Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kadonnutta mutta sittemmin löytynyttä 18-vuotiasta tyttöä koskeva keskustelu poistettiin?

Vierailija
15.11.2020 |

Onko tässä nyt taustalla jotakin jota ei saa spekuloida ja josta pitää vaieta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole julkisuuden henkilö

Vierailija
2/13 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tämän nuoren tytön elämä. Antaa hänen olla rauhassa ja unohdetaan me muut koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tähän sellaista mikä ei koskaan liity mihinkään?

Vierailija
4/13 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa länkytystähän se olikin.

Ja pelkkiä spekulaatioita.

Vierailija
5/13 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä luulet ap? Tytön nimi oli otsikossa ja hänen asioistaan länkytettiin sivutolkulla

Vierailija
6/13 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, henkilöstähän tuli julkinen kun viranomaiset juilkistivat hänen nimensä kuvansa ja kehoittivat kansalaisia tarkkailemaan ympäristöään, josko tyttöä näkyisi.  Keskustelun kieltämiselle on varmasti ihan inhimilliset syyt. En minäkään halua että minusta keskustellaan jos olen joutunut rikoksen uhriksi tai sairastunut johonkin vakavaan sairauteen tai joku julkkis kolhi autoani. Eihän minulla ole siihen mitään osaa eikä arpaa eikä vaikutusmahdollisuuksia seurauksiin. Jos henkilö itse tekee jotain, joka herättää yleistä mielenkiintoa ja pohdintaa, vapaa keskustelu olisi perusteltua. Ihmiset, niin minä kuin sinäkin, olemme välillä aika ikäviä näissä keskusteluissa, puheissamme ja kirjoituksissamme....

Vierailija
7/13 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan tämän asian olla kirjoitti:

Niin, henkilöstähän tuli julkinen kun viranomaiset juilkistivat hänen nimensä kuvansa ja kehoittivat kansalaisia tarkkailemaan ympäristöään, josko tyttöä näkyisi.  Keskustelun kieltämiselle on varmasti ihan inhimilliset syyt. En minäkään halua että minusta keskustellaan jos olen joutunut rikoksen uhriksi tai sairastunut johonkin vakavaan sairauteen tai joku julkkis kolhi autoani. Eihän minulla ole siihen mitään osaa eikä arpaa eikä vaikutusmahdollisuuksia seurauksiin. Jos henkilö itse tekee jotain, joka herättää yleistä mielenkiintoa ja pohdintaa, vapaa keskustelu olisi perusteltua. Ihmiset, niin minä kuin sinäkin, olemme välillä aika ikäviä näissä keskusteluissa, puheissamme ja kirjoituksissamme....

Kyseinen ASIA oli julkinen, ei suinkaan että henkilöstä itsestään olisi tullut julkinen viranomaisilmoitusten vuoksi. 

Vierailija
8/13 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai myös rikoksen uhriksi joutuneella on oikeus edes yksityisyyteen. Varmasti on ongelmia ihan tarpeeksi muutenkin ja sitten vielä porukka kirjoittelee kaikkea pskaa, spekuloi ja pahimmillaan syyllistää uhria.

Vierailija
9/13 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö sai mitä halusi mutta tuli katumapäälle

Viattomat miehet tulevat kärsimään

Taitaa kuiteski olla niin että ☻☻☻ saivat mitä halusivat ja viaton tyttö kärsii.

Vierailija
10/13 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas nyt, mitä tarkoitat?[/quote]

Ei näitä kannata yllyttää sitä samaa länkytystä enää jatkamaan.

Vierailija
11/13 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

annetaan tämän asian olla kirjoitti:

Kyseinen ASIA oli julkinen, ei suinkaan että henkilöstä itsestään olisi tullut julkinen viranomaisilmoitusten vuoksi. 

T. Maria

P. S näköalattomuutta vastaan taistellaan! Vaikka tyttö kerrallaan

Vierailija
12/13 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi v....ssa sitä ketjua jatkettiin niinkin pitkään???? 😂😂😂 Sanoin heti alusta alkaen, että se on taas draamailupas.kaa parhaimmillaan. Täysi-ikäinen ihminen, noin 24 h kateissa ja välittömästi poliisit perään ja lehteen juttua ja pitkin palstoja hirveä draamailu ja etukäteisitkut kuoleman johdosta 😂😂😂😂😂 sitten kun se löytyy elossa (ylläri😴) niin draamailu vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu 😂😂😂

Vierailija
13/13 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi v....ssa sitä ketjua jatkettiin niinkin pitkään???? 😂😂😂 Sanoin heti alusta alkaen, että se on taas draamailupas.kaa parhaimmillaan. Täysi-ikäinen ihminen, noin 24 h kateissa ja välittömästi poliisit perään ja lehteen juttua ja pitkin palstoja hirveä draamailu ja etukäteisitkut kuoleman johdosta 😂😂😂😂😂 sitten kun se löytyy elossa (ylläri😴) niin draamailu vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu 😂😂😂

Idiootti. Luuletko poliisin epäilevän rikosta ihan huvikseen ja jatkavan tutkintaa. Taidat olla tyhmä kuin saapas.