91 cm maha pois hävittämättä tissejä?
Nih, Toi olis tavoite kesäksi. jos mä laihdutan, niin upeat tissini häipyy. Nyt kaipaan kokemuksia: auttaako tähän hypoxi, kavitaatio vai rasvaimu? Mistä kaunein lopputulos?
Kommentit (56)
Jos olet noin 170cm pitkä, ei sinun normaalipaino sitten mitenkään ole 45kg vaan sellainen paino on alipainon puolella ja noin pitkälle liian vähäinen. Kuitenkin, kuntoilemalla saat rasvan vyötäröltä poltettua pois ja muokattua kehoa kiinteämmäksi.
Treenaa rintalihaksia isoilla painoilla niin voi jäädä enemmän rinnanympärystä jäljelle laihdutuksen jälkeen.
Luultavasti lähtee pelkästää tisseistä ja maha jää.
Ensin lähtee sieltä mistä ei hajua ja viimeiseksi sieltä mistä haluaa
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:08"]
Jos olet noin 170cm pitkä, ei sinun normaalipaino sitten mitenkään ole 45kg vaan sellainen paino on alipainon puolella ja noin pitkälle liian vähäinen. Kuitenkin, kuntoilemalla saat rasvan vyötäröltä poltettua pois ja muokattua kehoa kiinteämmäksi.
[/quote]
Huokaus. Voi kiitos tiedosta.
Tiedoksi: tavoitteeni ei ole 45 kiloa, mutta se on se paino, jossa olen isoimman osan aikuisikääni ollut. Ja paino, jossa mahakumpu vasta kokonaan häviää, se kun häviää viimeisenä. Se on myös paino jossa rintani ovat aa-kokoa. Nyt rintani ovat juurikin tuon 75c, jota edellinen vastaaja pitää pieninä. En kaipaa mitään jättilolloja. Nämä mitkä minulla nyt ovat, ovat ihanat, kauniit ja kiinteät (viidestä lapsesta ja yli 7 vuoden imetyksistä huolimatta), juuri minulle sopivat ja täydelliset. Ja ovathan ne toki isotkin verrattuna "normaalirintoihini". Kauneus on minulle ainakin tässä elämäntilanteessa arvo ylitse kaikkien, mutta pitää laskeskella mikä kannattaa. Rasvansiirto olisi toki kiva idea, mutta se maksaa hillittömästi ja mitenkähän muka tekisin sen mieheni huomaamatta? Ja jos se vielä kaiken lisäksi menisi pieleen, tulisi arpiset ja muhkuraiset sekä rinnoista että vatsasta? Varmaan ketuttaisi.
ap
Ei auta mikään noista. Mikset laihduttaisi vaan, ja sitten jos oikeasti tissit häiritsee, ota silikonit.
kirurgia on ainoa vaihtoehto. laihduttaminen vie pehmeyttä myös ei-toivotuista paikoista, aina.
Miksi muka silikonit tisseihin olis jotenkin paremmat kuin rasvaimu vatsaan? Mulla ei ole oikeasti läskiä missään muualla kuin vatsassa. KÄyn tanssimassa ja kuntosalilla. Kaikkialla muualla on kiinteää paitsi iso vatsa, kuin olis viimesillään raskaana. Tissit on hienot ja luomut. Sitä paitsi mun pitäis kuihduttaa itseni tonne 45 kiloon että maha lähtis. Se on todettu tässä ennenkin. Raskaus siis jättää aina ton mahan ja sen saa pois vain laihtuttamalla anorektikoksi mikä olin ennen raskauksia (pituus lähes 170 cm). Nyt on viides ja viimeinen raskaus takana ja haluaisin viimeinkin sen unelmavartalon :)
Eipä ole kyllä mahdollista, ellet sitten ennen noita kilojakin ollut jo rintava. Eri ihmisillä lähtee vähän eri paikoista läskin ensiksi liikkeille, mutta kun rasvaa poistuu, niin sitä poistuu, ei sitä pysty paikallisesti mihinkään varastoimaan. Mulla esim. lähtee ensimmäisenä vyötäröltä, sitten takamuksista ja viimeksi rinnoista. Mutta aina olen ollut aika rintava, tällä hetkellä 70E. Siskoni taas kun laihtuu,kaikki lähtee jo ennenstäänkin aika pienistä 75C rinnoista. Ei näille mitään voi. Molemmat olemme n.168-169cm ja minä painan 55kg, sisko 62kg.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 12:26"]
