Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän ketjuun elämän pieniä ärsytyksiä, joista haluat valittaa

Vierailija
12.03.2014 |

Tähän ketjuun pieniä asioita elämästä, jotka ärsyttää. Moralisoijat ja neuvojat olkoon hiljaa - vaikka ärsytykseen olisikin olemassa ratkaisu tai ongelma on jo ratkaistu, niin se ei tarkoita etteikö siitä saisi ärsyyntyä.

Minua ärsyttää se kun menkkojen aikaan nauraessa tai yskiessä tai aivastaessa vähän kovempaa, eikä satu just sillä hetkellä olemaan tamppoonia tai kuukuppia, vaan side niin sieltä solahtaa housuihin ihan hirveä määrä sitä verta. Hyi.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppiin ärsyttää. Hän on yksinkertainen ja tekee aina liian vähän ruokaa.

Vierailija
2/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun pimentyvässä illassa ihmiset ei laita valoja päälle hienoissa ja vähemmän hienoissa autoissaan. Nämä ihmiset ovat myös niitä, jotka säästävät vilkkuvaloa. Kai se polttimoiden vaihto sitten maksaa ihan saatanasti. Älkää kerpeleet ostako niitä 100 000 euroa maksavia autoja, jos ei oo rahaa vaihdattaa polttimoita!!!! Ärsyttää myös ne takuulla 80 vuotiaat kuskit, joilla ei ole ollut rattiin asiaa moneen aikaan. Bussit ja taksit on keksitty teitä vanhuksia varten. Kunnat myöntäkää nyt hitokseen vähän äkkiä sote-kyytejä vanhoille ihmisille, etteivät ole vaaraksi liikenteessä (minkähän ikäinen ihminen sitä kehä kolmostakin ajoi väärään suuntaan?)

Ärsyttää tää, että joka toinen viikko kuivaa ja joka toinen viikko tulee vettä, räntää ja lunta. Kai tähän vielä kunnon pakkasetkin saadaan. Ei muuten, mutta mun nastat on jo aika huonossa hapessa, kun talvi ollut niin persiistä.

Kai mua vielä jokin muukin ärsyttää, mutta ehdin jo unohtaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa metelöivät lapset.

Vierailija
4/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kaupassa se, että jos mä olen pakkaamassa koko viikon ostoksiani siellä linjan päässä jouduttaakseni seuraavien asiointia, niin eikös siihen korttipäätteelle parkkeeraa sen mun jälkeen jonossa oleva ihan vaan olemaan. Mun pitää suunnilleen kädestä pitäen taluttaa se kauemmas, että pääsen maksamaan ostokseni.

Vierailija
5/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finni, korvakäytävässä.

Vierailija
6/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun löydän jonkun hyvän tuotteen, sen valmistus lopetetaan. Miksei siitä uhkaavasta lopetuksesta voi varoittaa etukäteen vaikka jollain lappusella siellä kaupassa, niin voisin edes hamstrata sitä varastoon?

Vierailija
7/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun tilaan postipaketit paikkaan X ja posti vie ne itsepäisesti paikkaan Y. JOKA_VITUN_KERTA.

Vierailija
8/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun näkkileipää syödessä niitä vitun muruja menee hihaan joka kerta vaikka kuinka varoisin.

Märälle lattialle astuminen sukat jalassa. (Vielä pahempi jos sen jälkeen käppäilee ympäriinsä ja märkä kohta on täynnä pölyä)

Se, kun mies ei huomaa samoja sotkuja kuin minä (leivänmurut pöydällä jne)

Kun suihkun laittaa päälle ja ekat sekunnit sieltä tulee jäätävää vettä (ei, en seiso siinä alla vaan osoitan suuttimen seinään mutta aina tulee pari pisaraa jaloille) ja se kun märkä suihkuverho osuu tai liimantuu ihoon. Ärsyttää myös kun ei voi käydä miehen kanssa suihkussa, tulee kylmä kun molemmat ei mahdu suihkun alle)

Vierailija
9/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:36"]

Se, kun löydän jonkun hyvän tuotteen, sen valmistus lopetetaan. Miksei siitä uhkaavasta lopetuksesta voi varoittaa etukäteen vaikka jollain lappusella siellä kaupassa, niin voisin edes hamstrata sitä varastoon?

[/quote]

Alko tekee tätä poistuville viineille, ja musta se on tosi hyvää palvelua.

Vierailija
10/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se rintaliivien rinnakkaiskoko -jauhaminen, koska itse en ole ikinä pystynyt vaihtelemaan ympärysmittoja ja kuppikokoja niin kuin ilmeisesti muut naiset pystyvät. Mulle ei vain sovituskopissa mitenkään 75D muutu 70E:ksi tai 80C:ksi, ja kuitenkin sitä tuputetaan niin kuin se olisi ihan itsestään selvää että sillä lailla löytää sopivat liivit vähän puutteellisestakin kokovalikoimasta. Kun ei löydä!

Vierailija
11/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka eivät käytä pimeällä heijastinta.

Vierailija
12/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää pitkänmatkankulkijoiden kyvyttömyys istua bussissa jonkun vieressä. Paikkaa vaihdetaan heti, jos penkkipari vapautuu. Kai se sitten on kivempaa tuijotella ikkunasta tyhjyyteen kuin tapittaa edessä istuvan takaraivoa käytäväpaikalla. Saatan harrastaa tätä itsekin jos olen varannut bussiin jotakin tekemistä, mutta silti... Miksi vaihtaa istuinta just ennen pääteasemaa tai "vilkasta" dösäriä, jolta nousee kyytiin paljon matkustajia ja luultavasti istuintoveri jokaiselle? Kyllä yhdet 50 kilsaa viettää ventovieraan vieressä (tietenkin ellei kyynärpäät vahingossakaan kohtaa). Aina tulee tällaisesta sellainen olo, että eikö minun vieressä ollut hyvä istua :(

Tällaisesta ärsyyntyminen on tietysti tosi tärkeetä.

Vierailija
13/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt ärsyttää sähkökitaran vingutus yläkerrassa. Ja jalkakomppi. On taas kaverit tulleet treenamaan. Jos loppuu 22 mennessä, annan olla. Muuten en. Grrrrr

Vierailija
14/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 13:32"]vessapaperirulla väärinpäin, eli niin että alku jää seinän puolelle ja aina kaupassa oma jono vetää hitaammin

[/quote]

Mua ärsyttää kun rulla on väärinpäin, eli alku huoneen puolella. Paperia vain tulee ja tulee eikä se suostu menemään poikki. Jos se alku on seinän puolella paperi katkeaa nätisti pienellä ranneliikkeellä. Mutta töissä sIivooja kääntää ne vajaat rullat joka perjantai. Ja minä maanantaina.

Vierailija
15/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalla ollessani pökylän tippuessa pönttöön, pöntön kylmää likaista vettä roiskahtaa peräaukon suulle (vähän auki se pyllyn reikä just niin hyvällä tuurilla sitä vettä menee sinne rööriin). Argh! 

Vierailija
16/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedotusvastaava, joka otsikoi jokaisen sähköpostin "Hei!". Niistä neljästäkymmenestä Hei!:stä on sitten tosi helppo myöhemmin etsiä annettuja toimintaohjeita, osoitteita, päivämääriä, nimiä, tilinumeroita, jne. Ei oo tainnut kuulla, että otsikolla on tapana yksilöidä viestin sisältöä, kun kyse ei ole kaverille kirjoitetusta tervehdyksestä.

Vierailija
17/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on taas kovassa kuumeessa ja räkätaudissa, mies myös. Mä en kestä enää, varmaan sadas flunssa tänä talvena, ja kirsikkana kakun päällä mäkin sairastun aina...

Vierailija
18/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipomukseni epäonnistuivat. Olin odottanut herkutteluhetkeä, mutta roskiin menivät.

Vierailija
19/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää että mä en saa olla koskaan väsynyt vaan pitää mennä muiden mukana. Mut jos mä haluisin jotain ni eikös muut oo väsyneitä. Ja nää "muut" tekee perus 7-15/8-16 duunia ku ite painan kolmivuorossa (nukkumapäivähän esim on muita varten ei nukkumista varten..). Lisäks esim tämä viikko mulla menee yli 50tuntiseks töissä kun muilla on 10-24tuntia.

Ja kehtaavat sanoa et oon joskus ärtyny :D okei, tällä hetkellä tää ei ärsytä niin paljoa ku toisinaan:)

Vierailija
20/90 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se että joku ei ymmärrämiksei mennä pakkaamaan ostoksia hihnan päähän kesken kassatapahtuman.Minä ainakin seuraan lyökö myyjä hinnat oikein,huomioiko mahdolliset alennukset ja joskus senkin,riittääkö minun rahat.Yritän kyllä pakata mahd.nopeasti,mutta onhan nyt jokaiselle suotava oma aika kassalla,niin kiire ei saa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan