Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa ohuet jalat?

Vierailija
14.11.2020 |

Tyyliin metti forssell tai susanna penttilä? Minkälaista liikuntaa pitää harrastaa? Salia nyt ei ainakaan?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/B5SFI2FHc-k/?igshid=10nkgl6bjqcpj

Sääret on helpompaa pitää kapeita, mutta miten tuollaiset reidet saa? Tuntuu, ettei tarvitse tehdä muuta kuin kävellä, niin reisiin ilmestyy kunnon massa.

Ovatko nuo jonkun mielestä kauniit tai muuten tavoiteltavat naisen jalat?

Tuollaiset saa vuodepotilaana kun ruoka ei pysy sisällä.

Mieti juoksijaa, fudiksen pelaajaa. Ovatko hekin tekemättä mitään?

Näyttävätkö nuo jalat sinusta tosiaan aktiiviurheilijan jaloilta? Minusta eivät.

Kysyin juoksijoista ja fudiksen pelaajista.

En ole edes avannut linkkiä.

Vierailija
42/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaisi ohuet jalat?

Ohuet jalat on kauniit ja näyttävät pitemmiltä kuin jotkut paksut pökkelöt (koostumuksesta riippumatta).

Minun mielestäni sellaiset keskiverto jalat ovat kauneimmat. Ohuet rimppakintut ovat rumat, samoin paksut pökkelöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kana, kanalla on kanan koivet.

Vierailija
44/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut kapeat jalat ja olen aina ollut kova kävelemään. Ei ole tikkujalat, mutta sopivan kapeat. 

Vierailija
45/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut kapeat jalat ja olen aina ollut kova kävelemään. Ei ole tikkujalat, mutta sopivan kapeat. 

Tikut on tavoitteena.

Ap

Vierailija
46/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan ohuet jalat. Jos lihon niin jaloissa se ei näy vaan ne pysyvät aina saman paksuisina. Ne eivät myöskään kapene kun laihdun. Luulen, että jalkojen paksuus on paljon ruumiinrakenteesta kiinni eikä voi vaikuttaa. Kuten esimerkiksi säärien pituus... ei voi tehdä mitään.

Vierailija
47/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tollaaet tikkujalat ja oon muutenkin laiha. Oon 33 vuotias ja lapsia on kolme. Yritän saada lisää painoa mutta sitä ei vaan tule vaikka söisin mitä. Geeneistä kai se on kiinni. :/

Vierailija
48/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainon sisällä laihtuminen (esim. bmi 24->20) saattaa auttaa, mutta jos ennestään olet hoikka niin tuosta ei ole hyötyä. Pyöräily, spinning, juoksu tms. jalkoihin kohdistuva liikunta voisi ehkä vaikuttaa.

Vierailija
49/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/B5SFI2FHc-k/?igshid=10nkgl6bjqcpj

Sääret on helpompaa pitää kapeita, mutta miten tuollaiset reidet saa? Tuntuu, ettei tarvitse tehdä muuta kuin kävellä, niin reisiin ilmestyy kunnon massa.

Ovatko nuo jonkun mielestä kauniit tai muuten tavoiteltavat naisen jalat?

Tuollaiset saa vuodepotilaana kun ruoka ei pysy sisällä.

Mieti juoksijaa, fudiksen pelaajaa. Ovatko hekin tekemättä mitään?

Näyttävätkö nuo jalat sinusta tosiaan aktiiviurheilijan jaloilta? Minusta eivät.

Kysyin juoksijoista ja fudiksen pelaajista.

En ole edes avannut linkkiä.

Mistä sitten tiesit ettei kuvassa ollut vaikka maratoonari juoksemassa?

Vierailija
50/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilemällä, t. kokemus.

Vierailija
51/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainon sisällä laihtuminen (esim. bmi 24->20) saattaa auttaa, mutta jos ennestään olet hoikka niin tuosta ei ole hyötyä. Pyöräily, spinning, juoksu tms. jalkoihin kohdistuva liikunta voisi ehkä vaikuttaa.

Painoindeksi on 19. Reisissä on näkyvät lihakset ja sellua. En käy salilla.

Ap

Vierailija
52/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on just tollaaet tikkujalat ja oon muutenkin laiha. Oon 33 vuotias ja lapsia on kolme. Yritän saada lisää painoa mutta sitä ei vaan tule vaikka söisin mitä. Geeneistä kai se on kiinni. :/

En minä kyllä ihan tuota usko. Nämä ”syön vaikka mitä, enkä liho” - jutut on samanlaista puppua kuin lihavien ” en syö mitään, enkä silti laihdu” - tarinat. Ihan tutkitusti ihmisten perus aineenvaihdunnassa ja lepokulutuksessa ei ole kovinkaan suuria eroja. Eihän se paino tartu, jos syö kerran yhden suklaapatukan, mutta jos syöt joka päivä vuoden ajan suklaapatukan, tilanne alkaa näyttää vallan toiselta.

Mutta joo, synnynnäisellä ruumiinrakenteella on osuutta asiaan, jalkojen pituus, lihaksiston rakenne ja määrä ja miten rasva kertyy kropassa vaikuttaa tietEnkin jalkojen ulkonäköön.

