Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhea perheriita, olen raskaana

Vierailija
10.03.2014 |

Onko huutamisesta haittaa sikiölle? Rv 30 pian menossa.

Alkoi pistää oikealle alas mahaan. Muuten ei ole kolotuksia ollut.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo pari vuotta, että olen selvinnyt. Perusin perheen ja kaikki näytti valoisalta. Tunsin taas että minäkin voin olla hyvä kansalainen, kuten muut.

Nyt tuntuu takapakki. En halua myöntää tätä neuvolassa ongelmia, kun pelkään että sitten kyseenalaistetaan lapsen tekoa ja aletaan tarkkailemaan. Haluan että minusta tulee hyvä äiti, ja uskonkin itse siihen.

Pitäisikö minun elää sitten elämä ilman lapsia, siksi että alamäki voikin uusiutua jossain vaiheessa?

Vierailija
22/34 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia oli pakko tehdä mukula tuollaseen tilanteeseen??? Taas joku heikkolahjainen wt kyseessä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nimenomaan kerroin, että parin vuoden ajan elämä kukkinut ja lapsen teko tuntui sopivalta. Molemmat siitä unelmoimme.

Toistan kysymyksen. Pitäisikö olla tekemättä lapsia sen vuoksi että jotain tapahtuukin myöhemmin, jolloin tilanne ei ole enää yhtä ruusuinen?

Vierailija
24/34 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 00:26"]

Pitäisikö olla tekemättä lapsia sen vuoksi että jotain tapahtuukin myöhemmin, jolloin tilanne ei ole enää yhtä ruusuinen?

[/quote]

Kumma juttu, kun tietyn tyyppisille ihmisille tuntuu aina tapahtuvan ja toisen tyyppisille ei.

Vierailija
26/34 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ei loppueläämäänsä aina pysty ennustaa.

Lapselleen sitä parasta kuitenkin aina toivoo ja yrittää tehdä sen mukaan.

ap ;)

Vierailija
27/34 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 00:32"]

Siitä kivusta:

http://labspace.open.ac.uk/file.php/6612/!via/oucontent/course/2742/fig_5.jpg

[/quote]

Tätä olikin mennyt ohi aiemmin. Kiitos. Tuota se varmaan on.

Mitä se käytännössä tarkoittaa?

Vierailija
28/34 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaessa ja riidellessä ainakin pulssi kiihtyy ja verenpaine nousee. Ei tee kovin hyvää kenellekkään.

Vierailija
29/34 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kiitti

Vierailija
30/34 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa kaikki mukavasti. Venäjällä kotikaupungissa me tutustuimme. Nyt yhteistä aikaa enää ei ole. Odotan kaikki päivät miestä kotiin ja sitten se riita alkaa.

ap

Vierailija
31/34 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:19"]Alussa kaikki mukavasti. Venäjällä kotikaupungissa me tutustuimme. Nyt yhteistä aikaa enää ei ole. Odotan kaikki päivät miestä kotiin ja sitten se riita alkaa.

ap

[/quote]

tämä ei ole taas aloittajan eli minun teksti.

terveisin aloittaja

Vierailija
32/34 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:19"]Alussa kaikki mukavasti. Venäjällä kotikaupungissa me tutustuimme. Nyt yhteistä aikaa enää ei ole. Odotan kaikki päivät miestä kotiin ja sitten se riita alkaa.

ap

[/quote]

tämä ei ole taas aloittajan eli minun teksti.

terveisin aloittaja

Vierailija
33/34 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olisin huolissani siitä, millaista elämä tulee olemaan sitten kun lapsi syntyy. Ihan varmasti viimeistään murrosiässä tulee todella suuria vaikeuksia, sillä riidat ja huuto eivät takuuvarmasti tule loppumaan.

Vierailija
34/34 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:19"]

Alussa kaikki mukavasti. Venäjällä kotikaupungissa me tutustuimme. Nyt yhteistä aikaa enää ei ole. Odotan kaikki päivät miestä kotiin ja sitten se riita alkaa.

ap

[/quote]

Odotat päästäksesi riitelemään?

Miksi et ollenkaan tule ajatelleeksi sitä vaihtoehtoa, että A) mies enää tulisi riitelemään sinun kotiisi tai B) sinä et olisi enää odottamassa miestä riitelemään?