Mistä merkeistä voi huomata varatun miehen olevan kiinnostunut?
Kommentit (26)
Ei huomioi isossa seurassa ollenkaan
asiahan ei minulle kuulu,mutta pidä vaan se tussu housuissas ja anna miehen olla!
sanonko rumasti kirjoitti:
asiahan ei minulle kuulu,mutta pidä vaan se tussu housuissas ja anna miehen olla!
En anna
Vie vaan, johan tuo joutaakin kiertoon, 20 vuotta pyörinyt nurkissa tyhjän panttina.
Haluatko pelkkää seksiä vai ihan miehen itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko pelkkää seksiä vai ihan miehen itsellesi?
Molemmat kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vie vaan, johan tuo joutaakin kiertoon, 20 vuotta pyörinyt nurkissa tyhjän panttina.
Täälläkin on yksi turhake, joka joutaisi ap:lle. Anna mennä.
Menee kiinnostuksen kohteen seurassa todella vaikeaksi. Saattaa yrittää vältellä. Voi olla tyly.
Elämästä tulee muuten myös vaikeaa ja tylyä jos sekaantuu varattuihin.
Näissä keskusteluissa on kiehtovaa, miten varattu ihminen osoittaisi kiinnostuksensa jollain muulla tavalla kuin vapaa. Todennäköisesti yleisiä ilmiöitä onkin, mutta jos joku esim. katsoo jollain tapaa, tuntuisiko hohdokkaalta, jos vapaa vai katsoisi jollain tapaa? "Oho, sain puolessa vuodessa kolme katsetta. Pitäisikö mullistaa elämänsä ja pyytää muuttamaan yhteen."
Pitkä katsekontakti voi johtua siitä, että mies ihmettelee miksi tuijotat häntä.
Ensin se alkaa hakeutua seuraasi. Tekee tikusta asiaa. Katselee sua salaa. Lopuksi alkaa vältellä. Varattuihin ei kannata koskea.
Aloittaja ei ole tainnut sanoa että haluaisi jotain? Silti tähänkin keskusteluun on löytynyt mollaavia ja haukkuvia kommentteja. Palsta ei petä tänäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole tainnut sanoa että haluaisi jotain? Silti tähänkin keskusteluun on löytynyt mollaavia ja haukkuvia kommentteja. Palsta ei petä tänäänkään.
Aloittaja tuskin kirjoittelisi tänne, jos ei haluaisi jotain. Jos varatun kiinnostus olisi aloittajalle yhdentekevää, hän ei kirjottaisi siitä tänne, tai minnekään muuallekaan.
No mulla oli vuoden mittanen seksisuhde työkaverin kanssa pari vuotta sitten. En ole siitä ylpeä, mutta en voi sitä tekemättömäksi saada. Olin silloin sekaisin, ja vaikka se ei oikeuta huonoon moraaliin, niin kuitenkin minulle kävi.
Noh, mies oli seurustellut onnellisesti (omien sanojensa mukaan) 6-vuotta. Naisystävä oli hänelle pettämisen ajankin jälleen omien sanojensa mukaan "kaikki kaikessa". Mä itse osoitin työpaikalla kiinnostusta, vaikka tiesin parisuhteesta. Suoraan sanoen tyrkytin itseäni hänelle. Tottakai mieskin on tilanteessa syyllinen, mutta miehen naisystävä oli masentunut tuona aikana. Varmasti mieskin oli aika sekavassa tilassa ja yllytin häntä pettämään.
Kun ihmisellä on murheita ja stressiä, on hän alttiimpi mokaamaan tuollaisessa tilanteessa.
Noh, kyllä mieskin sitten antoi mulle niitä katseita ja kosketteli työpaikalla.
Lopulta siis harrastettiin seksiä yhteensä vuoden verran, viikonloppuisin.
Nainen sai tietää vasta tänä keväänä. Sattui eniten se, että nainen soitti mulle ja osoittautui maailman hyvä sydämisimmäksi ihmiseksi. Aivan upea sisältä ja ulkoa (tapasimme kerran).
Nykyään suhde jatkuu tuolla parilla ja kadun edelleen. Helpottaa tietäää kuitenkin, että tämä kamaluus lopulta lähensi paria ja he ovat yhdessä. Älkää siis sekaantuko varattuihin!! Ette tiedä millaisia ihmisiä siellä kotona heitä odottaa..
Tee sille basic instinctit. Jos silmälasit huurtuvat, mies on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
No mulla oli vuoden mittanen seksisuhde työkaverin kanssa pari vuotta sitten. En ole siitä ylpeä, mutta en voi sitä tekemättömäksi saada. Olin silloin sekaisin, ja vaikka se ei oikeuta huonoon moraaliin, niin kuitenkin minulle kävi.
Noh, mies oli seurustellut onnellisesti (omien sanojensa mukaan) 6-vuotta. Naisystävä oli hänelle pettämisen ajankin jälleen omien sanojensa mukaan "kaikki kaikessa". Mä itse osoitin työpaikalla kiinnostusta, vaikka tiesin parisuhteesta. Suoraan sanoen tyrkytin itseäni hänelle. Tottakai mieskin on tilanteessa syyllinen, mutta miehen naisystävä oli masentunut tuona aikana. Varmasti mieskin oli aika sekavassa tilassa ja yllytin häntä pettämään.
Kun ihmisellä on murheita ja stressiä, on hän alttiimpi mokaamaan tuollaisessa tilanteessa.
Noh, kyllä mieskin sitten antoi mulle niitä katseita ja kosketteli työpaikalla.Lopulta siis harrastettiin seksiä yhteensä vuoden verran, viikonloppuisin.
Nainen sai tietää vasta tänä keväänä. Sattui eniten se, että nainen soitti mulle ja osoittautui maailman hyvä sydämisimmäksi ihmiseksi. Aivan upea sisältä ja ulkoa (tapasimme kerran).
Nykyään suhde jatkuu tuolla parilla ja kadun edelleen. Helpottaa tietäää kuitenkin, että tämä kamaluus lopulta lähensi paria ja he ovat yhdessä. Älkää siis sekaantuko varattuihin!! Ette tiedä millaisia ihmisiä siellä kotona heitä odottaa..
Niin eli kuvittelit aluksi että mies pettää koska naisessa vika? Ja että varmaan hirveä pirttihirmu kotona? Kuule, järkevä ihminen ei sekaannu varattuihin, oli siellä kotona millsinen ihminen tahansa.
Mitä haluat siltä varatulta mieheltä?