisilla toimenpiteillä.

Vierailija
45/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vatsanympärys oli 88cm, nyt on 83.  Kiloja tippunut 5kg 2,5kk aikana. Minulla lähtenyt rasva vastasta, selästä makkarat, reisistä ja takapuolesta. Rinnat entisellään (rinnan ympärys vain pienentynyt)

Minä aloitin juoksun, käyn 1h kävelylenkeillä (reipasta kävelyä 6,5km/h, ei mitään löntystelyä), pyöritän voimavannetta (tosi hyvä vatsanseudulle), teen 100 vastalihasta päivittäin. Lisäksi minulla vähähiilarinen ruokavalio. Ja siis liikuntaa joka päivä.

Vierailija
46/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypoxiin en laittaisi rahaa euroakaan. Ei ole riittävän vahvoja todisteita, että se ylipäätään lisäisi painonpudotusta merkittävästi normaaliliikuntaan nähden. Ja siitä, että sen avulla rasvaa saisi poistettua juuri haluamistaan kohdista, en ole nähnyt vielä mitään todisteita.

http://www.significancemagazine.org/details/webexclusive/1234003/Hypoxi-Vacuum-Therapy---Sucking-at-science.html

Vierailija
47/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

91cm vyötärönympärys on kyllä niin iso että on terveydelle haitallista. Ehdottomasti kannattaa siis laihduttaa ja keskittyä terveisiin elämäntapoihin. Ei ne rinnat kokonaan voi kadota ja on oikeastaan ihan sama ovatko rinnat kooltaan isot vai pienet, muoto, kiinteys ja terveys on tärkeämpää ja vartalon mittasuhteet. Pienemmässä vartalossa, vähän pienemmät rinnat näyttävät sopusuhtaisemmilta ja kauniimmilta, kuin yli-isot.

Vierailija
48/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:15"]

91cm vyötärönympärys on kyllä niin iso että on terveydelle haitallista. Ehdottomasti kannattaa siis laihduttaa ja keskittyä terveisiin elämäntapoihin. Ei ne rinnat kokonaan voi kadota ja on oikeastaan ihan sama ovatko rinnat kooltaan isot vai pienet, muoto, kiinteys ja terveys on tärkeämpää ja vartalon mittasuhteet. Pienemmässä vartalossa, vähän pienemmät rinnat näyttävät sopusuhtaisemmilta ja kauniimmilta, kuin yli-isot.

[/quote]

Mulla on NYT sopusuhtainen vartalo. Ja tädit tulevat ihailemaan "söpöä vauvamasua". Lihava en todellakaan ole mistään muualta. Jos nyt tissit pienenisivät, niin kuvitteletko että niistä tulisi jotenkin kiinteät? Tyhjät pussit niistä tulisi, olen sentään 46v. Terveys ei minua pahemmin kiinnosta, haluan olla vain kaunis ja seksikäs. Sitä paitsi alavartaloni on ihan luuston puolesta kaksi numeroa isompi kuin ylävartalo, eli kuihdutettuani ylävartalon olemattomiin minulla olisi suuren näköinen takapuoli. Nyt on käsivarsissa ja hartioissakin lihaksia eli kroppa on paremmin tasapainossa. Paitsi sen vatsan osalta. Se on siis kireä pallo, ei mikään löllyvä ihrakasa sekään.

ap

Vierailija
49/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt matkalla parempaan kuntoon ja 7 viikossa on vyötärö kaventunut 88cm -> 76cm, kiloja ei ole lähtenyt kuin 4 ja tissitkin vielä löytyy. Tämä kaikki salitreeneillä ja ruokavaliolla. Vielä on matkaa jäljellä 7kk, uskon että vyötärö kapenee vielä huomattavasti, tissitkin toki jonkin verran.

Vierailija
50/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:42"]

Minä olen nyt matkalla parempaan kuntoon ja 7 viikossa on vyötärö kaventunut 88cm -> 76cm, kiloja ei ole lähtenyt kuin 4 ja tissitkin vielä löytyy. Tämä kaikki salitreeneillä ja ruokavaliolla. Vielä on matkaa jäljellä 7kk, uskon että vyötärö kapenee vielä huomattavasti, tissitkin toki jonkin verran.

