Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä nainen 40-v miehelle?

Poikamies pitkästä aikaa
14.11.2020 |

Hellurei.

Tilanne siis se, että takana on pitkä parisuhde ja nyt olisin valmis uusiin ihmisiin tutustumaan. Mutta miten?

Arjessa, ainakaan nykyisessä, en hirveästi vastakkaisen sukupuolen edustajiin törmää. Tinder ladattu, mutta siellä on yllättävän vähän kiinnostusta herättäviä profiileja. Onko deittikulttuuri siirtynyt muualle ja jos, niin minne? Happy pancakeenkin rekisteröidyin, mutta siellä oli tasan nolla mieluista profiilia 🙄.

Itse siis olen nelikymppinen Itä-Suomalainen mies, lapsellinen, elämä kunnossa kaikin puolin. Ulkonäköäkin pitäisi löytyä, koska vientiä kyllä ennen edellistä parisuhdetta riitti 🤔.

Aikoinaan netistä (suomi24 & Tinder) kyllä seuraa löytyi, mutta nyt olen hämilläni tarjonnan vähyydestä.

Auttakaa naiset, auttakaa 👏🏻! Miten tutustuihin juuri sinuun? Teoriassa tai käytännössä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden kuluttua helpottaa.  Yli 45 -vuotiaat fiksut miehet ovat kysyttyjä.   Itse ole 60 -vuotias mies ja Happypancakessa ilman kuvaa,  Saan aina halutessa treffit syntymään.   Muutama vuosi sitten sovin viidet treffit yhdelle viikolle.  Se vaatii kyllä hiukan vaivannäköä, mutta kerron mieten se tapahtuu.

Tee HYVÄ profiili.  Kun profiilissasi ei ole kuvaa heti nähtävänä, niin naisen on pakko keskittyä tekstiin.  Muista että palvelussa pitää olla kuitenkin kuvia piilotettuna, joten voit aukaista kuvan heti haluamallesi naiselle.  

Sitten varaat aikaa jonakin lauantai-iltapäivänä noin neljä-viisi tuntia aikaa  Vierailet mielenkiintoisten ja VAIN KIRJAANTUNEIDEN naisten profiileissa.  Käytä laajaa otantaa.  Naiset alkavat vierailla heti prolissasi ja joku kirjoittaa sinulle jotain.  Vastaat.  Alatte jutelle.  Avaat kuvat naiselle.  Jatka juttelua ja sovi treffit.  Happypancake on siitä kiva, että se mahdollistaa juttelun reaaliajassa.  Niin - ja tuon neljä-viisi tuntia ei ollut mikään vitsi... 

Olen 57-vuotias, joten jos olisin sinkku ja Pannarissa, niin voisin hyvinkin kiinnostua sinusta, paitsi että en koskaan nettideittaillessani ole tuhlannut aikaa kuvattomiin profiileihin. Minulle oli myös itsestäänselvää, että jos mies oli vieraillut omassa profiilissani lähettämättä viestiä, tulkitsin ettei hän pitänyt minua mielenkiintoisena. Sen takia en koskaan tehnyt aloitetta miehelle, joka ehti vierailla ensin. Vain miehille, joiden profiileissa minä vierailin ensin ja jotka koin mielenkiintoisksi.

Mihin treffisi johtivat?

Kiitokset kysymyksestä.   Suhtaudun vierailuihin eri tavalla.  Usein profiilissani vierailee yksi ja sama nainen usean päivän ajan.  Silloin avaan kuvat ja laitan naiselle jonkun viestin.  Joka tapauksessa naisen tekemät yhteydenotot johtavat melkein aina johonkin positiiviseen.   Kiva kuitenkin, että kirjoittelet miehille.  Se ei ole yleistä ja usein avausviestit ovat laatua "mitä kuuluu".  Mutta onhan sekin jotain.  Tuo ajatusmalli, että luokittelet kirjoittamatta jättävän miehen sellaiseksi, joka ei ole Sinusta kiinnostunut, tuntuu minusta oudolta.  En ole ainakaan ajatellut asiaa noin.  Ei kai jokaiselle profiilille voi kirjoittaa laadukasta ja persoonallista viestiä.

