Fwb suhde ja toisen kanssa sänkyyn meneminen, kerrotko?
Mulla on fwb suhde joka on kestänyt puolivuotta. Vkl hairahduin kännissä toisen miehen kanssa sänkyyn. Voi olla, että tosta lähtee juttuja liikkeelle, koska pussailtiin julkisella paikalla. Miehet tuntevat toisensa, mutta toi fwb suhde on pysynyt salassa.
Itse olen sinkku, joten pettänyt en ole. Mutta mulla on kauhee morkkis tapahtuneesta. Mietin miltä fwb suhteen miehestä tuntuu, jos hän sää kuulla asiasta, miten hän reagoi? Pitäisikö mun kertoa hänelle?
Ja kyllä, tunnen häntä kohtaan enemmän, kun pitäisi. Hän on se, joka halusi kyseisen suhteen. Itse olisin halunnut ihan oikean suhteen, mutta hän ei halua sitoutua. On vannonut, että ei ole muitten naisten kanssa ja luulen, että se on myös totta. Muut syyt on niitä, miksi haluaa olla vapaa.
Mutta mitä teen? Tänään pitäisi toimia, jos meinaan kertoa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tuossa tilanteessa kertoisi. Ette ole kuitenkaan missään oikeassa seurustelusuhteessa.
Ei olla ja järki sanoo, että eihän sille kuulu mun tekemiset yhtään, mutta huono omatunto on kyllä. Sille en voi mitään. Ap
Miksi sinulle kuuluisi miehen reaktio, jos hän itse ei ole halunnut suhdetta? Viilaatko itseäsi linssiin? Et seurustele "melkein pettämäsi" miehen toiveesta.
Sinkku on vapaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tuossa tilanteessa kertoisi. Ette ole kuitenkaan missään oikeassa seurustelusuhteessa.
Ei olla ja järki sanoo, että eihän sille kuulu mun tekemiset yhtään, mutta huono omatunto on kyllä. Sille en voi mitään. Ap
Miksi sinulle kuuluisi miehen reaktio, jos hän itse ei ole halunnut suhdetta? Viilaatko itseäsi linssiin? Et seurustele "melkein pettämäsi" miehen toiveesta.
Järki se sanoo mullekkin noin, mutta oon liian empaattinen, että voisin ohittaa sen miltä toisesta voi tuntua. Varmaan voi olla aivan harhakuvitelmaa ja liikaa peilaan siihen miltä tuntuisi, jos mies kertoisi mulle vastaavan tapahtuneen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eniten pelkään ehkä sitä, mitä hän sanoo/tekee toiselle miehelle. Ap
Tuossa tapauksessa olisi viisainta vain päättää fwb-suhde sanomatta mitään seksistä toisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sinkku on vapaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järki se sanoo mullekkin noin, mutta oon liian empaattinen, että voisin ohittaa sen miltä toisesta voi tuntua. Varmaan voi olla aivan harhakuvitelmaa ja liikaa peilaan siihen miltä tuntuisi, jos mies kertoisi mulle vastaavan tapahtuneen. Ap
Tämä.
Elät haavemaailmassa, että miehelläkin olisi jotain tunteita sinua kohtaan. Todennäköisesti ei ole, koskapa haluaa olla vain fwb -suhteessa. Sinuna antaisin asian olla jos haluaisin vielä jatkaa kyseisen miehen kanssa. On turha keikuttaa venettä. Mikäli haluat lopettaa suhteen, tai kertoa todellisista tunteistasi ja sitten lopettaa, kannattaa ottaa asiat rohkeasti puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa tulee olemaan kaikilla siinä vaiheessa kun toisensa tunteville tyypeille selviää että painavat samaa muijaa XDDD
Ja kaipa se on sitten ap:lle ihan ok olla kylän polkupyörä, kaikkien poljettava/polkema. Kai se sitten niin on, että jokainen valitsee oman polkunsa,
FWB-suhteissa olevien pitäisi pitää kiinni siitä, että heti kun itsellä tai toisella alkaa olla tunteita kaveruus ja muu touhu katkeaa siihen paikkaan. Ei selityksiä, ei mitään. Koko FWB on tietenkin itsepetosta, annettu panosuhteelle sosiaalisesti hyväksyttävämpi termi.
Ei ole kaikilla mitään itsepetosta. Itse ajauduin kerran humalassa sänkyyn hyvän kaverin kanssa ja kun totesin seksin olleen harvinaisen hyvää, lisättiin (muutenkin olemassa olleeseen) kaveruuteemme seksilisä. Reilut kaksi vuotta jaksettiin paneskella kaveruutemme ohella ja sitten kun kaikki oli sillä saralla nähty, minä kyllästyin enkä enää halunnut. Palattiin pelkästään kavereiksi ja sitä ollaan edelleen.
Korostan vielä, että meillä ei siis todellakaan kummallakaan herännyt romanttisia tunteita toista kohtaan. Ei siis niin minkäänlaisia. Viimeisimmästä seksikerrastamme on nyt kahdeksan vuotta aikaa, mies on jo naimisissa tahollaan ja itse olen sinkku. Edelleen ollaan tosiaan hyviä ystäviä.
Ja me kyllä puhuttiin avoimesti, jos oli muitakin kierroksessa. Minulla oli yksi juttu koko aikana, miehellä kolme. Itsellä muuten osoittautui siinä mielessä vähän yllättäväksi tuo fwb-järjestely, että kun kerran tiesin hyvän seksin lähteen ja se oli mulla jo plakkarissa, laiskistuin etsimästä mitään ns oikeaa. Eli koska olin seksin suhteen kyllääntynyt ja tyytyväinen koko ajan, en edes kaivannut mitään parisuhdetta ongelmineen. Näin jälkikäteen ja järjellä ajatellen tuo olikin paras aikuisten välinen ihmissuhde mitä minulla on koskaan ollut, sain siinä kaiken enkä ollut sidottu tai velvoitettu mihinkään.
Eli olen tosi eri mieltä edellä kirjoittaneen kanssa tuosta itsepetosväitteestä.
Kuulostaa, että hyvin kävi sinun suhteesi. Tietääkö kaverisi kumppani teistä? Kysyn ihan mielenkiinnosta vaan. Itse en tykkäisi yhtään, jos kumppanillani olisi hyvänä ystävänä joku, jonka kanssa on ollut kunnon seksisuhde. Tulisi petetty oli, jos olisivat salanneet ja asia selviäisi. Ja jos tuollainen kerrottaisiin aikaisessa vaiheessa, niin harkitsisin tarkkaan, että haluanko jatkaa sen ihmisen kanssa.
Se vaan jotenkin tuntuisi niin epämukavalta, vaikka kyseinen seksijuttu olisi varmasti jo lopussa.
En kerro. Emme ole parisuhteessa.
Eikö ole kova kynnys lähestyä kaveria tuollaisissa merkeissä?