Suhteeseen tamperelaisen naisen kanssa? Mitä minun tulee tietää?
Kommentit (50)
Tykkäävät mustien miesten isoista makkaroista.
Vierailija kirjoitti:
Tamperelaiset ovat keskimäärin rumempia kuin turkulaiset tai pohjalaiset. Stadilaisten ulkonäössä ei mysökään ole kehumista.
Paha sanoa, kun suurella osalla sekä Tampereen että Helsingin asukkaista juuret ovat muualla.
Vierailija kirjoitti:
Valmistaudu elämäsi parhaaseen seksiin. Tamperelaiset naiset on tosi hyviä siinä <3
Näin on
Selvitä onko valkoisten vaiko punaisten puolella. Se jako tuntuu Tampereella edelleen.
Kato kummeleita, kuuluu yleissivistykseen
Et sitte pohojalaasta emäntää saanu? Jouruit hakemahan ulukomailta tamperelaasen akan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamperelaisille naisille ei kelpaa tamperelainen mies. Koskee erityisesti paljasjalkaisia tamperelaisnaisia.
M31
Ai, mulle on kelvannut. 🤗
Löytyikö mies siis Tinderistä tai jostain netistä? Noissa palveluissa ei tunnu kelpaavan.
M31
Ei, työpaikalta. Netissä voivat olla nirsompia, mutta tuskin rajoittuu vain tamperelaisuuteen, syitä voi olla monia.
Vierailija kirjoitti:
Kun opettelet sanomaan lähtiessäsi : "Soon moro", osaat jo 90 pros. puhekielestä. Eikä ng- äännettä tunneta yksinään. "Kengän" lausutaan "kengkän". Muuten naiset ovat huippulikkoja.
Se on kylläkin Soommoro! Tai nykyään myös Sommoro! Mutta muista käyttää sitä vain erotessa, ei koskaan tavatessa. (Eli samalla tavalla kuin sanaan Näkemiin.)
Vierailija kirjoitti:
Selvitä onko valkoisten vaiko punaisten puolella. Se jako tuntuu Tampereella edelleen.
Ehei, tärkeintä on nykyään Tappara vai Ilves.
Vierailija kirjoitti:
Et sitte pohojalaasta emäntää saanu? Jouruit hakemahan ulukomailta tamperelaasen akan.
Teiskoo = tamperelaasten ulukomaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ns. paljasjalkainen manselainen, niin riittää, että hidastat puherytmiä noin 50%, et koskaan käytä puheessa huumoria etkä sarkasmia, ja hyvin sulla menee. Kannattaa myös varautua siihen, että nainen ei innostu mistään ja esittää kaikki kysymykset kielteisesti, esim. 'ethän sää ny mulle näitä kukkasia tuanu?'
Tuohan on turkulainen, joka aloittaa kieltosanalla, tampio.
Siis ulkopuolelta katsottuna noi saattaa näyttää murretta lukuunottamatta hyvin samanlaisilta mutta älä IKINÄ mene vihjaamaankaan turkulaiselle että nehän on kuin tamperelaiset tai tamperelaiselle että nehän on kuin turkulaiset tai saat ikuisen vihamiehen.
Tampereella asuu Suomen nyrpeimmät naiset. Perusilme on aina sellainen kuin olisi tungettu pesismaila kakkoseen. Ei paljo naurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tamperelaisille naisille ei kelpaa tamperelainen mies. Koskee erityisesti paljasjalkaisia tamperelaisnaisia.
M31
Ai, mulle on kelvannut. 🤗
Löytyikö mies siis Tinderistä tai jostain netistä? Noissa palveluissa ei tunnu kelpaavan.
M31
Ei, työpaikalta. Netissä voivat olla nirsompia, mutta tuskin rajoittuu vain tamperelaisuuteen, syitä voi olla monia.
Olen huomannut, että esim Seinäjoelta, Jyväskylästä ja Hämeenlinnasta löytyy helpommin minusta kiinnostuneita naisia kuin Tampereelta. Tamperelaiset naiset tuntuvat olevan nirsoja jostain syystä, juurikin netissä kuten arvelitkin. Baareissa mahdollisesti myös, mutta siihen en ota kantaa sen kummemmin.
M31
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun tarkemmin mietin niin en ole koskaan seurustellit syntyperäisen pohjalaisen kanssa -ap
Suomen pääministeri Sanna on syntyperäinen tamperelainen, samoin kuin hänen miehensä. Revi siitä johtopäätöksiä...
Vierailija kirjoitti:
Suomen pääministeri Sanna on syntyperäinen tamperelainen, samoin kuin hänen miehensä. Revi siitä johtopäätöksiä...
Syntynyt Helsingissä ja eli lapsuus- ja nuoruusvuotensa Pirkkalassa. Se siitä syntyperäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että Sanna on syntynyt Helsingissä ja asunut lapsuutensa Espoossa ja Pirkkalassa. Tampereelle muuttanut vasta lukion jälkeen.
Joudut kuuntelemaan Suomen ruminta murretta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ns. paljasjalkainen manselainen, niin riittää, että hidastat puherytmiä noin 50%, et koskaan käytä puheessa huumoria etkä sarkasmia, ja hyvin sulla menee. Kannattaa myös varautua siihen, että nainen ei innostu mistään ja esittää kaikki kysymykset kielteisesti, esim. 'ethän sää ny mulle näitä kukkasia tuanu?'
Mitä tämä puheen hidastamisjuttu nyt on?
Luulevat hämäläistä hitaaksi, mutta manselaisrt nimenomaan puhuu nopeasti.
Omahyväsiä, ilkeitä ja heikkoitsetuntosia ja vähän juntteja ainakin oman kokemuksen mukaan.