Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt se juoruilu on sitten alkanut :(

Vierailija
12.03.2014 |

Olen odottanut tätä, että koska joku keksii päähänsä etteivät lapseni ole mieheni omia.

kyse on siitä, että jostakin kumman syystä kaikki kolme lastani ovat aivan isänsä veljen näköisiä, eli siis näyttävät setänsä pikkukopioilta. Mieheni ja veljensä eivät kovinkaan paljon toisiaan muistuta, tiettyjä kasvonpiirteitä lukuunottamatta. Olemme aikaisemmin perhepiirissä vitsailleet tälle omituiselle yhteensattumalle, että näyttävät enemmän sedältään kuin isältään.

mutta nyt anopin korviin on kantautunut näitä ilkeitä juoruja ja luonnollisesti on myös loukkaantunut, siis meidän puolesta, koska lapseni ovat ehdottomasti mieheni. Ilkeimmät juorut ovat kuulemma olleet todella törkeitä liittyen kolmenkimppaan tai olisin molempien veljien vaimo.

nyt kylillä kulkiessa tulee väistämättä Sellanen olo kuin kaikki kyttää ja pitää meitä omituisina, tai luulevat että petän miestäni.

onneksi lapset ovat vielä niin pieniä etteivät välttämättä ymmärrä jos jotakin tämän suuntaista kuulee. Mutta vanhin menee ensi syksynä kouluun ja siellähän isommat lapset voivat aiheesta jotakin sanoa. Lapseni ovat vain perineet isänpuolen suvun piirteitä todella paljon.

onko kellään käynyt näin, ja miten ihmeessä pystyn katkaisemaan juoruilta siivet? Pienellä paikkakunnalla asutaan joten sitkeästi taitaa tämä juoru pysyä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tylsiä ihmisiä, joilla ei selkeästi ole a) yleissivistystä, b) sydämensivistystä tai c) omaa elämää. Jos ihmiset ovat oikeasti noin tyhmiä, on varmaan parempi jättää juorut omaan arvoonsa, vaikka tilanne onkin inhottava. Jossain vaiheessa valitettavasti tai onneksi löytyy taas uusi juoruilun aihe jostain muualta.

Vierailija
2/8 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet turhia. Kerropa yksi esimerkki mitä sinulle on sanottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen etten pysty katkaisemaan juoruilta siipiä millään. Jos joku noista juoruilijoista näkee, että nuo juorut aiheuttavat sussa mielipahaa, suuttumusta tai yrität suuri eleisesti vakuuttaa lastesi olevan miehesi, niin todennäköisesti juorut vain pahenevat.

Sinuna suosittelisin koko asian ignooraamista. Nouse sen yläpuolelle. Kaikki muut keinot todennäköisesti vain pahentavat asioita.

Kuitenkin sun lähipiiri ja kaverit tietävät totuuden, muilla ei ole väliä.

Vierailija
4/8 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vaan. Keksi joku kiva harrastus...saat muuta ajateltavaa. Sinulla on vaan liikaa aikaa miettiä mitä muut ajattevat.

Mitäköhän minun pitäisi kuvitella, kun poikani sanontaa muistuttavan omaa veljeäni.

Vierailija
5/8 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei olla tultu sanomaan vielä mitään, ei edes vihjailua.

anoppi on näitä kuullut, kun tuolla joka tapahtumassa ja kahvitilaisuuksissa käy.

ilkeimmät todellakin ovat olleet sellaisia, että minä pidän jotakin haaremia täällä meillä kotona, tai petän miestäni hänen veljensä kanssa eikä tyhmä mieheni edes huomaa etteivät lapset edes muistuta häntä vaan veljeään.

anopilta on tultu suoraan kysymään miksei tee asialle jotakin ja miksi antaa tuollaisen jatkua. En ajatellut edes kirjoittaa noita karmeimpia tarinoita meistä sillä muuten tämä kirjoitus todellakin näyttäisi provolta.

yritys on kova täällä olla välittämättä noista juoruista. Se on kyllä totta että kunhan kylän akat keksivät/löytävät toisen aiheen, on tämä meidän perheen suuri juttu menneen talven juttuja. Ap

Vierailija
6/8 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo

sut tunnistaa KUN aina on surio otsikossa

Vierailija
7/8 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 13:59"]

Minulle ei olla tultu sanomaan vielä mitään, ei edes vihjailua.

anoppi on näitä kuullut, kun tuolla joka tapahtumassa ja kahvitilaisuuksissa käy.

ilkeimmät todellakin ovat olleet sellaisia, että minä pidän jotakin haaremia täällä meillä kotona, tai petän miestäni hänen veljensä kanssa eikä tyhmä mieheni edes huomaa etteivät lapset edes muistuta häntä vaan veljeään.

anopilta on tultu suoraan kysymään miksei tee asialle jotakin ja miksi antaa tuollaisen jatkua. En ajatellut edes kirjoittaa noita karmeimpia tarinoita meistä sillä muuten tämä kirjoitus todellakin näyttäisi provolta.

yritys on kova täällä olla välittämättä noista juoruista. Se on kyllä totta että kunhan kylän akat keksivät/löytävät toisen aiheen, on tämä meidän perheen suuri juttu menneen talven juttuja. Ap

[/quote]

No mutta tottakai lapset voi näyttää isänsä veljeltä!! Hehän ovat sukua keskenään! Minun lapsi näyttää paljon minun isältäni, eikä se tarkoita että ollaan oltu silleen vaan lapsi on samaa sukua.

Minusta asiallinen veto olisi että se miehen vali menee sinne lässyttäjien luokse ja sanoo että pitääkö hänen todistaa lapsi omakseen jos ei ole kertaakaan kanssasi ollut?

Se että stooria vedetään ja ties kuka on sinua kuulemma paneskellut niin uhkaisin poliisilla. Tuo on meinaan kunnianloukkaamista, ei vain sinun vaan kaikkien niiden miestenkin puolelta.

Vierailija
8/8 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon auta kuin muuttaminen isompiin ympyröihin.

Tuppukylien juoruileva ja umpimielinen ilmapiiri on tukahduttavaa ja sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi