siis elävätkö jotkut normaalia elämää coronasta huolimatta?
Eli käyvät huvikseen kaupunkien keskustoissa jne?
Kommentit (127)
Me myös, melko normaalisti. Ei muutenkaan käydä juuri baareissa ym, mut esim kauppoihin mennään jos halutaan.
Tottakai? Sinä istut vaan kotona?
Melko normaalisti elän. Korona tuli jo sairastettua enkä muutenkaan ole kovin sosiaalinen.
Mulle on ihan normaalia istua kotona tietokoneen ääressä.
Elän normaalisti. Mun elämä ei ole kaupoissa luuhaamista
Tottakait! Kotiin on moni kuollut. Elämä on tässä ja nyt. Voihan sitä kuolla johonkin yht' äkkiseen sydäriin tai aivoverenvuotoonkin.
Käyn kaupoissa, jos on tarve, ja treffaan kavereita välillä kahviloissa tai käymme syömässä ravintolassa. Järki päässä tietenkin eli pitää välejä ihmisiin, ruokakaupassa maski päässä ja käsiä pesen ahkerasti.
Älkää hyvät ihmiset nyt täysin eristäytykö koteihinne, kyllä tämän tilanteen kanssa pystyy ihan elämään. Pidetään edes jollain tavoilla talouden pyörät pyörimässä. Oma pääkoppakin kiittää, kun on jotain sosiaalista elämää.
Me asutaan maalla joten todellakin ollaan eletty ihan normaalia elämää koko korona ajan.
Elän ihan normaalisti. Käyn joka päivä toimistolla töissä, syön työpaikkaruokalassa ja välillä jossain lounasravintolassa. Käyn ostoskeskuksessa ruokakaupassa ja ostoksilla, jos tarvitsen jotain. Lapset käyvät koulua ja harrastavat normaalisti. Ainoa ero normaaliin on, että yhdet isot juhlat peruttiin ja maskia käytän kaupassa ja julkisissa. Pääkaupunkiseudulla asumme.
Kotonahan korona just tarttuukin. Mitä vähemmän aikaa on kotona, sen parempi.
Kiitos kaikille vastaajille, selventää kivasti miksi tilanne vaan jatkuu ja jatkuu. Teidän syytä, jos tulee vielä lisärajoituksia ja kevätkin mennään etänä ja maskit päällä.
Ihan normaalia. Olen käynyt korona-aikaan leffassa, ravintolassa, uimahallissa, kaupoissa ja käytän joka päivä julkista liikennettä. Tämä voi kestää vuosia, joten en aio lopettaa elämistä.
Kohta tulee vuosi että lähikaupan ja apteekin lisäksi olen kerran käynyt kesällä kirpputorilla ja kerran ostoskeskuksessa. Mutta en käy niissä muutenkaan usein.
Kyllä. Ei ole vaikuttanut yhtään mitenkään mihinkään tämä korona.
Olen koulussa töissä ja avoimissa oppimisympäristöissä. Aika normaalisti eletään. Työnantaja ei tarjoa maskeja, joten siitä olen päätellyt tiettyjä asioita. Normaalia enemmän pestään käsiä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tulee vuosi että lähikaupan ja apteekin lisäksi olen kerran käynyt kesällä kirpputorilla ja kerran ostoskeskuksessa. Mutta en käy niissä muutenkaan usein.
Montako vuotta aiot elää noin? Korona ei tule häviämään minnekkään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille vastaajille, selventää kivasti miksi tilanne vaan jatkuu ja jatkuu. Teidän syytä, jos tulee vielä lisärajoituksia ja kevätkin mennään etänä ja maskit päällä.
Tämä teidän hysteria koronaa kohtaa on täysin ylimitoittua. Tavallinen kausiflunssakin on vaarallisempi, mutta eipä ole ennen tätä näkynyt kenelläkään maskeja eikä mitään hysteriaa.
Minä elän suht normaalisti. Käyn salilla, töissä ja ostoksilla. En muuten kävisi normaalistikaan baareissa, juhlimassa, kökkimässä kaupungille jne. Menen aina ostoksille jos on tarve, en huvikseni.