Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetin laiska koira!

Vierailija
12.03.2014 |

Olen alkanut kohtottamaan kuntoani lenkkeilemällä joskus yksin ja joskus koiran kanssa. Ensin koiran kanssa se oli pysähtelyä vähän väliä kun joku hyvä haju maassa, mutta oppi siihen että kun emäntä juoksee niin hän ei haistele, mut miten saisin vauhtia siihen? 

Koirani on 5 vuotias kultainen noutaja ja ihan hyvässä kunnossa pitäisi olla, mutta ei pysy mun vauhdissa lenkillä. Ja nyt ei puhuta mistään maratoonista vaan muutaman kilometrin pyrähdyksestä. 

Koira ei ole hengästynyt lenkin jälkeen joten en usko että on liian raskasta sille.

Voiko olla että sitä ei vaan nappaa lönkyttely mun kanssa? Olisiko parempi vaan hoitaa juoksulenkit yksin ja koiran kanssa sit kävelylenkit erikseen?

Koira pääsee muutaman kerran viikossa metsään juoksemaan ja siellä vetää ihan täysiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oppinut, että annat periksi kun se vetkuttelee.

Kiinnitä koiran hihna vyötäröllesi, tarpeeksi lyhyelle, kun juokset äläkä pidä sitä kädessä. Silloin koira oppii seuraamaan ja ravaamaan vierellä ihan luontaisesti.

Vierailija
2/2 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koiran lenkkien kuuluu olla sellaisia mitä koira kaipaa, eli haistelua, merkkailua jne, eikä ihmisen liikuntakaverina olemista. Parempi hoitaa ne juoksulenkit vaan itse, ne on koiralle ihan tappavan tylsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän