Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syistä tuntemillasi ihmisillä on noussut pissa päähän?

Vierailija
12.03.2014 |

Palkkakehitys, ulkomaanmatkat, rahaa muotiin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia ystäviä teillä... miten tuollaisten kanssa jaksaa viettää (vapaa-)aikaa?

Vierailija
2/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun lapset valmistuvat yliopistosta,tai toinen valmistui jo. Puhuttelee lastaan maisteriksi ja akateemikoksi. Muusta ei tavatessa kuulekaan kun perheensä erinomaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaakin isoäiti, joka kirjoitaa joulukorttiin "Psykologian tohtori", voisi kirjoittaa ennemmin "työttömyys eläkeläinen", sillä masennuin helvitisti, kun tutustuin AV-palstalle vaimon sivuhistoria tietoja lukemalla.
Jäin lukemaan pitkän aikaan ja tunsin tekeväni ylitöitä, sillä 90% kirjoittajista ovat kuin olivat asiakkaani mielenterveyskuntoutuksen laitoksessa.
Valitettavasti tämä havainto oli minun intellektuelliin ja ylityö-herkkään maailmaan aivan liikaa...

Vierailija
4/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia hankkineet ihmiset kehuvat sitä että heillä on lapsia "saavutuksena", ja sit kukkoillaan lapsettomille niin kuin olisivat niitä parempia ihmisiä.

Niinkun bitch please, jokaikinen (teoriassa) ihminen tässä maailmassa kykenee lisääntymään levittämällä jalkansa, ei se ole mikään SAAVUTUS :D

Vierailija
5/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 13:58"]Eniten vituttaakin isoäiti, joka kirjoitaa joulukorttiin "Psykologian tohtori", voisi kirjoittaa ennemmin "työttömyys eläkeläinen", sillä masennuin helvitisti, kun tutustuin AV-palstalle vaimon sivuhistoria tietoja lukemalla.
Jäin lukemaan pitkän aikaan ja tunsin tekeväni ylitöitä, sillä 90% kirjoittajista ovat kuin olivat asiakkaani mielenterveyskuntoutuksen laitoksessa.
Valitettavasti tämä havainto oli minun intellektuelliin ja ylityö-herkkään maailmaan aivan liikaa...
[/quote]

Olipa harvinaisen sekava teksti. Mitä ihmettä yritit sanoa?

Vierailija
6/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rocktähteys. Mutta kyllä kun sitä vähän läpsii niin osaa nauraa itselleen.

Vierailija
7/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen työ, palkka. Hoikkuus, omakotitalo, lapset, opiskelupaikka, mies, kyllähän näitä riittää. Myös mulla nousee aika helposti kusi päähän vaikka mistä..yksi ihmetteli missä se näkyy, ainakin mun tuttavilla eniten siinä että katsotaan alaspäin niitä joilla asiat on huonommin ja kehutaan omia saavutuksia semmoisella ylenkatsovalla ilmeellä ja samassa lauseessa mainitaan yleensä joku epäonnistuja. En pidä useimmista tutuistani..meitä muuten yhdistää ankea lapsuus joten luultavasti siksi ihmiset tarvitsee niin paljon materiaalista pönkitystä.

Vierailija
8/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistui amiksesta. Sen jälkeen on ollut työttömänä mutta onhan hänellä sentään paperit....

Vierailija
9/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:48"]

Lapsia hankkineet ihmiset kehuvat sitä että heillä on lapsia "saavutuksena", ja sit kukkoillaan lapsettomille niin kuin olisivat niitä parempia ihmisiä.

Niinkun bitch please, jokaikinen (teoriassa) ihminen tässä maailmassa kykenee lisääntymään levittämällä jalkansa, ei se ole mikään SAAVUTUS :D

[/quote]
Ei varsinaisesti, mutta siltä se kuitenkin tuntuu.

Vierailija
10/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi hauska ketju, koska vain parilla on jotain järkevää argumenttia laittaa. Muut ovat selvästi vain tuoneet esiin elämänsä taitekohtia, jossa ovat itse olleet kateellisia.

Eikä se muuten ole mitään, että on ollut Nokialla ja ulkomaankomennuksella ja sitten saanut fudut. Se vasta on jotain kun viisaana tiirailee verhojen raosta muiden tekemisiä eikä itse tee mitään, koska pelkää kuollakseen mokaamista ja siitä aiheutuvaa häpeää. Niin todella kannattaa elää elämänsä?

Vierailija
11/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti 24.

Vierailija
12/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pari sellaista tuttua, jotka ovat myyjistä päässeet myymälähoitajiksi. Ovat sitten niin isoa pomoa ja porvareita :D En ole kateellinen parin sadan euron palkankorotukselle, kun työsavotta kasvaa reilusti palkkaa enemmän. Niin ja pissa päässä tottakai.

Vierailija
13/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi saamaan pikkupiireissä huomiota ja kiitosta taiteestaan, juuri ennen valmistumistansa.

Vierailija
14/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 12:28"]

Nuorella naisella kauniista ulkonäöstä kun valittiin paikkakuntansa missiksi. Opiskelupaikkakunnallapa vaan sattui samaan ryhmään tuota missiä kauniimpi vaatimaton tyttö ja missi hehkutti koko opiskeluajan tittelillään sekä puukotti koko ajan varmuuden vuoksi kaikkia vuosikurssin naisia selkään. On nyt johtavassa asemassa, pääsi työpaikkaan suhteiden avulla.

[/quote]

Tarkoitatko H:ä?

Vierailija
15/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:17"]

Omituisia ystäviä teillä... miten tuollaisten kanssa jaksaa viettää (vapaa-)aikaa?

[/quote]

Tässä kysyttiin: Mistä syistä tuntemillasi ihmisillä on noussut pissa päähän?

Minäkin tunnen paljon ihmisiä, mutta ei se meinaa että he kaikki olisivat ystäviäni.

Vierailija
16/39 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni nousi pissa päähän, kun alkoi seurustella julkkiksen kanssa. Elää "luksuselämää" toisen siivellä ja rahoilla..törkeää

Vierailija
17/39 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä kaverilla nousi pissa päähän kun hän huomasi että saa (helpoimmista) miehistä lähes kenet vaan kun tarpeeksi yrittää, makeilee, mielistelee, keikistelee, esittää ystävällistä jne. sen jälkeen haukkui kaikkia naispuolisia ystäviään selän takana (haukkui myös minulle toisia ystäviään ja minua heille) mutta miehille käyttäytyi aina yliystävällisesti. Ei vaan voi ymmärtää tuollaista ääliösmiä joka pitää kaikkia naisia (myös ystäviään) salaa vihollisinaan ja miehille kyllä keikistelee. Lapsellista ja oksettavaa käytöstä aikuiselta, onneksi en ole nähnyt tapausta lukuisiin vuosiin, jatkaa takuulla samaan malliin

Vierailija
18/39 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Yleni työssään päällikkötasolle vuodessa aloitettuaan firmassa ja on pomon suosikki.
2. On niin luomu ja eko ja vege ja on niin paljon IG seuraajia.
3. Blogista tuli tosi suosittu.
4. Dieettaa orjallisesti, nostaa rautaa ja on niin vitun fit.

Vierailija
19/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto maalta Stadiin.

Vierailija
20/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikeastaan tiedä/tunne ketään sellaista, vaikka kuinka mietin. Tunnen kyllä ns. paljon lukeneita ja erittäin hyvin ammatillisesti ja rahallisesti pärjääviä, sekä sitten niitä, jotka ehkä vähemmällä koululukemisella mutta erittäin ulospäinsuuntautuneella ja verkoistointikykyisellä luonteellaan, eli hyödyttävillä suhteilla, ovat pedanneet paikkansa varsin hyväksi tässä yhteiskunnassa, mutta että noussut päähän? En osaa ajatella näistä kenestäkään niin. Ehkä sekin, etten sellaisessa seurassa edes olisi, jos sellaista ilmenisi. Tuttavani puhuvat paljonkin mielenkiintoisista matkoista, hankinnoista ym. mutta eihän se mitään päähän noussutta ole! Ihan normaaleja kevyitä puheenaiheita minun mielestäni. Itse henkilökohtaisesti en ole millään alueella ns. menestynyt näkyvästi, mutten siitäkään huolimatta osaa ajatella noista toisin. Tai no, tunnen yhden joka jo tavallaan pätee äitiydellään ja siihen liittyvillä asioilla, mutta koska en muutenkaan ole koskaan oikein löytänyt hänen kanssaan samaa aaltoa, koen että tuossa en enempi kyse erilaisuudestamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi