Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri hehkuttaa miestään FB:ssä eikä tiedä että

Vierailija
12.03.2014 |

miehensä on yksi pahimmista pettäjistä ja exänsä on uhannut hakata (ehkä hakannutkin?) "Kaikki" tietää minkälainen tämä mies on, paitsi tämä nykyinen tyttöystävä.

Säälittää kun hänellä ei ole mitään hajua kuinka kaksinaamaisen ihmisen kanssa seurustelee ja onneaan hehkuttaa.

Surettaa kun kaikki muut tietää etukäteen että heidän seurustelunsa tulee päättymään surkeasti.

Ennemmin tai myöhemmin.

Kertoisitko sinä kaverillesi mitä miehestä tiedät vai antaisitko vaan elää elämäänsä ja kokea kaiken kauheuden?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viis vuotta sitten just tollanen tilanne kaveripiirissä. Kaveri erosi poikaystävästään ja tiesin että tuo mies oli pettänyt tätä kaveria useamman kerran suhteen aikana. En oikein osannu päättää kertookko pettämisestä vai ei. Koska pari oli jo eronnu niin ei siitä suurta hyötyäkään sit olis ollu että olisin kertonu. Kysyin kaverilta sit loppujen lopuks että mulla olis huonoja uutisia sen exään liittyen että haluisko kuulla. Vastasi suoraan että ei halua. 

Vierailija
22/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä Kertoisin saisin ainakin nukkua yöni rauhassa omaltatunnoltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 01:44"]

Joo, hyvä kysymys. Mustakin levitti ex- muija sellaisia juoruja että katsoin parhaaksi vaihtaa kokonaan kaveripiirini. Mikään tarinoista ei pitänyt paikkaansa. Oudointa oli että olen oikein tunnettu "rehtiydestäni" ja exäni puolestaan patologisesta valehtelustaan. Silti etenkin naiset uskoivat hänen täysin tolkuttomia juttujaan eivätkä minun selityksiäni.

Eli, ota ensin selvää ovatko juorut totta. Joillakin naisilla on paha tapa muuntaa totuutta saadakseen jutut kuulostamaan paremmilta.

[/quote]

Harmi sun kannalta, mutta miehetkin osaa tuon totuuden muunnon kummasti. Ei voi tykätä.

Vierailija
24/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pettämisjutut ovat todella yleisiä juoruja, kaikkea ei kannata uskoa.

Miksi muuten naisilla on tapana keksiä paikkaansa pitämättömiä juoruja noinkin vakavasta aiheesta? Itselleni ei tulisi ikinä mieleenikään.

Vierailija
25/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa vain jos pystyy todistamaan. Jos ei ole todisteita niin kääntyy sinua vastaan :/

rakastuneena ei usko toisesta mitään huonoa. Ja tulee valittua huonoja kumppaneita. Eikä siinä auta jos joku "Yrittää tulla väliin". 

Vierailija
26/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nimi alkaa P.llä.

Vierailija
27/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JL?

Vierailija
28/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:31"]

TK

[/quote]

ja JL ?

Vierailija
29/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, ehdottomasti kertoisin. Ja jättäisin sitten asian naisen päätettäväksi. Jos ja kun jotakin tapahtuu olet ainakin varoittanut asiasta

Vierailija
30/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:27"]

Voisihan sitä yrittää mutta ikävä kyllä, huonon viestin tuoja usein ammutaan. Eli siinä voi käydä niin että kaveri hylkääkin sinut, eikä sitä paskaa miestä.

[/quote]

Olisit sinäkin kiva kaveri. Pelkäät niin paljon sitä, että sinut hylätään, että mieluummin jätät sen riskin ottamatta. Valitset sen riskin, että kaverisi hakataan, kun et kertonut.

Vierailija
31/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edellä mainitut nimikirjaimet. Niillä ei nyt ole merkitystä. Ei kukaan pysty todistamaan mitään, siinä olisi sana sanaa vastaan ja se mies on todella taitava puhumaan ja pelkään että kostaa vasikoimisen minulle jotenkin, osaa olla todella pelottava. Sitäkään ei tyttöystävänsä tiedä.

Todella hankala tilanne! Ap

Vierailija
32/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki prepaid ja laita siitä viestiä. Yritä keksiä jotain todistusaineistoa, esim miehen nettideittiprofiili edes.

Vierailija
33/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kerta ole läheinen kaveri, niin en sekaantuisi. Siinä ei käy kuin itselle pahasti.

Vierailija
34/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhden tutun mies petti sitä toisen miehen kanssa. Ja tuttu vaan hehkuttaa ihanaa miestään facessa. En oo kertonut. Asia ei kuulu mulle.

Vierailija
35/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samoja kokemuksia. Varattu mies petti tyttöystäväänsä kanssani ja ehkä viikko tän jälkeen tyttöystävä vaihtoi profiilikuvakseen yhteiskuvan itsestään ja pettävästä poikaystävästään. Kuvassa hymyiltiin, ah, niin söpön onnellisena, että oksettaa.

Vierailija
36/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei nainen jo tiedä? Nuo liialliset hehkuttamiset saattaa joskus olla ylikompensointia, yritetään vakuuttaa muille ja ehkä ennen kaikkea itselle että kaikki on hyvin.

Vierailija
37/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et puhu minusta :(

Vierailija
38/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 09:42"]Niin, kuulopuheitahan kannattaa levittää edelleen, eikö vaan?

[/quote] Sulla taitaa olla itselläsi huono omatunto jostain mitä olet tehnyt ja nyt asetut sen miehen asemaan.

Vierailija
39/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 09:46"]Ootteko ihan tosissasni? Huolehtikaa omista murheistanne älkääkä sekaantuko toisten elämään. Mistä sinä edes tiedät millaiset säännöt tällä pariskunnalla on keskenään.

[/quote] Kyllä olen tosissani. Etkö sinä haluaisi tietää että se elämäsi rakkaus jonka olet juuri kohdannut onkin väkivaltainen sekopää?

Pakko nyt myöntää...Minäkin olen yksi sen hullun ex-tyttöystävistä. Ap

Vierailija
40/49 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up