Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain lähetyssaarnaajaa?

Runotyttö?
15.11.2020 |

Olen nainen, sinkku, vähän alle 30-vuotias - ja joissakin asioissa todella herkkä (vaikka omaan vahvojakin luonteenpiirteitä). Yksi tällainen herkkä kohta minussa on suhtautuminen seksiin. Toivoisin kumppania ja perhettä, mutta ajatus seksielämästä pelottaa, vaikka minulla on seksuaalisia haluja ja kaipuuta saada ja antaa kosketuksia, hellyyttä ja läheisyyttä. Miksi pelottaa sitten? Siksi, koska mediasta ja somesta ja muualta yhteiskunnasta (vaikea kaikkia kanava edes eritellä) tuleva kuva siitä, millaista seksi "pitäisi" olla tuntuu ahdistavalta. Haluaisin, etä seksi olisi kaunista. Haluaisin melkein pelkästään lähetyssaarnaajaa, ehkä joskus voisin olla päällä. Esimerkiksi takaapäin-asento, joka tuntuu olevan jo niin yleinen, että tuntuisi kauhean rajoittavalta siitä kieltäytyä jos toinen haluaisi, tuntuu ajatuksena vastenmieliseltä. Vaikka saattaisin onnistua kaivamaankin itsestäni sellaisen "riettaamman" puolen ja suostua vaikka tähän asentoon, en edes haluaisi tehdä sitä. Tiedän, että mieleni kärsisi siitä silti hiljaa, vaikka tottuisin ko. asentoon jossain määrin. Haluaisin romanttista seksiä, katsekontaktin. Jotkut sanovat, että vaikka lähetyssaarnaajassa puolestaan on naista alistava valta-asema miehellä, en koe sitä itse niin - ehkä siihen liittyy juuri se katsekontakti, että asento on kuitenkin niin romanttinen ja tuntuu keskittyvän samalla siihen rakkaaseen ihmiseen ja läheisyyteen, ja sitä läheisyyttä sitten yhdyntä vielä syventää. No, joka tapauksessa, olen siis ehkä nykymittareilla estynyt suhteessa seksiin (vaikka minulla olisi paljonkin haluja ja voisin harrastaa seksiä usein). Esimerkiksi myös suuseksi olisi ihan mahdoton ajatus.

Kaiken lisäksi, jos alkaisin suhteeseen, haluaisin suhtautua siihen jo alusta alkaen vakavasti (/loppuelämän kumppani lähtökohtaisesti, toki ei ikinä tiedä, mitä elämässä tapahtuu), ja siksi pohtii sitäkin, että kyllästyykö kumppani jossain välissä "tylsään" seksiin ja lähtee siksi suhteesta, koska tulee tarve kokeilla uutta. Siksi en ole alkanut parisuhteeseen, vaikka ottajia olisi monia ollutkin.

Niin, millaista seksiä sitten haluaisin? Haluaisin, että se olisi luontevaa, hellää, tietyllä tavalla perinteistä, kaunista, herkkää. Sellaista, että vain hiljaa vaikkapa lasten jo nukkuessa hymyiltäisiin, hyvältäisiin, suudeltaisiin, välillä ehkä keskusteltaisiin ja jaettaisiin myös suruja ja huolia, joita toinen voi siten silitellä pois ja ne unohtaa sitten kiihkeämmän sekin aikana... Haluaisin, ettei seksistä tulisi sellaista suoritusasiaa. Ymmärrän, että joskus vain haluttaa, ja minusta siitäkin vaikka nopeasta prosessista voi tehdä kauniin hetken. Aina on aikaa vähän hymyillä ja hyväillä ja kehua toista... Minustakin varmaan löytyisi riettaampikin puoli, jos sitä lietsoisin, mutta en halua. Haluan, että minulla olisi yhteydestämme mieheni kanssa vain kauniita mielikuvia. Olen tosi esteetinen ja taiteellinen ihminen, vaikuttaneeko sekin, en tiedä.

Onko tällaisia miehiä yhtään? Ehkä olen näiden perinteikkyys-kaunisseksi-fantasioideni kanssa niin yksin, että olen sinkkuna loppuelämäni. En halua pakottaakaan ketään tällaiseen järjestelyyn, jos se sitten tuntuu toisesta liian rajoittavalta ja pidemmän päälle tylsältä.

En ole todellakaan mikään taivaanrannanmalari muuten, olen realisti ja jo kovia kokenut esimerkiksi sairastamisen ja koulukiusaamisen johdosta, terapiassa kun käynyt ja nykyään itsenäinen ja vahvakin ihminen. Jotenkin vain jäänyt tuo runotyttömäinen toive kauniista seksielämästä. Reippaan kävelyn jälkeen raikkaana syysiltana juotaisiin kaakaot kotona ja ajauduttaisiin ensin sohvalle silittelemään toista ja ihailemaan toisen kauneutta - sitä rakkaan ihmisen ulkonäköä, jota elämän merkit ja uurteet vain parantavat ja yhteistä yhteyttä syventävät. Siitä sitten suudelmien jälkeen makuuhuoneeseen...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kirjoitus.

Vierailija
2/4 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan upea kirjoitus.

Me miehen ryökäleet olemme erilaisia.

Jollekkin miehelle olisit unelma nainen, ja jollekkin toiselle et.

Sinuun haluaisin tutustua mutta olen varattu, joten se ei käy päinsä.

Mielestäni olet ehkä vähän liian analyyttinen, ehkä olen väärässä.

Toivon, että löytäisit mieleisesi kumppanin jossain vaiheessa elämääsi.

Voi olla, että joudut kerran tai pari kertaa pettymään unelmastasi mutta se kuuluu elämään, se on elämää.

Kuitenkin kaikki, myös se, että kohdalle tulee, se oikea kumppani on "korkeemman käres"

Toivotan sinulle lämpimästi, iloa ja onnellista, rakkauden täyttämää elämää oikean kumppanin kanssa.

M73.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta postauksesta, mutta tiedän tunteen. Olisit mun unelmanainen tuon kuvailun perusteella. Olen aina rakastanut lähetyssaarnaaja-asentoa, en niinkään itsekkäistä syistä, kuten siitä, että miehenä mulla on siinä valta tavallaan, vaan läheisyyden takia. En tiedä mitään niin ihanaa kuin päästä koko vartalolla naisvartaloon kiinni, katsoa silmiin, suudella ja rakastella vaikka koko vapaapäivä vaihtelevalla työntörytmillä. Tykkään niin tuntea rinnat omaa rintakehää vasten. Tykkään tyynyjuttelusta ja pikaisemman session päätteeksikin haluan jäädä naisen vartalon lämpöön pitkäksi aikaa. Haluan kantaa naiseni rakastelemaan kuin prinsessan. Tavallaan saan kiksejä pikku dominoinnistanikin. Olen ehkä tosi vanhanaikainen, so what.

Vierailija
4/4 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä loputon analysointi on nyky naisten ongelma. Some ja muut painostaa, mutta itse naiset esim niitä keimailevia kuvia sinne lataavat. Naiset itse luo itselleen somen kautta paineita siitä ja tästä ja sitten taas analysoidaan asioita loputtomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän