Miten saa ohuet jalat?
Tyyliin metti forssell tai susanna penttilä? Minkälaista liikuntaa pitää harrastaa? Salia nyt ei ainakaan?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Kehonpainotreeniä jaloille, kyykkyjä ja variaatioita. Syöminen alle kulutuksen. Tasapainoilua koko keholla.
Tuohan vain kasvattaa sitä lihasta jalkoihin.
Laihtuessa rasva sulaa tasaisesti kehosta. Genetiikka määrää mihin se kertyy.
Vuodepotilaana jalkojesi lihakset surkastuvat ja saat kapoiset koivet.
Jos on luonnostaan reitevä ja paksupohkeinen, niin ei mitenkään.
Moni on ruumiinrakenteeltaan sellainen, että vaikka he olisivat hoikkia, niin jaloista ei tule ohuita.
Olen kolmekymppinen ja minulla aina ollut pökkelöjalat eikä nilkkoja juurikaan. Nyt pari vuotta terveellisten elämäntapojen omaksumisen jälkeen, voin sanoa että minulla vihdoin unelmakroppani. Spinning kahdesti viikossa yhdistettynä myös kahdesti viikossa tehtyyn salitreenin on auttanut, ja jalkani ovat ensi kertaa elämässäni solakat ja nilkat kivan näköiset. Kesti siis sen pari vuotta, että todellinen tulos näkyi mikä ei katoa viikon parin liokkumattomuudella siellä täällä. Syön vähähiilihydraattisesti mikä omalla kohdallani toimii loistavasti niin mielen kuin kehon suhteen.
Jollain kitukuurilla ja liikkumattomuudella varmaan. Jos siis minkäänlaista lihasta ei saa näkyä.
Aioa konsti on syntyä ohutjalkaiseen sukuun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaisi ohuet jalat?
Ohuet jalat on kauniit ja näyttävät pitemmiltä kuin jotkut paksut pökkelöt (koostumuksesta riippumatta).
Katkerat pölkkyjalat täällä osallistuvat keskusteluun minkä eivät haluaisi tapahtuvan. Aloittakaa vaikka keskustelu siitä, miksi paksut jalat on niin kivat. Me, jotka ei niitä haluta voidaan jutella täällä :D
Ostaa lappalaiselta valjakkoyrittäjältä eläkekoiran, niillä on aika ohuet jalat
Minäkin ihmettelen miksi kukaan haluaisi tikkujalat. Mutta sellaiset saadakseen ei saa ainakaan harrastaa liikuntaa.
Tekemällä HIITtejä, rasva palaa tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmekymppinen ja minulla aina ollut pökkelöjalat eikä nilkkoja juurikaan. Nyt pari vuotta terveellisten elämäntapojen omaksumisen jälkeen, voin sanoa että minulla vihdoin unelmakroppani. Spinning kahdesti viikossa yhdistettynä myös kahdesti viikossa tehtyyn salitreenin on auttanut, ja jalkani ovat ensi kertaa elämässäni solakat ja nilkat kivan näköiset. Kesti siis sen pari vuotta, että todellinen tulos näkyi mikä ei katoa viikon parin liokkumattomuudella siellä täällä. Syön vähähiilihydraattisesti mikä omalla kohdallani toimii loistavasti niin mielen kuin kehon suhteen.
Sinulla tuskin on kuitenkaan ap:n haikailemat tikkujalat jotka pistävät esiin tyhjänä lepattavan hameen alta.
Salilla olen saanut.
Riippuu mitä siellä tekee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla tuskin on kuitenkaan ap:n haikailemat tikkujalat jotka pistävät esiin tyhjänä lepattavan hameen alta.
Ap ei maininnut tikkujaloista tai tyhjistä hameista mitään, mutta mainitsi pari hoikkaa esimerkkiä viestissään. Minulla on samanlainen ruumiinrakenne, kuin ap:n esimerkkinaisilla, joten siksi vastasin ap:n kysymykseen.
Tuskin sellaisia saa ainakaan terveellisin keinoin, mikäli ne eivät sellaiset luonnostaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Jollain kitukuurilla ja liikkumattomuudella varmaan. Jos siis minkäänlaista lihasta ei saa näkyä.
Se nimenomaan on lihasta.
https://www.instagram.com/p/B5SFI2FHc-k/?igshid=10nkgl6bjqcpj
Sääret on helpompaa pitää kapeita, mutta miten tuollaiset reidet saa? Tuntuu, ettei tarvitse tehdä muuta kuin kävellä, niin reisiin ilmestyy kunnon massa.
Laihduta. Liikuntana esim kävelyä tai hölkkää. Ei missään nimessä kuntosalitreeniä.
Kyllä taas huomaa kuinka vääriä käsityksiä ihmisillä on. Ne lihakset eivät todellakaan ilmesty kuin simplasapim.
Kehonpainotreeniä jaloille, kyykkyjä ja variaatioita. Syöminen alle kulutuksen. Tasapainoilua koko keholla.