Kaveri hehkuttaa miestään FB:ssä eikä tiedä että
miehensä on yksi pahimmista pettäjistä ja exänsä on uhannut hakata (ehkä hakannutkin?) "Kaikki" tietää minkälainen tämä mies on, paitsi tämä nykyinen tyttöystävä.
Säälittää kun hänellä ei ole mitään hajua kuinka kaksinaamaisen ihmisen kanssa seurustelee ja onneaan hehkuttaa.
Surettaa kun kaikki muut tietää etukäteen että heidän seurustelunsa tulee päättymään surkeasti.
Ennemmin tai myöhemmin.
Kertoisitko sinä kaverillesi mitä miehestä tiedät vai antaisitko vaan elää elämäänsä ja kokea kaiken kauheuden?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 09:11"]Oletko varma ettei nainen jo tiedä? Nuo liialliset hehkuttamiset saattaa joskus olla ylikompensointia, yritetään vakuuttaa muille ja ehkä ennen kaikkea itselle että kaikki on hyvin.
[/quote] Ei tiedä. Vasta alkoivat seurustelemaan ja on niiiin ihastuksissaan :( Ap
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:26"]No oletko aivovammainen? Tottakai kerrot
[/quote] Niin itsehän menisit samantien puolitutulle vasikoimaan ja seurauksena saattaisi olla aivovamma sen hullun miehen aiheuttamana.
En aio ottaa sitä riskiä että tekisi minulle jotain.
Päätin siis että en kerro. Moni paljon läheisempikin voisi sen tehdä. Toivottavasti tekeekin. Ap
Voihan se tietää mutta luulee että nyt se renttu on muuttunut.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 17:52"]Voihan se tietää mutta luulee että nyt se renttu on muuttunut.
[/quote] Nainen on "eri piireistä" eli ei voi tietää. Valitettavasti. Ja tätä renttua ei saa mikään eikä kukaan muuttumaan. Ei edes oma lapsi. Koiriakin vihaa ja tällä naisella on pieni koira.... Ap
Kirjoita sille naiselle maili anonyymistä sähköpostiosoitteesta tai anonyymi kirje. Niin et voi joutua itse pulaan. Tuskin nainen uskoo sitä kirjettä nyt heti, mutta kun merkkejä alkaa ilmaantua, kirje todennäköisesti palautuu hänen mieleensä ja voi saada nopeammin uskomaan omia epäilyksiään ja toimimaan ajoissa.
Noin minä tekisin. Ei siinä mitään häviä, mutta saattaisi pelastaa naisen pahoinpitelyltä tai auttaa tajuamaan sellaisen tapahduttua, ettei kannata jäädä toivomaan ettei toista kertaa tapahdu.
Mulla oli joskus lyhyt juttu miehen kanssa (ei menty sänkyyn), joka väitti olevansa sinkku. Edelleen satunnaisesti facessa chattaili mulle ja olisi halunnut tavata, kunnes helmikuussa tuli ilmoitus (nainen merkinnyt tämän miehen omaan tilaansa) että on mennyt naimisiin. Arvasin koko meidän jutun ajan, että miehessä on jotain hämärää. Ja siis ammattinsa puolesta on pettämisen mahdollisuus helppo. Mietin vaan että tietääköhän se nainen, ja siitä olen satavarma etten ollut ainoa. Ainoa ehkä joka ei antanut.
Ei sitten ihme että hehkuttaa, kun ovat seurustelleet vasta vähän aikaa. Laita ap sille tyttöystävälle nimetön kirje
Jos pelkaat, niin laita esim. nimeton sahkoposti (osoitteesta, jota ei voi yhdistaa sinuun).