Kauhea perheriita, olen raskaana
Onko huutamisesta haittaa sikiölle? Rv 30 pian menossa.
Alkoi pistää oikealle alas mahaan. Muuten ei ole kolotuksia ollut.
Kommentit (34)
Minkä helvetin takia oli pakko tehdä mukula tuollaseen tilanteeseen??? Taas joku heikkolahjainen wt kyseessä...
Niin nimenomaan kerroin, että parin vuoden ajan elämä kukkinut ja lapsen teko tuntui sopivalta. Molemmat siitä unelmoimme.
Toistan kysymyksen. Pitäisikö olla tekemättä lapsia sen vuoksi että jotain tapahtuukin myöhemmin, jolloin tilanne ei ole enää yhtä ruusuinen?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 00:26"]
Pitäisikö olla tekemättä lapsia sen vuoksi että jotain tapahtuukin myöhemmin, jolloin tilanne ei ole enää yhtä ruusuinen?
[/quote]
Kumma juttu, kun tietyn tyyppisille ihmisille tuntuu aina tapahtuvan ja toisen tyyppisille ei.
Niinpä. Ei loppueläämäänsä aina pysty ennustaa.
Lapselleen sitä parasta kuitenkin aina toivoo ja yrittää tehdä sen mukaan.
ap ;)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 00:32"]
Siitä kivusta:
http://labspace.open.ac.uk/file.php/6612/!via/oucontent/course/2742/fig_5.jpg
[/quote]
Tätä olikin mennyt ohi aiemmin. Kiitos. Tuota se varmaan on.
Mitä se käytännössä tarkoittaa?
Huutaessa ja riidellessä ainakin pulssi kiihtyy ja verenpaine nousee. Ei tee kovin hyvää kenellekkään.
Alussa kaikki mukavasti. Venäjällä kotikaupungissa me tutustuimme. Nyt yhteistä aikaa enää ei ole. Odotan kaikki päivät miestä kotiin ja sitten se riita alkaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:19"]Alussa kaikki mukavasti. Venäjällä kotikaupungissa me tutustuimme. Nyt yhteistä aikaa enää ei ole. Odotan kaikki päivät miestä kotiin ja sitten se riita alkaa.
ap
[/quote]
tämä ei ole taas aloittajan eli minun teksti.
terveisin aloittaja
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:19"]Alussa kaikki mukavasti. Venäjällä kotikaupungissa me tutustuimme. Nyt yhteistä aikaa enää ei ole. Odotan kaikki päivät miestä kotiin ja sitten se riita alkaa.
ap
[/quote]
tämä ei ole taas aloittajan eli minun teksti.
terveisin aloittaja
Enemmän olisin huolissani siitä, millaista elämä tulee olemaan sitten kun lapsi syntyy. Ihan varmasti viimeistään murrosiässä tulee todella suuria vaikeuksia, sillä riidat ja huuto eivät takuuvarmasti tule loppumaan.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:19"]
Alussa kaikki mukavasti. Venäjällä kotikaupungissa me tutustuimme. Nyt yhteistä aikaa enää ei ole. Odotan kaikki päivät miestä kotiin ja sitten se riita alkaa.
ap
[/quote]
Odotat päästäksesi riitelemään?
Miksi et ollenkaan tule ajatelleeksi sitä vaihtoehtoa, että A) mies enää tulisi riitelemään sinun kotiisi tai B) sinä et olisi enää odottamassa miestä riitelemään?
Luulin jo pari vuotta, että olen selvinnyt. Perusin perheen ja kaikki näytti valoisalta. Tunsin taas että minäkin voin olla hyvä kansalainen, kuten muut.
Nyt tuntuu takapakki. En halua myöntää tätä neuvolassa ongelmia, kun pelkään että sitten kyseenalaistetaan lapsen tekoa ja aletaan tarkkailemaan. Haluan että minusta tulee hyvä äiti, ja uskonkin itse siihen.
Pitäisikö minun elää sitten elämä ilman lapsia, siksi että alamäki voikin uusiutua jossain vaiheessa?