Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääks jotkut viellä pöytäkoneit?

Vierailija
14.11.2020 |

Eiks läppärit oo nopeempii, hiljasempii ja viileempii + tietysti parempii sisustuksen kannalta?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teeveiss tietysti parempi kuva ja kaikki miks käyttää ylihintasii "monitoreita"?!?

Vierailija
2/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa, pöytäkonehullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai läppärit nopeampia ja viileämpiä? Nauran. Läppärissä on kaikki niin pieneen tilaan ahdettua ettei sinne edes kunnollisia viilennysratkaisuja sen vuoksi saa. Pöytäkoneen osalta asia on aivan toisin.

Vierailija
4/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pöytäkone putkimonitorilla + Windows 95. Hyvin pyörii Minesweeper ja Solitaire.

Vierailija
5/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottaaks joku "viellä"? Eiks ois parempi kirjoittaa "vielä" ihan oikein?

Taas tämä sama keskustelu, lol.

Vierailija
6/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäkoneessa on yleensä paremmat tehot suhteessa hintaan. Isompi näppis ja muutenkin parempi muokattavuus. Moneen tarpeeseen siis parempi kuin kannettava.

Vierailija
7/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta munassa käytän.

Vierailija
8/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai läppärit nopeampia ja viileämpiä? Nauran. Läppärissä on kaikki niin pieneen tilaan ahdettua ettei sinne edes kunnollisia viilennysratkaisuja sen vuoksi saa. Pöytäkoneen osalta asia on aivan toisin.

Vertaa pöytäkoneiden sähkönkulutusta verrattuna läppäreihin. Aika paljo säästää sähkö noi läppärit - eli on hiljasempia ja viileempiä tietysti.

Vierailija
9/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ap kirjoittamaan suomen kieltä. Tekstisi on kamalaa.

Vierailija
10/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, pelitietokone joka on liitetty telkkariin.

Vierailija
11/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja teeveiss tietysti parempi kuva ja kaikki miks käyttää ylihintasii "monitoreita"?!?

Mulla on tv monitorina. Ja pöytäkoneeseen saa aina lisättyä tai vaihdettua osia, kun tarvii jotain tehokkaampaa.

Vierailija
12/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod ole viileämpiä tai tehokkaampia. Voiko noita kannettavia edes kunnolla ylikellottaa kun jäähdytys niissä on niin heikko?

Vierailija
13/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi nopeampia? 

Ainakaan minun pöytäkonetta ei läppärit voita nopeudessa.

Vierailija
14/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tv monitorina. Ja pöytäkoneeseen saa aina lisättyä tai vaihdettua osia, kun tarvii jotain tehokkaampaa.

Monen hertsin?

Vierailija
15/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaa pöytäkoneiden sähkönkulutusta verrattuna läppäreihin. Aika paljo säästää sähkö noi läppärit - eli on hiljasempia ja viileempiä tietysti.

Hienosti järkeilty, mutta väärin.

Vierailija
16/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pelititokone ainakin näyttäisi olevan nyt sisältä 26 asteinen, jos pelaan jotakin peliä pidempään, niin nousee johonkin 30 asteeseen, kesällä taisi käydä jossain 36 asteessa, kun oli helteitä. (koneessa on siis digitaalinen lämpömittari jonka lukeman näen koko ajan).

Vierailija
17/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele ap kirjoittamaan suomen kieltä. Tekstisi on kamalaa.

Täh? Lopettaisit sen lapsellisen pelaamisen... Lapsi....?!?

Vierailija
18/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teho vaati sähköä.

Vierailija
19/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pelititokone ainakin näyttäisi olevan nyt sisältä 26 asteinen, jos pelaan jotakin peliä pidempään, niin nousee johonkin 30 asteeseen, kesällä taisi käydä jossain 36 asteessa, kun oli helteitä. (koneessa on siis digitaalinen lämpömittari jonka lukeman näen koko ajan).

Taitaa olla aika vakio peli kun lämmöt noin alhaset? Mitkä kellotaajuudet prosessorissa ja näyttiksessä?

Vierailija
20/34 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen hertsin?

En mä muista, enkä nyt sun takia mene käynnistämään konetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä