Mies haukkui lihavaksi
Kannattaako jatkaa? Multa meni maku koko suhteesta. Ei ole pyytänyt anteeksi. Perusteli, että ihan oikeutetusti sen sanoi. Ääliä mikä ääliö.
Kommentit (32)
Mitä, oliko jo vuonna 2014 tällaista?
Mun mies ei ole ikinä sanonut mitään painostani, vaikka sitä on tullut 30kg lisää yhdessäolon aikana.
Mikä on oikea tapa tuoda asia esille?
Miksi ei saa sanoa suoraan, jos toiselle on kertynyt liikaa painoa ja pitäisi laihduttaa?
Rakas, sinusta on tullut pullukka?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saa sanoa suoraan, jos toiselle on kertynyt liikaa painoa ja pitäisi laihduttaa?
Lähteä itsestä. Onko itse niin täydellinen, että on varaa alkaa määräillä toisen olomuodosta?
Jos on, niin sitten sanoa, että MINUSTA tuntuu ikävältä tämä asia. Koska oikeasti vika on sinussa, mikäli se toinen viihtyy kehossaan. Kyllä hän itse tietää, että painoa on tullut. Sinä olet se, joka ei tule asian kanssa toimeen.
Potkase perseelle ja sano et nyt lähti jätkä vaihtoon liian pienien munien takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteä itsestä. Onko itse niin täydellinen, että on varaa alkaa määräillä toisen olomuodosta?
Jos on, niin sitten sanoa, että MINUSTA tuntuu ikävältä tämä asia. Koska oikeasti vika on sinussa, mikäli se toinen viihtyy kehossaan. Kyllä hän itse tietää, että painoa on tullut. Sinä olet se, joka ei tule asian kanssa toimeen.
Mistä saa parisuhteessa huomauttaa?
Tupakoinnista, huumeista, liikaa juomisesta? Nuo menevät mielestäni ihan samaan kategoriaan kuin liikaa syöminen. Hetken mielihyvän vuoksi aiheutetaan vahinkoa itselle ja parisuhteelle. Saako huomauttaa ja pyytää tapojen korjaamista vai onko parempi vaan suoraan erota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa parisuhteessa huomauttaa?
Tupakoinnista, huumeista, liikaa juomisesta? Nuo menevät mielestäni ihan samaan kategoriaan kuin liikaa syöminen. Hetken mielihyvän vuoksi aiheutetaan vahinkoa itselle ja parisuhteelle. Saako huomauttaa ja pyytää tapojen korjaamista vai onko parempi vaan suoraan erota?
Kohtele muita siten kuin he haluavat tulla kohdelluiksi.
Oletko koskaan haukkunut miestäsi millään sanoilla?
Miksei lihavaa saa sanoa lihavaksi, sehän on järkipuhetta että lihava ymmärtäisi alkaa laihduttamaan jo terveydellisistä syistä, jos ei muuten tajua niin se on pakko sanoa, niin ja kuka hullu jaksaa katsella lihavaa naista, todella puistattava näky.
Mitä?Haukkui lihavaksi?Kylläpä on törkeä teko.Se on moro ja näkemiin.
Jos mies yrittää itsekin hillitä painoaan, niin mikä tekee sinusta niin ylimielisen että mielummin sairastut ylipainoisena tauteihin, joita normaalipainoiset pystyvät välttämään?
Ajattele asiaa niin päin, että mies haluaa rinnalleen terveen naisen, eikä tulevaa pyörätuolipotilasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies yrittää itsekin hillitä painoaan, niin mikä tekee sinusta niin ylimielisen että mielummin sairastut ylipainoisena tauteihin, joita normaalipainoiset pystyvät välttämään?
Ajattele asiaa niin päin, että mies haluaa rinnalleen terveen naisen, eikä tulevaa pyörätuolipotilasta.
AAA. Kolmekymppinen pullukka ei vielä tajua, miten paljon haittaa ylipainosta on. Nivelet alkaa pettää jo nelikymppisellä ja aikuisiän diabeteksen riski kasvaa. Ei jaksa liikkua, ei jaksa mitään. Mikään muu ei kiinnosta kuin leffat ja mässyttäminen.
No, elämä on kuin suklaarasia. loppuu läskeiltä ensin.
Te joiden mies haukkuu lihavaksi, ottakaa oikein halveksuva ilme ja äänensävy ja haukkukaa yksityiskohtaisesti miehen jokainen ruma kohta. Oikein vähätellen ja naureskellen.
Jos mies tajuaa, miltä se tuntuu ka lopettaa oman haukkumisensa, voinee jatkaa suhdetta. Jos ei tajua ja suuttuu, on helppo tehdä eropäätös ääliöstä.