Vierailija
53/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli melko pitkät ja reisistä hoikat jalat, mutta pohkeet oli suhteessa reisiin aika paksut. Harrastin kyllä liikuntaa, mm. kävelin paljon, yli 10 000 askelta päivässä, mutta tällä liikunnalla ei pohkeet kaventuneet. Luulin, ettei niille mitään voi, kunnes aloin pyöräillä työmatkat. Pyöräilin vuodesta suurimman osan, kaksi kertaa päivässä n. 15 min. suunta. Lyhyt aika, mutta vedin sen aina tosi lujaa vauhtia. Vuoden päästä huomasin ja myös muut ihmiset huomasivat, että pohkeeni olivat hoikistuneet. Eli omakohtaisella kokemuksella suosittelen reipasvauhtista pyöräilyä.

Ei toimi ainakaan mulla. Koko elämäni olen mennyt kouluun/töihin pyörällä, ja pohkeet on paksut.

Vierailija
54/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit määräävät täysin sen, millaiset jalkasi ovat. Dopingaineilla voit hetkeksi paisuttaa tai laihduttaa, mutta palaat kuitenkin siihen normaaliin ennen pitkää. Nämä hyvinvointiammattilaiset mielellään kehuvat treenejään, mutta moni on kuitenkin dopingilla lihaksensa rakentanut tai rasvan polttanut.

Vierailija
55/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painoindeksi on 19. Reisissä on näkyvät lihakset ja sellua. En käy salilla.

Ap

Okei, sitten laihtuminen ei tosiaan auta kun tossa painoindeksissä on jo varmaa ettei se hoikkuuskaan muuta ruumiinrakennetta. Nuo aikaisemmin sanomani liikuntamuodot voivat auttaa sekä selluliittiin että muotoon, kuivaharjaus taas siihen selluun. Muilta osin ja ennen kaikkea kannattaa harjoitella itsensä hyväksymistä, oleellisinta kehossa kuitenkin on kyky liikeeseen, tuntoaistiin, hengittämiseen ym. olemassa olemiseen.

Vierailija
56/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkoihin kohdistettu rasvaimu varmaan ainoa keino.

Vierailija
57/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä kyllä ihan tuota usko. Nämä ”syön vaikka mitä, enkä liho” - jutut on samanlaista puppua kuin lihavien ” en syö mitään, enkä silti laihdu” - tarinat. Ihan tutkitusti ihmisten perus aineenvaihdunnassa ja lepokulutuksessa ei ole kovinkaan suuria eroja. Eihän se paino tartu, jos syö kerran yhden suklaapatukan, mutta jos syöt joka päivä vuoden ajan suklaapatukan, tilanne alkaa näyttää vallan toiselta.

Mutta joo, synnynnäisellä ruumiinrakenteella on osuutta asiaan, jalkojen pituus, lihaksiston rakenne ja määrä ja miten rasva kertyy kropassa vaikuttaa tietEnkin jalkojen ulkonäköön.

Mulla myös kokemus siitä, että voin syödä mitä vaan enkä silti laihdu. Jossain vaiheessa huomasin että kyllä, syön kaikkea mitä haluan, mutta moneen muuhun verrattuna syön luonnostaan melko vähän. Koska syön aina mitä haluan, esim. suklaapatukan, pizzan tms., mikään ruoka ei aiheuta syyllistä oloa eikä koskaan ole tarpeen ahmia eikä mässäillä. 

Sellainen huomio vielä, että syön pääsääntöisesti vain ruoka-aikoina. Esim. leffassa, automatkoilla jne naposteltavat ei kuulu kuvioon.

Luulen että laihat tuntevat jotenkin syövänsä enemmän ja lihavat taas vähättelevät syömiään määriä. Sitä en tiedä mistä tämä sitten johtuu.

Vierailija
58/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toiminut geenit.

Vierailija
59/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä on merkitystä, millaista on se liikunta, jota harrastaa. Verratkaapa huviksenne pikajuoksijoiden ja kestävyysjuoksioiden jalkoja.

Vaikuttaa siltä, että pikajuoksioiden pitää kiihdyttää nopeasti, joten lihaksisto kehittyy tätä varten. Kestävyysjuoksijan jalat eivät ole paksut. Happi?

Itse myös kävelen 10 000 askelta keskimäärin päivässä, joinakin päivinä kolmisen kertaa enemmänkin, kävelyyn voi mennä useita tunteja. Jalat kapeat. Pärjäsin kestävyydessä kouluaikoina.

Vierailija
60/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli melko pitkät ja reisistä hoikat jalat, mutta pohkeet oli suhteessa reisiin aika paksut. Harrastin kyllä liikuntaa, mm. kävelin paljon, yli 10 000 askelta päivässä, mutta tällä liikunnalla ei pohkeet kaventuneet. Luulin, ettei niille mitään voi, kunnes aloin pyöräillä työmatkat. Pyöräilin vuodesta suurimman osan, kaksi kertaa päivässä n. 15 min. suunta. Lyhyt aika, mutta vedin sen aina tosi lujaa vauhtia. Vuoden päästä huomasin ja myös muut ihmiset huomasivat, että pohkeeni olivat hoikistuneet. Eli omakohtaisella kokemuksella suosittelen reipasvauhtista pyöräilyä.

Ei toimi kaikilla. Itse harrastan aktiivisesti pyöräilyä ja jalat ovat nimenomaan paksut ja lihaksikkaat peppua myöten. Rasvaprosentista se on kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän