Tehtäisiinkö lista oikeista ongelmista
Kissan kamalat nimet ei selkeästi ole sellainen. Eikä varmaankaan pyykissä pilalle mennyt lempipaita.
Mistä asioista sit saa napista? Ees vähän?
Lapsivaimot - joo
Nälänhätä - joo
Sotatila - joo
Lasten pahoinpitelyt ja vastaavat - joo
Tosin ei varmaan ihan hirveästi ole niitä, joita nää henkilökohtaisesti koskettaa.
Kommentit (18)
Lasten sukupuolielinten leikkaukset, joita tehdään ei-lääketieteellisistä syistä
No enpä tiedä saako noistakaan joka piireissä, kun "ihmisen oma asenne ratkaisee niiiiiin paljon! Kyllä niistä sodista on ennenkin selvitty ja sitä paitsi nykyajan ihmiset ovat niiiiiin vässyköitä! Positiivinen asenne vaan kehiin!"
Jatkuva kipu, kun sille on lääketieteelinen syy. Siitä saa valittaa, vaikka se olisi itsellä.
Työ- ja opiskeluasioiden umpikuja. Ts. työttömyys.
Joku on toiselle ongelma ja toiselle ei.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:52"]
Kissan kamalat nimet ei selkeästi ole sellainen. Eikä varmaankaan pyykissä pilalle mennyt lempipaita.
Lapsivaimot - joo
Nälänhätä - joo
Sotatila - joo
Tosin ei varmaan ihan hirveästi ole niitä, joita nää henkilökohtaisesti koskettaa.
[/quote]
Kuka sen sit määrittelee mikä on "oikea ongelma"?Mun mielestä mun parisuhdekriisit on isoja ongelmia,kun taas läheisteni mielestä mulla on vaan paska miesmaku. Iso ongelma=sellainen joka tuntuu isolta sillä hetkellä,sille jota ongelma koskettaa.
Omat tämän hetkiset oikeat ongelmat:
-työttömyys
-surkea parisuhde
Niin paha sanoa, kun masennuskin on vaan pään sisällä...
Täällä suurin ongelma on raha, ja se milläs kuumeella kehtaa jäädä kotiin lapsen kanssa - tai jäädä itse nukkumaan ja laittaa kakara hoitoon jos itsellä on 37,00001 asteen kuume.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 23:16"]
Lapsivaimot - joo
Nälänhätä - joo
Sotatila - joo
[/quote]
Kuka sen sit määrittelee mikä on "oikea ongelma"?Mun mielestä mun parisuhdekriisit on isoja ongelmia,kun taas läheisteni mielestä mulla on vaan paska miesmaku. Iso ongelma=sellainen joka tuntuu isolta sillä hetkellä,sille jota ongelma koskettaa.
-työttömyys
-surkea parisuhde
[/quote]
Varmasti joo, mut älä tänne tuu valittamaan. Ellei ooo joku oikea ongelma. Mikä se ikinä lieneekään.
Sovitaanko että oikea ongelma on ongelma,josta on ihan oikeasti merkittävää haittaa? Eihän se napiseminen koskaan varsinaisestiauta asiaa,mutta on jotenkin hyväksyttävämpää napista rahapulasta/vakavasta sairaudesta kuin vaikka siitä lempipaidan pilalle menemisestä.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 23:31"]
Sovitaanko että oikea ongelma on ongelma,josta on ihan oikeasti merkittävää haittaa? Eihän se napiseminen koskaan varsinaisestiauta asiaa,mutta on jotenkin hyväksyttävämpää napista rahapulasta/vakavasta sairaudesta kuin vaikka siitä lempipaidan pilalle menemisestä.
[/quote]
Mun mielestä noi kaikki täälä kirjoitetut on oikeita ongelmia. Itsellä työttömyys. Siitä on merkittävää haittaa moneesakin mielessä.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 23:31"]
[/quote]
Mun mielestä noi kaikki täälä kirjoitetut on oikeita ongelmia. Itsellä työttömyys. Siitä on merkittävää haittaa moneesakin mielessä.
[/quote]
Sehän se pointti onkin. Työttömyys on oikea ongelma,se vaikuttaa elämään huomattavasti. Se että antaa lasten nimetä kissat ja katuu kun ei olekaan kiva nimi,on idioottimainen ongelma. Eipä siinä mitään,saahan sitä AV:lla valittaa mistä haluaa :)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:59"]
No enpä tiedä saako noistakaan joka piireissä, kun "ihmisen oma asenne ratkaisee niiiiiin paljon! Kyllä niistä sodista on ennenkin selvitty ja sitä paitsi nykyajan ihmiset ovat niiiiiin vässyköitä! Positiivinen asenne vaan kehiin!"
[/quote]
Itseasiassa tuo asenne on niin...voimauttava..parantava.
Itse käytän tuota, en tykkää jäädä märyämään negatiivisiin kokemuksiin tai tunteisiin. Ajattelen, että niistä on tie vain ylöspäin, jos niin haluaa.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 23:16"]
Lapsivaimot - joo
Nälänhätä - joo
Sotatila - joo
[/quote]
-työttömyys
-surkea parisuhde
[/quote]
Varmasti joo, mut älä tänne tuu valittamaan. Ellei ooo joku oikea ongelma. Mikä se ikinä lieneekään.
[/quote]
En ajatellutkaan tulla tänne valittamaan,tämä palsta on kyllä maailman epäempaattisin paikka :D Kuhan yritin vastata ap:n kysymykseen.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:59"]
[/quote]
Itseasiassa tuo asenne on niin...voimauttava..parantava.
Itse käytän tuota, en tykkää jäädä märyämään negatiivisiin kokemuksiin tai tunteisiin. Ajattelen, että niistä on tie vain ylöspäin, jos niin haluaa.
[/quote]
Komppi tälle,kaatua saa,mutta ei jäädä makaamaan.
Lapsettomuus