Miksi muka silikonit tisseihin olis jotenkin paremmat kuin rasvaimu vatsaan? Mulla ei ole oikeasti läskiä missään muualla kuin vatsassa. KÄyn tanssimassa ja kuntosalilla. Kaikkialla muualla on kiinteää paitsi iso vatsa, kuin olis viimesillään raskaana. Tissit on hienot ja luomut. Sitä paitsi mun pitäis kuihduttaa itseni tonne 45 kiloon että maha lähtis. Se on todettu tässä ennenkin. Raskaus siis jättää aina ton mahan ja sen saa pois vain laihtuttamalla anorektikoksi mikä olin ennen raskauksia (pituus lähes 170 cm). Nyt on viides ja viimeinen raskaus takana ja haluaisin viimeinkin sen unelmavartalon :)
[/quote]
Onkohan se sitten kuitenkaan ihan rasvaa jos on raskauden jälkeen jäänyt? On totta että toisinaan raskauden jälkeen vatsa ei palaudu entiselleen ilman kirurgiaa, mutta ei se toimenpide mitä tarvitaan mitään rasvanpoistoa ole. Yleensä ihan vatsalihakset on venyneet / revähtäneet ja tarvitseva tkorjausta.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 12:26"]
[/quote]
Onkohan se sitten kuitenkaan ihan rasvaa jos on raskauden jälkeen jäänyt? On totta että toisinaan raskauden jälkeen vatsa ei palaudu entiselleen ilman kirurgiaa, mutta ei se toimenpide mitä tarvitaan mitään rasvanpoistoa ole. Yleensä ihan vatsalihakset on venyneet / revähtäneet ja tarvitseva tkorjausta.
[/quote]
Vatsalihakset on auki myös, mutta niiden päällä on ihan selvä kunnon silavakerros. Riinat oli aa ennen raskauksia ja nykyään c-kupit. Rakastan niitä, mutta mahaani en. Vetämällä kaksi kireätä korsettia päälle saan itselleni kyllä unelmavartalon, mutta kesävaatteitten kanssa sellainen näkyy! Haluaisin rantavartalon!!
ap
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 12:30"]
Eipä ole kyllä mahdollista, ellet sitten ennen noita kilojakin ollut jo rintava. Eri ihmisillä lähtee vähän eri paikoista läskin ensiksi liikkeille, mutta kun rasvaa poistuu, niin sitä poistuu, ei sitä pysty paikallisesti mihinkään varastoimaan. Mulla esim. lähtee ensimmäisenä vyötäröltä, sitten takamuksista ja viimeksi rinnoista. Mutta aina olen ollut aika rintava, tällä hetkellä 70E. Siskoni taas kun laihtuu,kaikki lähtee jo ennenstäänkin aika pienistä 75C rinnoista. Ei näille mitään voi. Molemmat olemme n.168-169cm ja minä painan 55kg, sisko 62kg.
[/quote]
Ei olekaan mahdollista laihduttamalla tai kuntoilemalla. Mutta aloitusviestissä maititsemani kolme keinoa ovat sellaisia, joilla ainakin pyritään paikalliseen vartalonmuokkaukseen. Onko kenelläkään kokemusta niistä? Hypoxi kuulostaa luonnollisimmalta, mutta se vähän epäilyttää että siinä rasvasoluja ei hävitetä kokonaan. Leikkauksissa taas pelkään arpia, kun nut ihoni olisi muuten hyvä ja virheetön.
ap
Olen käynyt Hypoxissa ja auttoi mua saamaan reisistä pois.
Onneksi saa syödä hyvälaatuista ruokaa, pystyy treenaamaan ja kroppa on hyvässä kunnossa ja ihan kivan näköinenkin.
Sit lisää tän päivän syömisraportteja. Oikeastaan ei olis ollut vielä nälkä, mutta kun näin poikani vetävän jogurtti-fitnessmuorja, niin oli ihan pakko saada itsekin. Ne on vaan niin hyviä, eikä niitä kauan ole, kun nuo aloittavat syömisen. Eli pakko päästä itsekin apajille :) Vedinkin sitten kaksi lautasellista. Ja täysmaitoa lautaselle myös.
