Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihakset ei näy muutamassa viikossa paljon missään

Vierailija
15.01.2014 |

Itsellä lähinnä käsivarret kiinteytyi ja siksi tuli hauikset näkyviin jonkun verran, kun olen keskittynyt käsivoimien kehittämiseen. Mutta lihas painaa enemmän kuin läski -kommentit voi unohtaa. Muutaman viikon treenillä ei sellaisia lihaksia tule. Korkeintaan gramma. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies vai nainen?

Vierailija
2/4 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoiko joku oikeasti niin? 

Toisaalta, vaikka itellä on taustaa salilta vaikka kuinka ja kauan ja tulokset näkee peilistä, olen laiminlyönyt aina jalkatreenin. Nyt uudenvuoden jälkeen otin kaksi jalkatreeniä viikkoon ja voin sanoa että tulokset näkee muutamassa viikossa jo tässä kohtaa. Lihas ottanut kasvusta kiinni ja muoto muuttunut selkeästi.

Toisaalta näin pitkällä treenitaustalla osaan myös jo treenatakin eli sinänsä helpompaa minulle.

Nauttikaa aloittelijat treenin alusta, se on parasta aikaa kun saatte ilmaista kehitystä alussa huimaa vauhtia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa nyt uskoa sinua vai asiantuntijoita. Paljonko on muutama viikko? Aloitin treenamisen nollasta elokuussa ja minulla on ihan toisenlaiset mielipiteet.

Vierailija
4/4 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, eiköhän tämäkin ole aika yksilöllistä, 3-4 viikon treenillä mulla näkyy kyllä tuloksia, käsivarsissa, jaloissa ja vatsalihaksissa. Aina väitetään myös, että naisten ei tarvitse pelätä lihasten kasvavan liian suuriksi - näkisittepä mun reisilihakset... Voihan se tietysti olla suhteellista, että kuka nyt mitäkin pitää liian suurena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän