Mistä merkeistä voi huomata varatun miehen olevan kiinnostunut?
Kommentit (26)
Mikä ihme niistä varatuista tekee niin kiinnostavia? Ettekö te vapaille miehille kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
No minulle lähetti varattu mies viestejä: ”olet kaunis” ja ”panisin”. Tein johtopäätökset että hän taitaa olla kiinnostunut, mutta en vastannut mitään, koska minua ei kiinnosta varatut miehet.
Puutteessa oleva mäntti se oli.
sanonko rumasti kirjoitti:
asiahan ei minulle kuulu,mutta pidä vaan se tussu housuissas ja anna miehen olla!
Sinkku ei ole kenellekään mitään velkaa ja jos mies pettää suhteessa, se on vain ja ainoastaan hänen syytä. En tajua miksi naiset aina hyökkäävät muiden naisten kimppuun, kun mies on se limanuljaska ja vätys jos päätyy pettämään. Eihän se fiksua ole sinkulta, kuka tollaisen pettäjän haluaa itsensä kanssa parisuhteeseen? Itse ainakin olisin ikuisesti epävarmuuden vallassa että tekee saman mulle. Kuitenkin, mies ja mies ainoastaan on syypää jos hyppii vieraisiin housuihin. Ihan turhaa yrittää puhua pettämistä miehen hyväksi että se kamala vamppi vietteli sen. Höpö höpö, kyllä aikuinen ihminen tekee ihan itse päätöksensä ja tietää tasan mitä tekee jos pettää.
Vierailija kirjoitti:
H u oooo raaaaaa
Olipa ikävästi sanottu, vaikka kysymys on ihastumisesta/rakastumisesta ja on fiilis että siinä on jotain niin oikeaa 🎼🎵🎶
Go for it girl 👍🏻
No minulle lähetti varattu mies viestejä: ”olet kaunis” ja ”panisin”. Tein johtopäätökset että hän taitaa olla kiinnostunut, mutta en vastannut mitään, koska minua ei kiinnosta varatut miehet.