Pillereitä mukaan 1 kapseli CLA+kofeiinia, 1200 mg arginiinia ja 120 mg karnosiinia. Kohta pitää vielä juoda sitä molkosanvettäkin, että noi pillerit imeytyy, mutta en viitti heti pilata hyvää makua.
ap
Jos laihduttaa paljon lyhyessä ajassa, tissit kutistuu.. Senkin takia kannattaa laihduttaa hitaasti. Itse oon laihduttanut yli 40kg ja tisseistä tuli roikkuvat nahkaläpyskät. Samoiten nahka roikkui mahassa, reisissä ja käsivarsissa. Kirurgisesti ne sitten poistettiin ja tisseihin laitettiin implantit, ei siinä muu auttanu. Kannattaa siis vaan koittaa pysyä mahdollisimman normaalipainossa jottei käy näin.
Palaillaan pätkittäin. Eilen siis tuli käytänössä syötyä näin:
1) joskus kahdeksan jälkeen aamupalaksi: Allevo proteiinidiettipatukka, 2 kapselia CLA-rasvahappovalmistetta kofeiinilla terästettynä, 3 pilleriä (1200 mg) Arginiini-aminohappoa. Juotavaksi noin 2dl lasi Molkosanilla terästettyä vettä.
2) Noin klo 11.30 lounaaksi noin 2 dl maustamatonta jogurttia, vajaa desi mustikoita ja banaani. Juomaksi pari desiä molkosanvettä. vihreä tee-pilleri, hiutenkasvatukseen tarkoitettu Evonia-pilleri (b-vitamiineja, e-vitamiinia, öljyjä, sinkkiä, biotiinia), maitohappobkkteerikapseli, berberiiniä pilleri (pitäisi edistää aineenvaihduntaa). Purkin pohjalta vielä pari jäljellä olevaa Burner-pilleriä.
3) Noin 12.30 lasi molkosanvettä
4) Kaksi lautasellista Fitnessmuroja (jogurtti) ja täysmaitoa.
Enempää ei sitten tullutkaan syötyä eikä juotua, vaikka ainakin juomiseen oli vielä tarkoitus.
Laitetaanpas sitten viel tämän päivän syömiset:
aamupala äsken: vanha tuttu noin 2 dl maustamatonta jogurttia, vajaa desi mustikoita ja banaani. Juomaksi pari desiä molkosanvettä. 2 kapselia CLA-rasvahappovalmistetta kofeiinilla terästettynä, 3 pilleriä (1200 mg) Arginiini-aminohappoa. Berberiinipilleri.
Päivän 2. syöminen:
kaksi palaa moniviljaleipää, päälle Oivariinia (varmaan about 1,3 rkl) ja yksi kananmuna. Noin 2 dl sokeroitua mehua. Eli meni taas hiilihydraateiksi.
Oli muuten niin hyvä diili-tarjous kavitaatiohoidosta, että ostin kolmen kerran sarjan. Kattoos ny sitten miten ämmän siellä käy.
ap
Rasvaimun jälkeen siihen kohtaan ei enää tule samanlaista rasvakerrosta, tämä on fakta. Toisekseen c-kuppi ei ole iso, todennäköisesti ympärysmitta on ap:lla iso. Mulla on c75 kuppi eikä tosiaankaan isot rinnat, olen 155cm pitkä. Myös rinnat pienenevät kun rasvaprosentti putoaa, näin kävi muodokkaalle ystävälleni joka aloitti Fitfarmin dieetin. Hänellä oli kiinteät, isot rinnat ja lattaripeppu, tosin rasvaprosenttikin iso. Nykyisin hänen rasvaprosenttinsa on tosi pieni ja rinnat ovat kadonneet, mutta rintalihas tuo muotoa jonkin verran. Hänen vyötärönsä on tosi kapea ja malli siis tiimalasi. Oma henk. koht. mielipide on että ULKOISESTI kaverini näyttä paremmalta aikaisemmin ollessaan muodokas, mutta pitkäikäisempi hän on nykyisin koska sisäelinrasva on kadonnut.
Joten älkää naiset surko niitä rintoja, ne eivät takaa terveyttä ja pitkää ikää. Jos ap haluat niin mene rasvansiirtoon Bulevardin klinikalle jossa ne siirtää maharasvan sun rintoihin. Netissä paljon kuvia. Saman tekevät myös Töölön klinikalla, kalliimmalla vaan.
Varaa aika kirurgille konsultaatioon ja kysy neuvoja heiltä, älä täältä.