Kutsuisitko kotiisi ystävää, joka elää kuin koronaa ei olisikaan?
Siis käy salilla, baareissa yms ihan normaalisti kuten ennenkin.
Kommentit (27)
Oon elänyt niinkuin ennenkin, ja liikkunut jopa enemmän ihmisjoukoissa. En pelkää koronaa, enkä usko että se minuun edes mitenkään tarttuisi, en ole koskaan sairastanut edes influenssaa, ja olen 200 prosenttisen varma, etten saa myöskään koronaa. Olen immuuni sille, heti jos saan tietää jonkun sairastuneen, menen testaamaan tarttuuko. Olen niin kyllästynyt toihini hoitoalalla, että isimpikaan lopma töistä ei haittaa. Tämä on todellinen mielipiteeni, jonka voin täällä anonyymisti sanoa. Virallisesti ja sosiaalisesta paineesta johtuen olen aivan erimieltä. Ja en kokputa puuta
Vierailija kirjoitti:
Oon elänyt niinkuin ennenkin, ja liikkunut jopa enemmän ihmisjoukoissa. En pelkää koronaa, enkä usko että se minuun edes mitenkään tarttuisi, en ole koskaan sairastanut edes influenssaa, ja olen 200 prosenttisen varma, etten saa myöskään koronaa. Olen immuuni sille, heti jos saan tietää jonkun sairastuneen, menen testaamaan tarttuuko. Olen niin kyllästynyt toihini hoitoalalla, että isimpikaan lopma töistä ei haittaa. Tämä on todellinen mielipiteeni, jonka voin täällä anonyymisti sanoa. Virallisesti ja sosiaalisesta paineesta johtuen olen aivan erimieltä. Ja en kokputa puuta
Enkä muuten edes siivoa ollenkaan, enkä pese käsiä, edes vessassa käynnin jälkeen. Saati ulkoa tullessa.
En.
En halua ottaa tarpeettomia riskejä.
En. Perheessämme on jopa 3 riskiryhmäläistä. Se olisi liian iso riski. Siksi en ole halunnut tavata edes opettajaystävääni pitkään aikaan.
Sehän riippuu siitä, että mikä on normaali tapa, jolla viettää elämää.
Ystäväni tekee etätöitä. Korona ei tehnyt siihen muutosta. Hän tilaa ruoat kotiinkuljetuksella, ei shoppaile, ei käy baareissa, ei käytä julkisia kulkuneuvoja tavallisenakaan aikana ( Pyörä, sähköpyörä ja kävely ovat hänen kulkumuotonsa.). Omatoimikirjastossa käy kun siellä ei ole väkeä. Kuntoilu on ulkoliikuntaa. Hänellä ei ole lapsia ja lasten tuomia kontakteja. Hän siivoaa hyvin, on aina pessyt kätensä kotiin tullessa, vessakäynnin jälkeen, ennen ruoanlaittoa ja ennen syömistä.
Kyllä, hänet uskaltaisin kutsua kotiini, kun molemmat käyttäisimme maskia.
Ihan normaalisti mielestäni itsekin elän. Aina olen pessyt kädet ulkoa tullessani ja syömään mennessä ennen koronaakin, joten siinäkään suhteessa ei mikään ole muuttunut. No jos koronasta on jotain hyvää sanottavaa niin nämä rähmätassut ovat oppineet ettei perseen kaivelun nenän tonkimisen jälkeen istuta ruokapöytään ennen kuin kädet on pesty, KAI.