pirun epämielusa huuto.net ostaja......mites muilla??
AAAGH. Kertokaa, ootteko muut törmänny jotenkin vaivalloisiin ja ärsyttäviin ostajiin... en puhu nyt huijareista. Vaan tuommosesta "renkaanpotkijasta", itse oon rento ja avoin, hiukan koitan huumoriakin pistää keskusteluun.. niin voi piip että vähän kiristi jo päätä tuollanen... hirveän epäluulonen, eikä tunnu ymmärtävän/uskovan mitään mitä selvästi selitän.. lauseet lyhtyitä ja päättyy pistepiste, sekä kovin cooleja lyhenteitä kuten mix et...eli miksi et..
helpotti suorastaan kun ite ehdotti että perutaan kaupat:) mutta närästää kun väitti että ilmoni viallinen ja tavara ei oo mitä pitäs, tasan on, kenties luettu ei tullu ymmäretyks ja siks toisekseen,
kannattais IHAN ÄÄNEEN heti kertoa mitä hakee ja mitä haluaa niin vois se myyjäkin tietää että ehkä tää nyt ei oo se täydellinen setti sulle.
SORI!!! Oon aika tuore myyjä, ja huumorini kyllä riittää mut silti ihmettelen et...mistä näitä ihmisiä tulee!! Ei enempiä pliis mun tuotteisiin
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:56"]
Mulla on pitkälti yli 300 tehtyä kauppaa ja suunnilleen 3 ostajaa on jäänyt mieleen. Muut laittaa viestin että ovat maksaneet tilille ja joku joskus kysyy paketin seurantakoodia, ilmoittelen milloin olen lähettänyt ja seuraava yhteydenotto on sitten se palaute. That's it.
Mitä te oikein myytte kun noin hankalaa on ?
[/quote]
Retrokamaa, lastenvaatteita, konsolipelejä, astioita.. vähän kaikkea.
Olen jonkin verran myynyt ja ostanut tuotteita huuto.netissä. Onneksi kohdalleni ei ole osunut kuin yksi todella hankala ostaja. Tyyppi kisasi oikein toisen huutajan kanssa tuotteesta. Heti kun tyyppi oli voittanut tuotteen tuli siltä sähköpostia. Ja arvasin, ettei helpolla näistä kaupoista selvitä. Lähti vaatimalla vaatimaan, että postitan johonkin tiettyyn Smart-post toimipaikkaan, vaikka olin selkeästi ilmoon laittanut, että Smart-posti ei käy koska paketti on liian iso.. vaihtoehtoina oli nouto tai lähin postikonttori. Sitä jahkattiin pari päivää ennen kuin tyyppi uskoi ja myöntyi postikonttoriin.
Kun oli tavaran saanut alkoi mahdoton vonkuminen kuinka tuote ei ollut mitä hän oli ajatellut sen olevan. Ilmoituksessa oli kuitenkin selkeä kuva (ja laitoin, että lisää kuvia ja tietoa saa kysymällä!) ja tuotteen olin kuvaillut niin hyvin kuin nyt pystyin. Lisäksi hinta oli kys. tuotteesta erittäin edullinen jolla sen laitoin huudettavaksi ja jolla tyyppi huudon voitti. Kun olimme kymmenen sähköpostin verran asiasta keskustelleet olin niin kyllästynyt, että sanoin :"voit tavaran lähettää takaisin jos et ole tyytyväinen..mulla on muita ostajia." Mutta ei tuokaan hänelle kelvannut..silloin ilmoitti vain, että oli pettynyt, mutta ei aio tuotetta palauttaa.
Tuon jälkeen olen ollut hieman varpaillaan ostajien kanssa. Ja koska olen aikaisemmin työskennellyt asiakaspalvelijana tiedän, että vaikeita asiakkaita löytyy aina tästä maailmasta. Kannattaa käydä aasiakas.fi sivustolla lukemassa muutamia esimerkkejä. :)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:56"]Mulla on pitkälti yli 300 tehtyä kauppaa ja suunnilleen 3 ostajaa on jäänyt mieleen. Muut laittaa viestin että ovat maksaneet tilille ja joku joskus kysyy paketin seurantakoodia, ilmoittelen milloin olen lähettänyt ja seuraava yhteydenotto on sitten se palaute. That's it.
[/quote]
Etkö laita automaattisesti seurantakoodia? Sano nyt vielä että postitat astioita maksikirjeenä...
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:56"]Mulla on pitkälti yli 300 tehtyä kauppaa ja suunnilleen 3 ostajaa on jäänyt mieleen. Muut laittaa viestin että ovat maksaneet tilille ja joku joskus kysyy paketin seurantakoodia, ilmoittelen milloin olen lähettänyt ja seuraava yhteydenotto on sitten se palaute. That's it.
[/quote]
Etkö laita automaattisesti seurantakoodia? Sano nyt vielä että postitat astioita maksikirjeenä...
[/quote]
Mä myyn lastenvaatteita, kenkiä ja jonkun lelun silloin tällöin....en ilmeisesti mitään renkaidenpotkimiskamaa.
Mulla on pitkälti yli 300 tehtyä kauppaa ja suunnilleen 3 ostajaa on jäänyt mieleen. Muut laittaa viestin että ovat maksaneet tilille ja joku joskus kysyy paketin seurantakoodia, ilmoittelen milloin olen lähettänyt ja seuraava yhteydenotto on sitten se palaute. That's it.