Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri hehkuttaa miestään FB:ssä eikä tiedä että

Vierailija
12.03.2014 |

miehensä on yksi pahimmista pettäjistä ja exänsä on uhannut hakata (ehkä hakannutkin?) "Kaikki" tietää minkälainen tämä mies on, paitsi tämä nykyinen tyttöystävä.

Säälittää kun hänellä ei ole mitään hajua kuinka kaksinaamaisen ihmisen kanssa seurustelee ja onneaan hehkuttaa.

Surettaa kun kaikki muut tietää etukäteen että heidän seurustelunsa tulee päättymään surkeasti.

Ennemmin tai myöhemmin.

Kertoisitko sinä kaverillesi mitä miehestä tiedät vai antaisitko vaan elää elämäänsä ja kokea kaiken kauheuden?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko aivovammainen? Tottakai kerrot

Vierailija
2/49 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan sitä yrittää mutta ikävä kyllä, huonon viestin tuoja usein ammutaan. Eli siinä voi käydä niin että kaveri hylkääkin sinut, eikä sitä paskaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka kauan ovat seurustelleet? Ovatko jutut varmasti tosia? Nimittäin minusta oli joskus liikkeellä juoru, että olen kauhea pettäjäakka.Koskaan en ole edes suudellut toista miestä...saatikka mitään vakavampaa.

Vierailija
4/49 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kertoa! Saatan tietää kenestä puhut. Jo pelkän fb tutkimuksen perusteella ei hyvältä näytä tuo mies.. En itse tunne kovin hyvin naista ja miestä koskaan nähnytkään.

Vierailija
5/49 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, varmaan minun ex-mies kyseessä.

Vierailija
6/49 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:28"]Pitää kertoa! Saatan tietää kenestä puhut. Jo pelkän fb tutkimuksen perusteella ei hyvältä näytä tuo mies.. En itse tunne kovin hyvin naista ja miestä koskaan nähnytkään.

[/quote] Miehen nimikirjaimet?

Vierailija
7/49 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TK

Vierailija
8/49 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti on tosijuttuja. AP

Vierailija
9/49 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:31"]TK

[/quote] Ei ole sama. Ap

Vierailija
10/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin ja varoittelin yhdestä tuttavastani ystävälleni. Niihan tämä mies ja nainen vain nauroivat varoituksilleni yhdessä. Mutta niin siinä huonossa suhteessa meni varmaan vuosikymmen, ja lopulta nainen tiesi kaikki miehen kujeet ja kärsikin. Mutta ei siis uskonut varoituksiani. Mutta kannattaa varmaan ehkä yrittää, tod.näk. ei ota onkeensa.

Vierailija
11/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 22:31"]

TK

[/quote]

Kerro miehen etunimi, tai naisen etunimen alkukirjain, saatan tietää pariskunnan?

Vierailija
12/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerro, niin sähät olet kaksinaamainen kaveri.

Törkeetä :D eihän tämmöisiä tarvi edes miettiä. Puhelin olisi ollut jo korvalla ajat sitten.

Vierailija
13/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 22:06"]Kirjoita sille naiselle maili anonyymistä sähköpostiosoitteesta tai anonyymi kirje. Niin et voi joutua itse pulaan. Tuskin nainen uskoo sitä kirjettä nyt heti, mutta kun merkkejä alkaa ilmaantua, kirje todennäköisesti palautuu hänen mieleensä ja voi saada nopeammin uskomaan omia epäilyksiään ja toimimaan ajoissa.

Noin minä tekisin. Ei siinä mitään häviä, mutta saattaisi pelastaa naisen pahoinpitelyltä tai auttaa tajuamaan sellaisen tapahduttua, ettei kannata jäädä toivomaan ettei toista kertaa tapahdu.[/quote] Hyvä idea. Miten minun kannattaisi asia ilmaista? Ap

Vierailija
14/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä hyvä kaveri, niin kyllä pitää kertoa. Jos taas "kaveri" niin ei kannata sekaantua.

Vierailija
16/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun on vaan "kaveri"...Siksi mietin kuuluuko minun asioista kertoa. Moni läheisempikin voisi kertoa.... Ap

Vierailija
17/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kuulopuheitahan kannattaa levittää edelleen, eikö vaan?

Vierailija
18/49 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko ihan tosissasni? Huolehtikaa omista murheistanne älkääkä sekaantuko toisten elämään. Mistä sinä edes tiedät millaiset säännöt tällä pariskunnalla on keskenään.

Vierailija
19/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvä kysymys. Mustakin levitti ex- muija sellaisia juoruja että katsoin parhaaksi vaihtaa kokonaan kaveripiirini. Mikään tarinoista ei pitänyt paikkaansa. Oudointa oli että olen oikein tunnettu "rehtiydestäni" ja exäni puolestaan patologisesta valehtelustaan. Silti etenkin naiset uskoivat hänen täysin tolkuttomia juttujaan eivätkä minun selityksiäni.

Eli, ota ensin selvää ovatko juorut totta. Joillakin naisilla on paha tapa muuntaa totuutta saadakseen jutut kuulostamaan paremmilta.

Vierailija
20/49 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden TN nimisen miehen. Ei kannata sekaantua täys hullu! Hakkaa ( yksi naisensa oli paksuna aiheutti keskemmenon mm.) pettää ( kihloissa ja asuu yhdessä silti deitti jne profiilileita ja aktiivisesti käytössä. Sen lisäksi käy baareissa pokaamassa naisia esittää sinkkua ja kaataa akkaa on katsottu vierestä) silti sairaalloisen mmustasukkainen ( eritää omaa avovaimoa jopa naispuoleisista ystävistään ja kavereistaan ja käyttäytyyjopa väkivaltaisesti heitä kohtaan) juoppo ( juo päivittäin) ja rikollisluonteinen ( esim huijaaminen on ok jos "toinen on niin tyhmä" muutenkin taivuttaa lakeja menen tullen). Todella ongelmapesä. Naista tuolla riittää kiitos komean ulkonäön ja leveilevän elämäntyylin. Todellisuudessa tuhansia euroja velkaa suuntaan ja toiseen,myös huumausaine velkoja. maksattaa asumisensa vuokrat, ruoat, Kaiken naisillaan jopa vaatteet. Käy töissä mutta rahat käyttää itseensä. Herrala on jälkeläisiä tietenkään heistä ainuttakaan ole tunnustanut. ja on suomalainen kansallisuudeltaan ja etnisyydeltään.