Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten vauvalla voi käyttää paitaa?

Vierailija
11.03.2014 |

Siis ymmärrän kyllä että pukemalla päälle, mutta meillä 3kk vauvalla aina body ja housut, tuohon päälle jos vielä paitaa survomaan niin kuumahan sille tulee ja itsestä ainakin tuntuis epämukavalta olla semmosessa varustuksessa.

Vai käytättekö paitaa ilman bodya, eikö vaippa pysy huonosti paikallaan?

Kysyn koska meillä jää nyt kaiki paidat käyttämättä tämän ongelman takia :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:37"]Tarkenetteko te itsekin sisällä pelkällä yhdellä trikoopaidalla, ette käytä edes toppia tai t-paitaa alla?

[/quote]minä olen kotona aina shortsit ja narutoppi päällä, kesät talvet. Ja vauvalla paidat bodyn päällä, lähinnä kyläillessä.

Vierailija
22/25 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:37"]Tarkenetteko te itsekin sisällä pelkällä yhdellä trikoopaidalla, ette käytä edes toppia tai t-paitaa alla?

[/quote]minä olen kotona aina shortsit ja narutoppi päällä, kesät talvet. Ja vauvalla paidat bodyn päällä, lähinnä kyläillessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona aina niin lämmin, että ei tarvita kuin yksi paita. Lattialämmitys pitää huolen vauvan olosta. Jos tulee vilpoisempi, poltamme pari pesällistä puita varaavassa takassa, ja sitten on taas monta päivää lämmintä.

Jos vauva tarvitsee bodya pitämään vaippaa paikoillaan, vauvalla on vääränkokoinen vaippa.

Vierailija
24/25 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:38"]

On olemassa sellaisia "paitahenkseitä", joilla

saa paidan kiinni vähän samaan tapaan kuin bodyn. Niitä käytettiin esikoisella.

[/quote]

Millaiset nuo henkselit oikein on??

[/quote]

nämä https://www.mamidea.com/webshop/manymonths-shirt-holder-p-73.html

Vierailija
25/25 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitoja myydään myös, koska niitä menee myös muihin maihin, kuin Suomeen. Helteellä paita käy ihan hyvin ilman mitään alusbodyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän