Suhteeseen tamperelaisen naisen kanssa? Mitä minun tulee tietää?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ns. paljasjalkainen manselainen, niin riittää, että hidastat puherytmiä noin 50%, et koskaan käytä puheessa huumoria etkä sarkasmia, ja hyvin sulla menee. Kannattaa myös varautua siihen, että nainen ei innostu mistään ja esittää kaikki kysymykset kielteisesti, esim. 'ethän sää ny mulle näitä kukkasia tuanu?'
Mitä tämä puheen hidastamisjuttu nyt on?
Luulevat hämäläistä hitaaksi, mutta manselaisrt nimenomaan puhuu nopeasti.
Historiallisesti Tampere ei edes kuulunut Hämeeseen vaan Satakuntaan. Eli tamperelaiset eivät oikeasti ole edes hämäläisiä, vaikka joku keksi myöhemmin siirrellä läänien rajoja ja liittää Tampereen seudun Hämeen lääniin.
Olen Hämeestä ja en ole kyllä koskaan mieltänyt, että tamperelaiset olisi hämäläisiä. Toki kulttuurisesti ja maantieteellisesti lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäävät mustasta makkarasta
Tämä on kasvissyöjä
Tässä ei ollut syömisestä kysymys.
Ovat hieman hitaita, rempseitä, jopa moukkamaisia. Nauravat kovaa ja räväkästi. Pukeutuvat kuin jotkut pepppipitkätossut. Mauttomia vitsejä ja viinaan meneviä.
Tappara vai Ilves. Se on perusjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ns. paljasjalkainen manselainen, niin riittää, että hidastat puherytmiä noin 50%, et koskaan käytä puheessa huumoria etkä sarkasmia, ja hyvin sulla menee. Kannattaa myös varautua siihen, että nainen ei innostu mistään ja esittää kaikki kysymykset kielteisesti, esim. 'ethän sää ny mulle näitä kukkasia tuanu?'
Mitä tämä puheen hidastamisjuttu nyt on?
Luulevat hämäläistä hitaaksi, mutta manselaisrt nimenomaan puhuu nopeasti.
Historiallisesti Tampere ei edes kuulunut Hämeeseen vaan Satakuntaan. Eli tamperelaiset eivät oikeasti ole edes hämäläisiä, vaikka joku keksi myöhemmin siirrellä läänien rajoja ja liittää Tampereen seudun Hämeen lääniin.
Lähde?
1. Naiset ovat hyvin erilaisia ja maailmankatsomuksia on erilaisia. Paitsi ns. kloonit. 2. Suurin osa on junantuomia. 3. Kaikki eivät puhu murretta. 4. Maaseudulla on tilaa. 5. Joillakin naisilla on huonoja kokemuksia savolaisten tai pohjanmaalaisten kanssa esim. on vattuiltu.
Tamperelaiset naiset on sopivalla tavalla juntteja: eivät touhota turhia tai hienostele, mutta eivät toisaalta ole myöskään maakuntien "v*ttu en mie kyl" - elämänkoululaisten kaltaisia.
Kannattaa myös opetella lausumaan oikein sanat "räpsä" ja opetella Sylvi Salosesta ainakin vähän jotain.