Miten saa ohuet jalat?
Tyyliin metti forssell tai susanna penttilä? Minkälaista liikuntaa pitää harrastaa? Salia nyt ei ainakaan?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Laihduta. Liikuntana esim kävelyä tai hölkkää. Ei missään nimessä kuntosalitreeniä.
Sanotko tuon minun personal trainerille?
Artekin tarjoiluvaunu. Hyi kauhistus.
Voimistelua, balettia ja barre’. Myös vähän proteiinia, jotta lihakset ei kasva.
Vierailija kirjoitti:
Artekin tarjoiluvaunu. Hyi kauhistus.
Sori ohutjalkaiset, tuli epähuomiossa väärään ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/B5SFI2FHc-k/?igshid=10nkgl6bjqcpj
Sääret on helpompaa pitää kapeita, mutta miten tuollaiset reidet saa? Tuntuu, ettei tarvitse tehdä muuta kuin kävellä, niin reisiin ilmestyy kunnon massa.
Ovatko nuo jonkun mielestä kauniit tai muuten tavoiteltavat naisen jalat?
Tuollaiset saa vuodepotilaana kun ruoka ei pysy sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääret on helpompaa pitää kapeita, mutta miten tuollaiset reidet saa? Tuntuu, ettei tarvitse tehdä muuta kuin kävellä, niin reisiin ilmestyy kunnon massa.
Mieti juoksijaa, fudiksen pelaajaa. Ovatko hekin tekemättä mitään?
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti juoksijaa, fudiksen pelaajaa. Ovatko hekin tekemättä mitään?
Näyttävätkö nuo jalat sinusta tosiaan aktiiviurheilijan jaloilta? Minusta eivät.
Laihduin sairauden vuoksi parikymmentä kiloa. Reisistä lähti korkeintaan sentti ympärysmittaa, vaikka kylkiluut paistavat ja käsivarret ovat mallia naru. Koko ikäni olen kulkenut fillarilla niin työmatkoja kuin kauppareissuja.
Hyppää katujyrän alle,tulee taatusti ohuet jalat.
Vierailija kirjoitti:
Katkerat pölkkyjalat täällä osallistuvat keskusteluun minkä eivät haluaisi tapahtuvan. Aloittakaa vaikka keskustelu siitä, miksi paksut jalat on niin kivat. Me, jotka ei niitä haluta voidaan jutella täällä :D
No mutta kerro nyt ihmeessä miten ne kapeat jalat saa. Varmaan olemalla hyvä ja erinomainen ihminen, kuten sinä. :D
Vierailija kirjoitti:
Laihduta. Liikuntana esim kävelyä tai hölkkää. Ei missään nimessä kuntosalitreeniä.
Myös kuntosalilla voi kävellä tai hölkätä, esim. minä juoksin eilen salin juoksumatolla puoli tuntia. Myös lihaskuntoliikkeiden tekeminen tekee hyvää jaloille.
Ja salilla voi polkea myös kuntopyörää, kun joku sanoi täällä että pyöräily hoikistaa jalkoja.
Veistele ensin kirveellä pahimmat pois, ja sitten puukolla silottelet sen muotoisiksi kuin haluat.
Koripalloilemalla, koripallon pelaaja naisilla on ihan järjestään pitkät ohuet jalat. Oliskohan se hyppääminen, mikä tuon aiheuttaa tai sitten niiden harjoituksissa on jotain sellaista, mitä esim jääkiekossa tai jalkapallossa ei tehdä.
Mulla on laihat jalat ja inhoan niitä ylikaiken.
Ihan hirveän näköiset, en voi käyttää lyhyitä hameita tai tiukkoja housuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailen suuresti hoikkia jalkoja ( itselläni ei ole sellaisia ) , mutta kyllä reisissä sentään saisi olla hiukan lihasta/ rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Koripalloilemalla, koripallon pelaaja naisilla on ihan järjestään pitkät ohuet jalat. Oliskohan se hyppääminen, mikä tuon aiheuttaa tai sitten niiden harjoituksissa on jotain sellaista, mitä esim jääkiekossa tai jalkapallossa ei tehdä.
Vai olisko kuitenkin lajivaatimus, että koripalloilijalla pitää olla pitkät (ja hoikat) koivet?
Tikkujalat ja ohuet nilkat on niin kauniit. Pyöräily paksuntaa pohkeita, ettei ainakaan sitä pidä harrastaa. Sellainen tytär kuin äitinsä eli geenit. Rasvaa poistava liikunta parasta.
Mulla paino tippui vastaaviin mittoihin, kun oli ahdistusta ja stressiä pitempi aikajakso, pari vuotta putkeen siis. Söin todella vähän, joskus vain kerran päivässä. Siis pitemmän ajan, muutamia kuukausia meni niin että saatoin syödä vain kerran päivässä lämpimän ruuan. Siten (tosin vahingossa) kaikki ylimääräinen lähti ja jäi vain jäljelle tyyliin nahka ja luut, lihakset katosivat. Ja kuvan naisellahan ei tosiaankaan ole mitään jalkalihaksia. Veikkaan että hän ylläpitää painoa syömällä hyvin vähän.
Tosin palauduin ”normaaliksi” sitten kun stressaava ajanjakso elämässä alkoi helpottaa.
Minulla on koko elämäni ollut melkein tuollaiset jalat kuin Metti Forssellilla, ehkä ihan vähän paksummat. Siis luonnostaan tosi ohuet. Nuorempana koin sen aika traumaattisenakin, kun kavereille ilmestyi muotoja sinne ja tänne ja minä olin aina vaan kuin pajunvitsa, vaatteet vain roikkui päällä. Kolmekymppisenä edes raskaus ei vaikuttanut asiaan vaan laihduin imetyksen alettua heti entisiin mittoihin.
Nyt olen vähän yli 40, ja jalat on viimein vähän paksummat kuin ennen, lihakset jotenkin tarttuu paremmin. Tykkään tästä enemmän, on vahvempi olo ja näytän mielestäni sopusuhtaisemmalta. Nuoruuden sirous on kuitenkin mennyt.
Mutta vastaus kysymykseesi on, että tuollaiset jalat saa geenilotossa ja jotta ne pysyvät tuollaisena, paino ei saa nousta.
Minulla oli melko pitkät ja reisistä hoikat jalat, mutta pohkeet oli suhteessa reisiin aika paksut. Harrastin kyllä liikuntaa, mm. kävelin paljon, yli 10 000 askelta päivässä, mutta tällä liikunnalla ei pohkeet kaventuneet. Luulin, ettei niille mitään voi, kunnes aloin pyöräillä työmatkat. Pyöräilin vuodesta suurimman osan, kaksi kertaa päivässä n. 15 min. suunta. Lyhyt aika, mutta vedin sen aina tosi lujaa vauhtia. Vuoden päästä huomasin ja myös muut ihmiset huomasivat, että pohkeeni olivat hoikistuneet. Eli omakohtaisella kokemuksella suosittelen reipasvauhtista pyöräilyä.