Miksei ole makeutusaineilla makeutettuja irtokarkkeja laajasti myynnissä?
Ne olisivat paljon terveellisempiä kuin sokeri-irtokarkit. Vähäkalorisia irtareita.
Kommentit (15)
Koska ne maistuu pahalle ja saa vatsan sekaisin.
No niistä tulee kyllä ihan järkyttävät ilmavaivat ja ripuli
Stevia on luonnon makeutusaine. Se vois toimia.
Makeutusaineet eivät todellakaan ole terveellisiä. Liiaksi nautittuna sekoittavat kehon metaboliikkaa aiheuttaen lihomista, nostavat riskiä 2 tyypin diabetekseen ja sydänsairauksiin. Väitetäännkö niitä vielä jossain muka terveellisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Makeutusaineet eivät todellakaan ole terveellisiä. Liiaksi nautittuna sekoittavat kehon metaboliikkaa aiheuttaen lihomista, nostavat riskiä 2 tyypin diabetekseen ja sydänsairauksiin. Väitetäännkö niitä vielä jossain muka terveellisiksi?
Sokeri kaikista pahin aine, mitä voit suuhusi tunkea. Se aiheuttaa lihomista, rasvamaksaa ja diabetes 2:sta. Itse join ennen sokerilimuja 3 litraa päivässä ja heräsin usein keskellä yötä suuta kuivaen ja kovaan janoon. Kun vaihdoin sokerittomaan limuun, niin nuo kaikki oireet hävisivät.
Ei karkkeja ole tarkoitus syödä niin paljon, että niiden sisältämä sokeri aiheuttaisi haittoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei karkkeja ole tarkoitus syödä niin paljon, että niiden sisältämä sokeri aiheuttaisi haittoja.
Mulla menee sellainen 500-600 grammaa kerralla irtareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi? Et voi olla... Jos olet, on sokeriaddiktiosi todella paha ja siihen pitäis nyt miettiä joku ratkaisu. Noin suuri sokerimäärä on ihan myrkkyä elimistölle.
Moni jättää muutkin makeutusaineilla makeutetut tuotteet ostamatta.
Se sama hoituu jos tekee vähempisokerisia luomuversioita. Makeutusaineet ovat haitallisia monille. Nyt kaikki pastillit ovat makeutusaineellisia jo ja limsat, osa mehuista ja jogurtit jne. Olisi kiva jos löytäisi jostain ei-makeutusaineellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön aika harvoin irtareita (tarjouksesta), mutta silloin kun syön, niin syön kunnolla.
Jos ei ole kysyntää, ei ole tarjontaa.