[/quote]

Lisään vielä että kannattaisi terveyttäkin arvostaa ennen kuin se on mennyttä ja vartalosta saa sopusuhtaisen treenaamalla. Kun olkapäihin ja reisiin saa muotoja niin vyötärökin näyttää kapealta. Olen itse H-vartalotyyppiä, pituutta 168cm

Vierailija
51/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:52"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 12:40"]Hypoxi kuulostaa luonnollisimmalta, mutta se vähän epäilyttää että siinä rasvasoluja ei hävitetä kokonaan. Leikkauksissa taas pelkään arpia, kun nut ihoni olisi muuten hyvä ja virheetön.

ap

[/quote]

Rasvasoluthan eivät lisäänny vaan kasvavat. Aiemmin olisin varmaan sitä leikkausta ehdotellut, mutta selkään tuli melkoinen keloidipatti luomenpoiston jälkeen... Aiemmin ei ole ollut mitään tuollaisia ongelmia.

[/quote]

No siksipä juuri olisi kätevää poistaa niitä kokonaan kun eivät lisäänny.  Kait niiden kasvussa nyt sentään joku rajakin on, eli vähemmän rasvasoluja, vähemmän läskiä? Mun motiivini vartalonmuokkaukseen ovat nimen omaan esteettiset. Haluan olla hyvän näköinen bikineissäkin. Siksi pallomaha tai leikkausarpi mahassa olisivat melkeinpä samalla viivalla - kummankaan kanssa ei kehtaa esiintyä napa paljaana. Minusta kyllä nuo hypoxin sivulla olevat tutkimustulokset vaikuttavat ihan hyviltä. Mitä vikaa niissä on? Sekö, että ne ovat firman omia kokeita?

Vierailija
52/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:44"]

[/quote]

Lisään vielä että kannattaisi terveyttäkin arvostaa ennen kuin se on mennyttä ja vartalosta saa sopusuhtaisen treenaamalla. Kun olkapäihin ja reisiin saa muotoja niin vyötärökin näyttää kapealta. Olen itse H-vartalotyyppiä, pituutta 168cm

[/quote]

Mutta jos ei ole hyvän näköinen niin mitä sitten terveydelläkään tekee? Sitten joutaa jo kuolla pois. Mulla on olkapäissä ja reisissä muotoja, olen treenannut jo kauan. Mutta rintojen alta vartalon ympärys on 75 senttiä ja navan yläpuolelta 91 senttiä.

ap

Vierailija
53/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:54"]

[/quote]

[/quote]

Mutta jos ei ole hyvän näköinen niin mitä sitten terveydelläkään tekee? Sitten joutaa jo kuolla pois. Mulla on olkapäissä ja reisissä muotoja, olen treenannut jo kauan. Mutta rintojen alta vartalon ympärys on 75 senttiä ja navan yläpuolelta 91 senttiä.

ap

[/quote]

Jos sinä oiekasti treenaisit ja söisit ja olisit hyvässä kunnossa niin vatsasi ympärys ei olisi 91cm. Tämä on fakta.

Vierailija
54/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi mikä paskamaha ap on :Dd

Vierailija
55/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:56"]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

Jos sinä oiekasti treenaisit ja söisit ja olisit hyvässä kunnossa niin vatsasi ympärys ei olisi 91cm. Tämä on fakta.

[/quote]

KÄyn kaksi kertaa viikossa tanssitreeneissä (lattarit ja kansantanssit), kerta viikossa pilateksessa ja kolme kertaa viikossa punttitreeneissä. Ja vatsan ympärys on 91 cm. Tämä on fakta.

ap

Vierailija
56/56 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 16:56"]

[/quote]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

KÄyn kaksi kertaa viikossa tanssitreeneissä (lattarit ja kansantanssit), kerta viikossa pilateksessa ja kolme kertaa viikossa punttitreeneissä. Ja vatsan ympärys on 91 cm. Tämä on fakta.

ap

[/quote]

Eli syöt liikaa ja roskaa. Ja meinaat homman hoitaa Hypoxilla? Voi morjens mitä hommaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi