Ikisinkku 30+ nainen, miten suhteeseen?
Ensinnäkin myönnän olevani ronkeli. Ihastun harvoin, mutta teen sen niin perusteellisesti että siihen hommaan menee ikä ja terveys. Nyt 33-vuotiaana ei ole kumpaakaan enää siinä määrin jäljellä että jaksaisin jaaritella kaikenmaailman litaniat siitä miten pitää korttinsa pelata että ei nyt vaan oo liian tyrkky, liian etäinen, sitä tätä tai tuota.
Tässä iässä tosiasia on se että jos löytyy ihana mies niin se on jo aikoja sitten poimittu pois kuleksimasta. Se sympaattinen kahvihuoneen Marko jolla on aina hymyä ja kivaa sanottavaa on armotta rengastettu meidän amorittarien käsien ulottumattomiin.
Menet töihin, harrastuksiin tai maleksit olemattomana oliona kotona kylpytakki päällä, ihan se ja sama. Kaverit on samaa maata ja olen ne tuntenut kakarasta asti. Kaikki naimattomia ja lapsettomia. Yksi deittaa jokaista, toinen ei ketään ja kolmas niitä jotka tulee vastaan. Lopputulema on sama kuin mulla se kylpytakki päällä yksin olkkarissa.
Viimeisimmässä työpaikassa tapasin oikeasti naimisissa olevan kaverin. Ensimmäinen oikea ystäväni joka on NAIMISISSA. Meistä tuli heti läheiset ja hän on sitä mieltä että pitäisi mennä heti nettiin etsimään kumppania. Hän itse kalasti sieltä oikean helmen joten tottakai minäkin sellaisen nappaan. Ei vain innosta. Olen odottanut sitä että luonnollisesti ihastuu ja rakastuu mutta olen kai jotenkin kummallinen kun viehätän vain niitä jotka haluavat hetken romantiikkaa. Tai ovat muuten vain pöljiä tai puutteessa.
Mistä löytää täysipäisen miehen joka on empaattinen, tunneälykäs, hauskaa seuraa ja SINKKU? Se kahvihuoneen Marko oli kaikkea noita paitsi sinkku. Eli kahvihuone ei käy ehdotukseksi. Sitäpaitsi olen taas vaihteeksi työtön.
Niin ja jos joku miettii siellä niin kyllä, minulla on koira.
Kommentit (44)
Ei sellaisia hyviä miehiä ole olemassakaan.
Täällä toinen ikisinkku, n32v. Alkaa toivo olla mennyttä kun olen vielä työtönkin eikä kavereita ole.
Olisin ihan kelpo vaimo, perusnätti, hoikka, treenattu, hoitaisin koko kodin, lapset, pihan etc. ja menisin vaikka kassalle töihin. Mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa. :(
Mitä voin enää tehdä?
Jep, pituus ja maha ei haittaa jos huolehtii hygieniastaan, on huomaavainen vuoteessa ja sen ulkopuolella ja kiinnostunut naisesta ihmisenä. Mikä tämän ymmärtämisessä on miehille niin vaikeaa? Ainiin, se että on vaan helpompi syyllistää naisia kuin pyrkiä edellämainittujen perusasioiden parantamiseen itsessään. Eipä sillä, sama pätee kyllä kumpaankin sukupuoleen - on paha esittää vaatimuksia ellei itse pysty tarjoamaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen ikisinkku, n32v. Alkaa toivo olla mennyttä kun olen vielä työtönkin eikä kavereita ole.
Olisin ihan kelpo vaimo, perusnätti, hoikka, treenattu, hoitaisin koko kodin, lapset, pihan etc. ja menisin vaikka kassalle töihin. Mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa. :(
Mitä voin enää tehdä?
Mistä päin Suomea olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voin enää tehdä?
Mistä päin Suomea olet?
Helsinki, mutta aikomuksissa muuttaa 400-500km pohjoisempaan jos mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi siellä tinderissä ja muissa nettideiteissä olevan sopivia miehiä. Itsellä ainakin tuli sellainen kuva sen mitä siellä nyt sinkkuna on tullut oltua, ettei sieltä ainakaan tavismies löydä seuraa.
M38
No nyt meni ristiriitaiseksi. Ihmemiestäkö minä sieltä nettideiteistä lähden hakemaan, jos en tavista?
-AP
Tarkoitin tällä, että siellä on todennäköisesti paljon tarjolla menestyneitä ja komeita miehiä, joista valita. Tavismiehille siellä on nimittäin vaikea saada edes mätseja.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voin enää tehdä?
Mistä päin Suomea olet?
Muuta tänne Oulun seudulle niin pääset valitsemaan mieleisen miehen. Itse suunnittelen etelään muuttoa kun täällä on niin kova kilpailu sinkkunaisista.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi siellä tinderissä ja muissa nettideiteissä olevan sopivia miehiä. Itsellä ainakin tuli sellainen kuva sen mitä siellä nyt sinkkuna on tullut oltua, ettei sieltä ainakaan tavismies löydä seuraa.
M38
No nyt meni ristiriitaiseksi. Ihmemiestäkö minä sieltä nettideiteistä lähden hakemaan, jos en tavista?
-AP
Tarkoitin tällä, että siellä on todennäköisesti paljon tarjolla menestyneitä ja komeita miehiä, joista valita. Tavismiehille siellä on nimittäin vaikea saada edes mätseja.
M38
Nämä menestyneet ja komeat miehet kyllä karsivat naiset valikoimasta pienienkin syiden perusteella. "Liian huono koulutus, liian huono naama/kroppa/hiukset, on jo lapsia/haluaa lapsia/ ei halua lapsia" ei jatkoon.
Ei todellakaan ole naisten markkinat.
Miehillä ikisinkkuus on paljon yleisempää, joten ei luulisi olevan vaikeaa jos saman ikäinen ikisinkkumies kelpaa. Siis jos kelpaa. Harva nainen rupeaa yhteen sellaisen miehen kanssa jolla on poikuus tallella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voin enää tehdä?
Mistä päin Suomea olet?
Muuta tänne Oulun seudulle niin pääset valitsemaan mieleisen miehen. Itse suunnittelen etelään muuttoa kun täällä on niin kova kilpailu sinkkunaisista.
M38
Kajaania olen miettinyt. On kyllä kaikki toivo karissut jo tähän mennessä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voin enää tehdä?
Mistä päin Suomea olet?
M38
Kajaania olen miettinyt. On kyllä kaikki toivo karissut jo tähän mennessä. :(
Kajaanissa varmasti myös pula sinkkunaisista.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
-AP
M38
Nämä menestyneet ja komeat miehet kyllä karsivat naiset valikoimasta pienienkin syiden perusteella. "Liian huono koulutus, liian huono naama/kroppa/hiukset, on jo lapsia/haluaa lapsia/ ei halua lapsia" ei jatkoon.
Ei todellakaan ole naisten markkinat.
En tiedä kenelle ne tykkäykset sitten naisilta menee, mutta todella vaikea alusta se tavismiehelle ainakin omakohtaisilla kokemuksilla.
M38
Vierailija kirjoitti:
Mitä voin enää tehdä?
Kyllä sinä minulle kelpaisit. M31
Vierailija kirjoitti:
AP on kyllä vähän myöhässä. Parhaat miehet vietiin jo opiskeluajan loppuvuosina.
Kummasti nämä "parhaat" miehet hyppää vieraissa ja parit eroaa minkä kerkeää tänä päivänä. Maailma on täynnä itsekunnioituksen omaavia ihmisiä joilla on moraalista selkärankaa, ne täytyy vain löytää. Ja monet "parhaat" eivät edes halua löytää kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voin enää tehdä?
Noniin, eli ottajia on, mutta tietäähän sen mikä tässä on taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voin enää tehdä?
No kerro, mikä on taustalla?
Hyvin mahdollisesti tuo m31 kelpaisi minullekin mutta sitä on mahdoton tietää ilman tutustumista. -n32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voin enää tehdä?
No kerro, mikä on taustalla?
Hyvin mahdollisesti tuo m31 kelpaisi minullekin mutta sitä on mahdoton tietää ilman tutustumista. -n32
Ja unohtui lisätä että yhtä mahdollisesti minussa on jokin piirre joka on tuolle miehelle ehdoton ei. Tätä on mahdoton etukäteen tietää. -n32
Vierailija kirjoitti:
Laske rimaa
Riman laskeminen on muuten hyvä ja huomoristinen kommentti, joka sattui nyt omalle kohdalle.
Edellytän normaalisti deitin olevan urheilullinen ja hyvännäköinen, koska olen itsekin. Pitkään aikaan ei tullut sopivaa vastaan, joten ajattelin laskea rimaa ja menin deiteille vähän vanhemman ja vatsakkaan kaverin kanssa. Todellisuudessa turvotusta oli sitten enemmän ja molemmin puolin oli selvää, ettei toista tapaamista tule. No tämä kaveri sitten seuraavana päivänä haukkui ulkonäköni viestissä, kertoi minun olleen pettymys, muttei kuitenkaan niin paha pettymys kuin yleensä.
:D
Ellet ole aivan totaalisen pinnallinen tyyppi, niin ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä pariutumisen kanssa. Yleensä nuo komeat ja pitkät alfat ovat usein myös aivan täynnä itseään.