Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis elävätkö jotkut normaalia elämää coronasta huolimatta?

Vierailija
14.11.2020 |

Eli käyvät huvikseen kaupunkien keskustoissa jne?

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tuntemistani ihmisistä elää ihan kuten ennen pandemiaakin. Itseni lisäksi tiedän vain kolme ihmistä, jotka ovat edes  jollain tavalla rajoittaneet elämäänsä pandemian vuoksi.  

Vierailija
22/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että voi olla kohdalle osuessa paha tauti, mutta kun en usko että se poistuu keskuudestamme niin ei ole oikein mitään syytä lukittautua kotiinkaan. Silloin on ihan sama kuolla pois jos ei mitään pysty tekemään eikä minnekkään menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotonahan korona just tarttuukin. Mitä vähemmän aikaa on kotona, sen parempi.

Niinpä, yli 60% tartunnoista peräisin kotoota/perhepiiristä. Kannattaa olla tosiaan jossain muualla. Kuulemma kaupoista ei juuri ole tartuntoja tullut eli vaikka sitten sinne pyörimään. 🙄

Vierailija
24/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänään saa juoda Coronaa, vaan täytyy juoda lonkeroa. #vuodenharmainpäivä

Vierailija
25/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cyllä ne niin tecevät, icävä cyllä. Jotcut myös osaavat cirjoittaa, caicci eivät. 

Vierailija
26/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä ketään koronaan sairastunutta, eikä tiedä moni muukaan, joilta kysellyt.

Vierailija
27/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia joo. Tästä koronatilanteesta kun ei tiedä kauanko se kestää ja häviääkö ylipäätään.

Vierailija
28/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi elän. Olen introvertti muutenkin! Tää on ihanaa! 🦠

Vierailija
29/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävät. Käyn viikottain kylpyläkompleksissa töissä ja siellä on täys meininki asiakkailla päällä.

Vierailija
30/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti on käytävä töissä Helsingin keskustassa. On liikuttava julkisissa ja käytävä hakemassa kaupasta ruokaa tai lounaalla ravintolassa. Kaupassakin on käytävä ostoskeskuksissa. Onneksi sentään autolla eikä bussilla. 

Vierailija
31/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika normaalia joo. Tästä koronatilanteesta kun ei tiedä kauanko se kestää ja häviääkö ylipäätään.

Nykyisellä 1500 uuden tartunnan viikkovauhdilla puolet suomalaisista on sairastanut koronan  vuonna 2058. 

Vierailija
32/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me asutaan maalla joten todellakin ollaan eletty ihan normaalia elämää koko korona ajan.

Sama täällä. Kotikaupungissani, todella pieni, ei ole yhtään tapausta vielä ilmennyt, baareissa en ole kulkenut, ilman Koronaa olisin melkovarmasti ehkä kesällä käynyt lähibaarissa kerran, tai ainakin aikonut käydä, nyt en edes aikonut. Pojanpoikakin kasteltiin ja isänsä ja äitinsä samoin tein vihkaistiin ja hyvin meni. Pienet kotipihahäät, hirmu kivat. Olen eläkkeellä joten työt ei taivaalle kiitos ole kiusana.

Vierailija
33/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairastanut jo koronan ja sairastin sen pahana. Pitkään sen jälkeen kökötin neljän seinän sisällä ilman ihmiskontakteja. Pakko on jatkaa elämää edes jotenkin, pää ei kestä enään.

Tottakai olen varovainen ja käytän maskia yms, mutta käyn kaupassa ja välillä ystävän kanssa kahvilassa. Ei tämä ole niin mustavalkoista että kaikki tai ei mitään

Vierailija
34/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän ihan normaalia elämääni, mutta joidenkin muiden mielestä tämä on kuulemma karanteenia.

Vierailija
35/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suht normaalisti elän. Käyn töissä ja kaupassa, kummassakaan en käytä maskia. Laitan maskin, jos pitää käydä lääkärissä, kauppakeskuksessa tms.

Ravintoloissa ja kylpylöissä en ole nyt käynyt, vaikka normaalisti kävisin silloin tällöin. Tapahtumia on niin vähän, etten ole niihinkään paljoa mennyt, teatterissa olen käynyt kerran.

Jonkin verran on tullut omaa elämää rajoitettua siis koronan takia.

Vierailija
36/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Baarit on auki, risteilyjä järjestetään, rajat on auki ja lentoja on. Mikäpä siis estäisi?

Vierailija
37/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia.

Monet viettävät ilman koronaakin paljon aikaansa yksin kotona, ja valitettavasti myös toisin päin, ettei viihdytä kotona yksin edes korona-aikana.

Vierailija
38/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se ”siis-aloittaja”. Tunnistaa siitä, että käyttää sitä kysymyssanan paikalla.

Vierailija
39/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko korona vaikuttanut jotenkin jonkun ihmisen elämään? (poislukien sairastuneet)

Vierailija
40/127 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä elän aika samalla tavalla nyt kuin vuosi sitten. Käyn kaupoissa ja keskustassa, huvikseni ja asioilla. Harrastan. Käyn töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi