Mitä tekisitte tilanteessani? (ukko ärsyttää)
No ensinnäkin sanon että ero ei tule kysymykseen eli jotain muita ratkaisuja. Leikkaan ja liimaan tuolta toisesta ketjusta tähän suoraan, joten älkää ihmetelkö sanamuotoja, asia on kuitenkin sama:
oka päivä ärsyttää tämä sama homma; itse teen töitä ja opiskelen yhtä aikaa ja mies käy koulua, arvioisin että hänen kouluhommiin menee noin 4 h / pv. jos sitäkään. Eli ehtii käydä kaupassa ja harrastella omiaan ja tehdä jonkunlaista ruokaa. Ruokakaan ei ole mitään ihmeellistä, siinä menee noin 30 min. Ei siis mitään kasviksia tai sellaisia käytä ruuassa.
Sitten illalla ei tee mitään kotona, makaa vaan sohvalla ja rämplää kännykkää. Minun pitää lukea tenttiin tai tehdä kouluhommia, auttaa lapsia läksyissä, järjestellä paikkoja, pestä pyykkiä, auttaa lapsia ottamaan iltapalaa, ohjata pesuille ja nukkumaan; mitä näitä nyt onkaan. jne.
Sitten ärsyttäisi pyydellä "voitko sitä ja voitko sitä", kun ei ole mitään oma-aloitteisuutta.
Siis minä teen ja ukko rämplää kännyä tai kattoo telkkaria.
Ja sitten ukko vielä valitaa sotkuista.
Tänäänkin sillä olisi ollut aikaa imuroida, kun luen tenttiin ja kirjoitan tätä viestiä (vitsi vitsi), mutta tuolla se makaa!
Kommentit (9)
Hyväksyisin tilanteen enkä itkisi asiasta palstalla. Jos kerran ei erota edes saa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:15"]
Hyväksyisin tilanteen enkä itkisi asiasta palstalla. Jos kerran ei erota edes saa.
[/quote]sekö sulla tähän sitten olisi ratkaisu, minusta siitä kärsisi turhaan liian moni.
ap
Sanoisin ukolle että on todella epäterveellistä jököttää pitkiä aikoja paikoillaan. Imurointi käy kuntoilusta.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:19"]
Sanoisin ukolle että on todella epäterveellistä jököttää pitkiä aikoja paikoillaan. Imurointi käy kuntoilusta.
[/quote]Toisaalta ehtii myös käydä lenkillä ja salilla, joten ei ehkä mene läpi.
ap
No jos tahan mennessa han on voinut noin kayttaytya niin miksei han jatkaisi samaa rataa?
Oletko puhunut hanelle nalkuttamatta?
Sivuhuomio: tutut naiset nalkuttavat miehilleen kun ne
-eivat tee kotitoita
-tekevat kotitoita, mutta eri tavalla kuin nainen itse ne tekisi (pyykeissa varit sekaisin, vaara lampotila, ruoanlaitossa menee liikaa aikaa...)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:38"]
Minä siis juttelisin miehen kanssa työnjaosta.
[/quote]järjetöntä; ei se ukko pidä esim. mun opiskelua minään.
ap
Siis onglelma on, että tuntuu että minä teen koko ajan jotain tärkeää (kuten nytkin kouluttaudun uudelleen, kun on huonosti työllistävä ala), mutta mies käyttää ehkä 4-5 h päivästään johonkin tärkeeseen ja muun ajan tekee vaan omiaan...