Sitten kysymykseesi, mihin tapaamiset johtavat.  2/3 jää ehkä yhteen tapaamiseen.  Loput sitten uusintatapaamisiin ja jotkut pitkiin seurusteluihin.  Näihin pisimpiin lasken 6kk-kaksi vuotta kestäneet.  Tämä pisin suhde oli todella hyvä.  

Vierailija
62/68 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asut suuressa kaupungissa, niin Itä-Suomessa ei kovin suuria kaupunkeja silti ole.  Aika vähän on yli 50000 asukkaan kaupunkeja.  Siksi etsintäalueen pitää olla laaja.  

Olen sinua vähän vanhempi - tuo 60 vuotias joka kertoi Happypancaken tehokkaasta käytöstä.  Kannattaa noudattaa noita ohjeita.  Liity myös Facebookin sinkkuryhmiin.  Omanikäisteni sinkkuryhmissä pistää silmään kaksi naista.  Toinen asuu Iisalmessa ja toinen Sulkavalla ja molemmat ovat ihan ehdottomia, että missään muualla ei voi olla.  Siksi näillä on vaikeaa saada seuraa.  Toisaalta tämä todistaa myös sen, että pikkupaikkakunnilla on vapaita aikuisia naisia.  

Itse suunnittelen muuttoa pois pääkaupunkiseudulta noin 50000 asukkaan kaupunkiin.  Muutin kokeeksiHappypancake -profiilia vastaamaan tässä kaupungissa asumista.  Tarjonta oli luonnollisesti vähäisempää vaikka kohdealueena oli maakunta.  Ymmärrettävää silti, koska pääkaupunkiseudulla on noin 30-kertainen määrä asukkaita, noin 1 500 000 henkeä. 

Onnea etsintään, älä luovuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten iät ovat aika ratkaiseva tekijä.  Mitä vanhempia, niin sitä helpompaa on löytää nainen (tai naisen mies).   Ikävää, että nykyään niin monet tekevät lapsia vasta yli kolmekymppisinä.  Toinen kierros on silloin jo haastava.  Mun serkulle sattui "vahinko" 18-vuotiaana.  Naimisiin siitä sitten.  Mutta sitten 35-vuotiaana onkin jo lapsi likimain aikuinen!  Tämä esimerkkipariskunta on tosin naimisissa edelleen vielä 75 -vuotiaina.

Vierailija
64/68 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tyrmistyttää tuo ap:n saama alapeukkujen määrä ja jotkut kommentit. Yrittäkää kuvitella hetken, että ap olisikin N40 ja valittelisi kiinnostavan tarjonnan niukkuutta. Suhtautuisitteko siihen vähän ymmärtäväisemmin? Ap:n aloituksessa ei minusta ollut mitään asiatonta. Aika rankasti saa kyllä lukea rivien välistä, jos ap:ta haluaa mollata. Alapeukkujahan tämäkin kommentti tulee saamaan, mutta olkoon.

Joo, ihmettelisin minäkin jos en tuntisi palstaa. Mutta lukaisepa miesten tekemiä saman tapaisia aloituksia. Joko heti aloituksessa tai keskustelun edetessä paljastuu oikeastaan aina jotain mitä ketjussa onkin mainittu. Fiksu ja asiallinen mies on täällä harvinaisempi kuin yksisarvinen. Siksi vastaajat ovat heti piikit pystyssä.

No itse katson olevani sellainen. Ilmeisesti teillä naisilla on täällä rima todella korkealla fiksujen ja asiallisten miesten suhteen, varsinkin, kun esiinnytte usein itse aivan muilla tavoilla kuin fiksusti ja asiallisesti.

Kyllä sut kommenttisi perusteella voi laskea niihin tämän palstan itseään kunnollisina pitääviin Aina naiset sitä ja tätä - inhotuksiin.

Vierailija
65/68 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 39-vuotias, kun tapasin edellisen seurustelukumppanini (vajaan neljän vuoden suhde). Kuuluimme molemmat samaan yhteisöön, mutta ensimmäisen kerran tapasimme sen yhteisön verkkokeskusteluissa. Jo siellä kiinnostuin sanavalmiista, hauskasta miehestä. Sitten, kun kotikaupungissani oli kyseisen yhteisön tapaaminen, tapasimme livenä. Ehkä siinä kohtaa vaihdoimme puhelinnumerot, en ole ihan varma, mutta hän oli silloin vielä ilmeisesti on-off suhteessa pitkäaikaisen onoff-naisensa kanssa, asia joka selvisi minulle vasta jälkeen päin, koska kyseisen yhteisön tilaisuuksissa he esiintyivät kuin vain kaverit, jotka ovat samalla autolla liikkeellä, ja välillä mies tuli yhteisön tapaamisiin ilman onoff-naistaan.

Siitä se pikkuhiljaa lähti.

Nykyisen puolisoni tapasin yhteisen ystävän kautta. Tähänkin liittyi yhteisö siten, että en olisi koskaan tutustunut kyseiseen naiseen ellen olisi aktiivinen erilaisissa yhteisöllisissä jutuissa.

Eli minun ohjeeni on jälleen sama minkä olen antanut ennenkin: ole aktiivinen ja osallistu erityisesti yhteisöllisiin harrastuksiin, on ne sitten kulttuuriin, yhteiskuntaan tai liikuntaan liittyviä. Laajenna verkostojasi, tutustu kaiken ikäisiin ja kaikkia sukupuolia oleviin ihmisiin. Mitä laajemmat verkostot, sitä todennäköisemmin niiden kautta tutustut myös kiinnostavaan naiseen,

En ois kyllä pitkällä tikullakaan koskenut tuohon on off- säätäjään. Eli seuraa löytyy, kun rima on alhaalla.

Vierailija
66/68 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tyrmistyttää tuo ap:n saama alapeukkujen määrä ja jotkut kommentit. Yrittäkää kuvitella hetken, että ap olisikin N40 ja valittelisi kiinnostavan tarjonnan niukkuutta. Suhtautuisitteko siihen vähän ymmärtäväisemmin? Ap:n aloituksessa ei minusta ollut mitään asiatonta. Aika rankasti saa kyllä lukea rivien välistä, jos ap:ta haluaa mollata. Alapeukkujahan tämäkin kommentti tulee saamaan, mutta olkoon.

Joo, ihmettelisin minäkin jos en tuntisi palstaa. Mutta lukaisepa miesten tekemiä saman tapaisia aloituksia. Joko heti aloituksessa tai keskustelun edetessä paljastuu oikeastaan aina jotain mitä ketjussa onkin mainittu. Fiksu ja asiallinen mies on täällä harvinaisempi kuin yksisarvinen. Siksi vastaajat ovat heti piikit pystyssä.

No itse katson olevani sellainen. Ilmeisesti teillä naisilla on täällä rima todella korkealla fiksujen ja asiallisten miesten suhteen, varsinkin, kun esiinnytte usein itse aivan muilla tavoilla kuin fiksusti ja asiallisesti.

Kyllä sut kommenttisi perusteella voi laskea niihin tämän palstan itseään kunnollisina pitääviin Aina naiset sitä ja tätä - inhotuksiin.

Piti sitten lähteä haukkumislinjalle 🙄 Pidätkö itse itseäsi kunnollisena?

Vierailija
67/68 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden kuluttua helpottaa.  Yli 45 -vuotiaat fiksut miehet ovat kysyttyjä.   Itse ole 60 -vuotias mies ja Happypancakessa ilman kuvaa,  Saan aina halutessa treffit syntymään.   Muutama vuosi sitten sovin viidet treffit yhdelle viikolle.  Se vaatii kyllä hiukan vaivannäköä, mutta kerron mieten se tapahtuu.

Tee HYVÄ profiili.  Kun profiilissasi ei ole kuvaa heti nähtävänä, niin naisen on pakko keskittyä tekstiin.  Muista että palvelussa pitää olla kuitenkin kuvia piilotettuna, joten voit aukaista kuvan heti haluamallesi naiselle.  

Sitten varaat aikaa jonakin lauantai-iltapäivänä noin neljä-viisi tuntia aikaa  Vierailet mielenkiintoisten ja VAIN KIRJAANTUNEIDEN naisten profiileissa.  Käytä laajaa otantaa.  Naiset alkavat vierailla heti prolissasi ja joku kirjoittaa sinulle jotain.  Vastaat.  Alatte jutelle.  Avaat kuvat naiselle.  Jatka juttelua ja sovi treffit.  Happypancake on siitä kiva, että se mahdollistaa juttelun reaaliajassa.  Niin - ja tuon neljä-viisi tuntia ei ollut mikään vitsi... 

Olen 57-vuotias, joten jos olisin sinkku ja Pannarissa, niin voisin hyvinkin kiinnostua sinusta, paitsi että en koskaan nettideittaillessani ole tuhlannut aikaa kuvattomiin profiileihin. Minulle oli myös itsestäänselvää, että jos mies oli vieraillut omassa profiilissani lähettämättä viestiä, tulkitsin ettei hän pitänyt minua mielenkiintoisena. Sen takia en koskaan tehnyt aloitetta miehelle, joka ehti vierailla ensin. Vain miehille, joiden profiileissa minä vierailin ensin ja jotka koin mielenkiintoisksi.

Mihin treffisi johtivat?

Kiitokset kysymyksestä.   Suhtaudun vierailuihin eri tavalla.  Usein profiilissani vierailee yksi ja sama nainen usean päivän ajan.  Silloin avaan kuvat ja laitan naiselle jonkun viestin.  Joka tapauksessa naisen tekemät yhteydenotot johtavat melkein aina johonkin positiiviseen.   Kiva kuitenkin, että kirjoittelet miehille.  Se ei ole yleistä ja usein avausviestit ovat laatua "mitä kuuluu".  Mutta onhan sekin jotain.  Tuo ajatusmalli, että luokittelet kirjoittamatta jättävän miehen sellaiseksi, joka ei ole Sinusta kiinnostunut, tuntuu minusta oudolta.  En ole ainakaan ajatellut asiaa noin.  Ei kai jokaiselle profiilille voi kirjoittaa laadukasta ja persoonallista viestiä.

Sitten kysymykseesi, mihin tapaamiset johtavat.  2/3 jää ehkä yhteen tapaamiseen.  Loput sitten uusintatapaamisiin ja jotkut pitkiin seurusteluihin.  Näihin pisimpiin lasken 6kk-kaksi vuotta kestäneet.  Tämä pisin suhde oli todella hyvä.  

Miksi se suhde päättyi, jos kerran oli hyvä?

Vierailija
68/68 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen Turusta ja saman ongelman edessä. Pitkä suhde päättyi 6 vuotta sitten, yksi lapsi on.

Olen iloinen ja reipas ihminen. Perusasiat kunnossa, en käytä päihteitä, ei diagnooseja. Ja jossain treffipalveluissa ei tule mielenkiintoisia ihmisiä vastaan,

Harrastan partiota, kirjoittamista ja historiaa. Tykkään lukea ja käydä historiallisissa paikoissa tutkimusretkillä sekä liikkua luonnossa. Viihdyn mökillä saaristossa. Matkailun osalta tykkään sutomstkailusta tai reilaamisesta. Olen hyvin kiinnostunut tähtitieteestä, luonnontieteistä yleensä, kielistä.

Kaipaan miestä, joka lähtee mukaan luontoon ja jonka kanssa voi jutella monipuolisesti maailman menosta.

Olet melkein kuin minä, partiota ja kirjoittamista en harrasta mutta muuten samanlaiset kiinnostuksenkohteet ja olemme samanikäisiä. Minä tapasin miehen eräässä näihin kiinnostuksenkohteisiin liittyvässä tapahtumassa.