Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys miehen ehdoilla

Vierailija
15.11.2020 |

Olen synnyttänyt viikko sitten ja en nyt tiedä ylireagoinko vai onko tämä ihan ok juttu. Siis menimme mieheni kanssa synnytyssairalaan perjantaina viikko sitten klo 23.00. Synnytys kesti koko yön ja lapsi syntyi seuraavana aamuna. Olin koko yön tosi kipeä ja sain kivunlievitystä, mutta en nukkunut pätkääkään koko yönä. Mies nukkui synnytyssalin sohvalla ja käski minun laittaa radio kiinni, että hän saa nukkua. Olisin siis halunnut itse kuunnella radiota kun olin niin kipeä. Nyt en pääse yli siitä, että mies ei ollut oikeastaan mitenkään tukena vaan jätti minut yksin eikä antanut edes kuunnella radiota:(

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisen tapahtuma ja sun oloo yritetään tehdä mukavaks ja se oot sinä joka synnjtyspotilas. Ei mies. Miehesi teki väärin. Hänen turha narista että radio liian lujall, sua tos pitäis ajatella oothan ponnistanut just maailmaan vauvan. ” Harmi jos isän unet vähän häiriinty.”

Vierailija
42/48 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset parempaa, aloittaja. Etkä ole tyhmä. Kuulostaa kaikin puolin siltä, että sinulla ei ole tarpeeksi itseluottamusta. Onkohan teidän pitkä suhteenne vienyt sinulta sen? Oli jo 13-vuotiaasta saman kanssa. Monesti nuoruuden rakkaussuhteisiin jäädään, koska niihin on totuttu. Monelle tulee sitten siinä tilanteessa joskus kolmikymppisenä eteen se tosirakkaus, siinä vaiheessa kun ollaan kypsempiä siihen.

Koko asia kuulostaa ketjun tässä vaiheessa minusta siltä, että sinun ei ole hyvä jatkaa tuon ihmisen kanssa. Hän ei pidä huolta sinusta eikä tule varmaan lapsestakaan pitämään. Toivoisin sinulle lämpöä jonkun ystävällisen läheisen taholta, vaikka äidin tai jonkun muun sukulaisen tai ystävän. Tarvitset jonkun johon nojata, jotta voit tehdä vapaasti päätöksen miten jatkat lapsesi isän kanssa. Yhdessä tai erikseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mies synnyttää mennään miehen ehdoilla, kun nainen synnyttää mennään naisen ehdoilla.

Vierailija
44/48 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä sairaalassa on enää radioita, muita kun niitä tyynyjä? 

tai missä sairaalassa niitä saa huudattaa yöllä? 

Vierailija
45/48 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun mies synnyttää mennään miehen ehdoilla, kun nainen synnyttää mennään naisen ehdoilla.

Miksi alapeukut? Vai suurtuiko narsistimimiehet kun eivät saakkaan päsmäröidä synnytyksessä.

Vierailija
46/48 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken paskan te uskotte tällä palstalla. mulla ois taikaeliksiiriä myynnissä, otan tilauksia vastaan 

Vierailija
47/48 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos synnyttäisin niin en haluaisi ketään naista siihen viereen häiritsemään suoritusta.

Vierailija
48/48 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kommentti:

Aluksi - oikein paljon onnea! Lapsen syntymä on aina upea asia. Olen kiitollinen lasteni äidille heistä.

Toiseksi - miehesi käyttäytyi kuin ääliö, se on selvä juttu TIedän kokemuksesta, synnytys ja sen jälkeinen aika on niitä hetkiä elämässä, kun vastuullinen mies todellakin pistää itsensä syrjään ja tekee kaikkensa sen puolesta, että äidillä/lapsella on hyvä olla - nurkumatta. Huomautan vielä että oli suhde sitten millä tolalla tahansa.

Kolmanneksi - miehet eivät aina osaa suhtautua lapsen syntymään. Tämä ei ole puolustus, vaan totemus, eikä poista tuota ääliömäistä käytöstä. Muistan itsekin, kun minulle annettiin pieni nyytti syliin, niin olin vain ihan hölmistynyt, enkä osannut oikein mitän sanoa/tehdä. Toivon hartaasti, että kyseessä on vain kokemattomuus tällaisessa tilanteessa miehesi puolelta, vaikka idioottimaista olikin. Seuraavat viikot kyllä ratkaisevat ja jos meno miehesi puolelta jatkuu tuollaisena, on se silloin vakavan keskustelun paikka.

Tämä on ja vanha viesti ja olette kotiin päässeet, joten toivottavasti kaikki menee hyvin ja vielä kerran paljon onnea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi