Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen törkeä temppu!! Mitä tekisitte?

Vierailija
11.03.2014 |

Olimme sopineet että vietämme tämän päivän yhdessä, kun molemmilla oli pitkästä aikaa vapaa. Oltiin kotosalla, mies touhusi ulkona ja minä laitoin kivan aamiaisen. Kyselin päivällä josko oltaisiin käyty päiväsaunassa, mies ehdotti että käytäisiin jäätelöllä ja hänen ystävänsä luona kahvilla kaupungilla. No, lähdettiin ystävän luo. Miehet painuivat pihalle hetkeksi ja takaisin tultuaan ilmoittivat lähtevänsä illaksi yhteiseen harrastukseensa. Mies ei selittänyt asiaa mitenkään (vaikka tivasin mitä hän oikein ajatteli) vaan vei minut autolla kotiin, otti treenikamppeensa ja häipyi. Jäin ihan suu auki kotiin. Mitä hittoa? Mitä sanon kun tulee kotiin?

En tiedä koska saamme seuraavan tilaisuuden olla kaksin. Piti tämäkin tilaisuus miehen munata!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:41"]

Harmittaa ihan vietävästi... 4, mieskö ansaitsisi sinun mielestäsi oikein iltapalan, lämpimän saunan ja suukkoja, kun viettääkin harvassa olevan vapaapäivänsä mielummin kaverin kuin minun kanssani? Voi v**** sanon minä.

Voikun oiskin joku kaveri joka lähtisi illanviettoon tällä varoitusajalla...

Ap.

[/quote]

Nelonen täällä ap.

Ymmärtääkseni vietitte aamun, aamupäivän ja osan iltapäivää yhdessä kotona, vaikka touhusittekin omianne. Kun mies ehdotti että menette kaupungille ja hänen kaverinsa luokse, niin sinä suostuit.
Mies ei ehkä sisäistänyt että pitää iltakin olla kahdestaan kotona, vaan ajatteli että mukava mennä treeneihinkin hyvällä ajalla kaverin kanssa, kun kerran on vapaapäivä.

Ja kyllä, tosissani olen sitä mieltä että ei kannata nipottaa turhista ja heittäytyä marttyyriksi tällaisesta. Silloin kestää varmaankin tovin ennenkuin mies rupeaa vapaapäivää kanssasi "pilaamaan" kun viimeksikin rupesit räyhäämään.
Ole aikuinen ja näytä että osaat nauttia yhteisen vapaapäivänne yhteisistä hetkistä.

[/quote] Nauttia yhteisistä parista minuutista? Mies uhrasi vaimolleen muutaman yhteisen minuutin, loppu aika olikin kaveriaikaa - siitäkö pitää hurrata, miestä kiitellä ja ottaa lämpimästi vastaan? Hah haa... Tuosta näkee miehen tärkeysjärjestyksen selkeästi, joten jos vaimo on siellä jossakin kavereiden takana, niin vähän huonolta näyttää. Ei siinä vaimo ole mikään ystävä, ei edes hyvä kaveri vaan vain kaveri, jonka voi lempata syrjään kun paremmat kaverit ehdottavat jotakin. Itsetunto kohdalleen nyt teille "nauti niistä yhteisistä minuuteista" -mammoille, ihan kaikkea ei tarvitse sietää!

Vierailija
22/32 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:44"]

Ei se mies selkeästikään viihdy sun seuraassa. No can do.

[/quote] No can do - tassa yhteydessa :). Tihihii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko oikeasti sopineet, että olette KOKO päivän kahdestaan? Vai olitko vain itse ajatellut, onpa mukavaa kun on vapaapäivä ja voidaan olla yhdessä? Meilläkin on joskus tullut vastaavanlaisia väärinkäsityksiä, kun mulla on esim. ollut stressaavaa töissä ja olen ollut muutenkin väsynyt, ja sitten olen koko viikon ajatellut, että onpa ihanaa kun tulee sunnuntai eikä ole mitään sovittua ohjelmaa ja voidaan olla vaan yhdessä. Mutta en ehkä ole sanonut tätä tarpeeksi selkeästi miehelle ääneen, että haluan nimenomaan viettää aikaa hänen kanssaan (eli pääasia ei ole se, että onpas kivaa kun ei ole töitä ja voi rentoutua vaan se, että onpas kivaa kun voidaan tehdä jotain yhdessä) niin sattuukin niin että miehen kaveri soittaa ja pyytää saunomaan, niin mies lähtee, "kun ei ole mitään erityistä suunniteltu" (koska olen ollut sen verran väsynyt etten ole jaksanut suunnitella) ja "kyllähän me voidaan viettää aikaa yhdessä ihan koska vaan, koko ajanhan me ollaan kotona yhdessä".

Eli jos jotain haluaa, se pitää sanoa selkeästi ääneen, puoliso ei ole ajatustenlukija. Tuossakin tapauksessa miehesi on luultavasti ajatellut, että olette jo viettäneet aikaa yhdessä niin ei ole mikään ongelma jos hän lähtee kaverinsa kanssa harrastamaan. Toivottavasti ainakin näin, eikä niin että hän on tietoisesti salannut suunnitelmansa sinulta, koska tietää ettet tykkäisi niistä.

Vierailija
24/32 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:03"]

Harmittaa ihan vietävästi... 4, mieskö ansaitsisi sinun mielestäsi oikein iltapalan, lämpimän saunan ja suukkoja, kun viettääkin harvassa olevan vapaapäivänsä mielummin kaverin kuin minun kanssani? Voi v**** sanon minä.

Ap.

[/quote]

Nelonen täällä ap.

Ymmärtääkseni vietitte aamun, aamupäivän ja osan iltapäivää yhdessä kotona, vaikka touhusittekin omianne. Kun mies ehdotti että menette kaupungille ja hänen kaverinsa luokse, niin sinä suostuit.
Mies ei ehkä sisäistänyt että pitää iltakin olla kahdestaan kotona, vaan ajatteli että mukava mennä treeneihinkin hyvällä ajalla kaverin kanssa, kun kerran on vapaapäivä.

Ja kyllä, tosissani olen sitä mieltä että ei kannata nipottaa turhista ja heittäytyä marttyyriksi tällaisesta. Silloin kestää varmaankin tovin ennenkuin mies rupeaa vapaapäivää kanssasi "pilaamaan" kun viimeksikin rupesit räyhäämään.
Ole aikuinen ja näytä että osaat nauttia yhteisen vapaapäivänne yhteisistä hetkistä.

[/quote] Nauttia yhteisistä parista minuutista? Mies uhrasi vaimolleen muutaman yhteisen minuutin, loppu aika olikin kaveriaikaa - siitäkö pitää hurrata, miestä kiitellä ja ottaa lämpimästi vastaan? Hah haa... Tuosta näkee miehen tärkeysjärjestyksen selkeästi, joten jos vaimo on siellä jossakin kavereiden takana, niin vähän huonolta näyttää. Ei siinä vaimo ole mikään ystävä, ei edes hyvä kaveri vaan vain kaveri, jonka voi lempata syrjään kun paremmat kaverit ehdottavat jotakin. Itsetunto kohdalleen nyt teille "nauti niistä yhteisistä minuuteista" -mammoille, ihan kaikkea ei tarvitse sietää!

[/quote]

Miten niin minuutteja yhdessä? Aamu, aamupäivä ja osa iltapäivääkin, kunnes lähtivät jätskille ja miehen kaverille. Ja varmaan se mies jossain vaiheessa iltaa kotiin sieltä treeneistä tulee; joten väittäisin kyllä että mies on suurimman osan päivästä vaimonsa seurassa.

Sitäpaitsi - kaveriile ja jätskille lähdettiin miehen ehdotuksesta ja vaimo suostui. Jospa mies ajatteli että se yhteinen aika tuli vietettyä, kun vaimo ei kerran vastaan väittänyt?

Vierailija
25/32 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voimahali!

Eiku vi**u oikeasti.

Vierailija
26/32 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^haha. vähän ilkeätä mutta naurahdin. 

Vierailija
27/32 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ajattelit selvitä sitten kun yhteinen aika on tosi kortilla ? Rivien välistä ymmärsin, että olette kai lapseton pariskunta. En tajua nipotustasi.

Vierailija
28/32 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:03"]

Ap.

[/quote]

Nelonen täällä ap.

[/quote]

Miten niin minuutteja yhdessä? Aamu, aamupäivä ja osa iltapäivääkin, kunnes lähtivät jätskille ja miehen kaverille. Ja varmaan se mies jossain vaiheessa iltaa kotiin sieltä treeneistä tulee; joten väittäisin kyllä että mies on suurimman osan päivästä vaimonsa seurassa.

Sitäpaitsi - kaveriile ja jätskille lähdettiin miehen ehdotuksesta ja vaimo suostui. Jospa mies ajatteli että se yhteinen aika tuli vietettyä, kun vaimo ei kerran vastaan väittänyt?

[/quote] Ap kirjoitti, että mies touhusi ulkona, he kävivät jätskillä ja siitä menivät kaverille - minuuteista tässä taidetaan ennemmin puhua kuin tunneista ja koko päivästä. Ja vaimo oli väittänyt vastaan, mutta miestä ei ollut asia kiinnostanut. Vaimo menee siis kavereiden paremmuuslistalla jonnekin mitalisijojen ulkopuolelle, mutta mies pitäisi kuitenkin ottaa voittajana vastaan? Naurettavaa mammat. :-D

Vierailija
29/32 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa osata viihtyä yksinkin.

Vierailija
30/32 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt varoitus aika... No mihin lähdetään :D eipä tuo mukavaa ole. Olen tehnyt samaan tyyliin toiselle. Vastaan otto oli sellainen että vieläkin hävettää. Olen siis se huono mies. Mut en tää kyseinen :D

Vierailija
31/32 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet ei olla aina ihan maan päällä;)

Vierailija
32/32 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nyt voin sanoa et tekisin asioita toisin. Tuttu tilanne. Kyllä se opiksi ottaa kun moittii oikein kunnolla.

--ongelmaan pureutuva--

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi