Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

30-40 vuotiaan "nuorekas" tyyli

Vierailija
11.03.2014 |

Olen sairastellut vuosia ja vihdoin parannuttuani kaipaisi ulkonäköni kohennusta. Aiemmin olen ollut enemmän rock-henkinen, eikä minuun vieläkään istu romanttinen  tyyli. 

Etsin pientä twistiä klassisuuteen. Voi olla pikkuisen rockahtavaa, mikäli pysyy hyvän maun rajoissa ja sopii esim. työhön jossa teen johtotehtäviä. Olen pyöreä 160/ 75, joten kroppakin asettaa rajoituksia.

Mistä kannattaisi lähteä liikkeelle?

Nimim. nainen 37 v

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 35-vuotias enkä ole edes ajatellut, että mun kohdalla vielä puhuttaisiin jostain "miten olla nuorekas?"- ongelmista :-o

Toisaalta, mulla on aina ollut helppoa, koska olen aina pukeutunut oman maun mukaan. Ikä on tuonut sen, että enää ei ole vaaleanpunaisia hiuksia eikä revittyjä paitoja. En oo vaan aatellut sen enempää mistä tuo johtuu, musta se on vaan ollut tyylin muuttumista, ihan kuten se on muuttunut aina vaikka toisaalta pohja on pysynyt aina samana.

Mulla ei ole ollut koskaan vaatteita, joita jälkikäteen olisin hävennyt. Olen mielestäni aina näyttänyt hyvältä, minulta. Tokikaan en enää laittaisi sitä läpikuultavaa paitaa päälleni kuten laitoin 15 vuotta ja 30 kiloa sitten =D

Vierailija
22/23 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 13:32"]

Aargh.. Ei huppareita yli kolmikymppisille, ellei tarkoitus ole piilotella poliisilta ja/tai kameroilta!

:) 

[/quote]

Eikö? Mä olen niin pihalla kaikesta, mitä missäkin iässä "saa" pukea, etten ole tuollaista juttua tiennyt ollenkaan. Käytän vieläkin huppareita, vaikka ikää on 54 vuotta.

[/quote]Apua...hupparit on kamalia! Ne sopii ainoastaan alle 20-vuotiaille (tai alle25-vuotiaille) kouluun tai opiskelupaikkaan mutta sitä vanhemmilla ne näyttää hyvältä vaan urheillessa tai muussa sporttisemmassa vapaa-ajan aktiviteetissa. Toimistoon tai tilaisuuteen jossa pitää vähänkään edustaa ne ei todellakaan sovi!!! Ei vaikka esim.merkkikin olis tosi cool tai kallis!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tämäntapainen jakku on samaan aikaan rock että siisti.

http://www.pinterest.com/pin/349451252307431870/

Asuun voi yhdistää monenlaisia vaatteita, esim. pillifarkut+tennarit tai suorat housut+korkokengät riippuen tilanteesta, samoin laukku ja koruvalinnoilla voi muuttaa tyyliä siistimpään tai rennonpaan

Vastaavia vaatteita on paljon, tuo nyt ensimmäisenä pikaisella googlauksella tuli vastaan.

nro. 6.