Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa ohuet jalat?

Vierailija
14.11.2020 |

Tyyliin metti forssell tai susanna penttilä? Minkälaista liikuntaa pitää harrastaa? Salia nyt ei ainakaan?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonpainotreeniä jaloille, kyykkyjä ja variaatioita. Syöminen alle kulutuksen. Tasapainoilua koko keholla.

Vierailija
2/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehonpainotreeniä jaloille, kyykkyjä ja variaatioita. Syöminen alle kulutuksen. Tasapainoilua koko keholla.

Tuohan vain kasvattaa sitä lihasta jalkoihin.

Laihtuessa rasva sulaa tasaisesti kehosta. Genetiikka määrää mihin se kertyy.

Vuodepotilaana jalkojesi lihakset surkastuvat ja saat kapoiset koivet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on luonnostaan reitevä ja paksupohkeinen, niin ei mitenkään.

Moni on ruumiinrakenteeltaan sellainen, että vaikka he olisivat hoikkia, niin jaloista ei tule ohuita.

Vierailija
4/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi ohuet jalat?

Vierailija
5/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen ja minulla aina ollut pökkelöjalat eikä nilkkoja juurikaan. Nyt pari vuotta terveellisten elämäntapojen omaksumisen jälkeen, voin sanoa että minulla vihdoin unelmakroppani. Spinning kahdesti viikossa yhdistettynä myös kahdesti viikossa tehtyyn salitreenin on auttanut, ja jalkani ovat ensi kertaa elämässäni solakat ja nilkat kivan näköiset. Kesti siis sen pari vuotta, että todellinen tulos näkyi mikä ei katoa viikon parin liokkumattomuudella siellä täällä. Syön vähähiilihydraattisesti mikä omalla kohdallani toimii loistavasti niin mielen kuin kehon suhteen.

Vierailija
6/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain kitukuurilla ja liikkumattomuudella varmaan. Jos siis minkäänlaista lihasta ei saa näkyä.

Vierailija
7/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioa konsti on syntyä ohutjalkaiseen sukuun.

Vierailija
8/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaisi ohuet jalat?

Ohuet jalat on kauniit ja näyttävät pitemmiltä kuin jotkut paksut pökkelöt (koostumuksesta riippumatta).

Vierailija
9/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat pölkkyjalat täällä osallistuvat keskusteluun minkä eivät haluaisi tapahtuvan. Aloittakaa vaikka keskustelu siitä, miksi paksut jalat on niin kivat. Me, jotka ei niitä haluta voidaan jutella täällä :D

Vierailija
10/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa lappalaiselta valjakkoyrittäjältä eläkekoiran, niillä on aika ohuet jalat

Vierailija
11/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen miksi kukaan haluaisi tikkujalat. Mutta sellaiset saadakseen ei saa ainakaan harrastaa liikuntaa.

Vierailija
12/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä HIITtejä, rasva palaa tehokkaasti.

Vierailija
13/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen ja minulla aina ollut pökkelöjalat eikä nilkkoja juurikaan. Nyt pari vuotta terveellisten elämäntapojen omaksumisen jälkeen, voin sanoa että minulla vihdoin unelmakroppani. Spinning kahdesti viikossa yhdistettynä myös kahdesti viikossa tehtyyn salitreenin on auttanut, ja jalkani ovat ensi kertaa elämässäni solakat ja nilkat kivan näköiset. Kesti siis sen pari vuotta, että todellinen tulos näkyi mikä ei katoa viikon parin liokkumattomuudella siellä täällä. Syön vähähiilihydraattisesti mikä omalla kohdallani toimii loistavasti niin mielen kuin kehon suhteen.

Sinulla tuskin on kuitenkaan ap:n haikailemat tikkujalat jotka pistävät esiin tyhjänä lepattavan hameen alta.

Vierailija
14/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla olen saanut.

Riippuu mitä siellä tekee...

Vierailija
15/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla tuskin on kuitenkaan ap:n haikailemat tikkujalat jotka pistävät esiin tyhjänä lepattavan hameen alta.

Ap ei maininnut tikkujaloista tai tyhjistä hameista mitään, mutta mainitsi pari hoikkaa esimerkkiä viestissään. Minulla on samanlainen ruumiinrakenne, kuin ap:n esimerkkinaisilla, joten siksi vastasin ap:n kysymykseen.

Vierailija
16/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sellaisia saa ainakaan terveellisin keinoin, mikäli ne eivät sellaiset luonnostaan ole.

Vierailija
17/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain kitukuurilla ja liikkumattomuudella varmaan. Jos siis minkäänlaista lihasta ei saa näkyä.

Se nimenomaan on lihasta.

Vierailija
18/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/B5SFI2FHc-k/?igshid=10nkgl6bjqcpj

Sääret on helpompaa pitää kapeita, mutta miten tuollaiset reidet saa? Tuntuu, ettei tarvitse tehdä muuta kuin kävellä, niin reisiin ilmestyy kunnon massa.

Vierailija
19/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. Liikuntana esim kävelyä tai hölkkää. Ei missään nimessä kuntosalitreeniä.

Vierailija
20/65 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas huomaa kuinka vääriä käsityksiä ihmisillä on. Ne lihakset eivät todellakaan ilmesty kuin simplasapim.