Mistä nainen 40-v miehelle?
Hellurei.
Tilanne siis se, että takana on pitkä parisuhde ja nyt olisin valmis uusiin ihmisiin tutustumaan. Mutta miten?
Arjessa, ainakaan nykyisessä, en hirveästi vastakkaisen sukupuolen edustajiin törmää. Tinder ladattu, mutta siellä on yllättävän vähän kiinnostusta herättäviä profiileja. Onko deittikulttuuri siirtynyt muualle ja jos, niin minne? Happy pancakeenkin rekisteröidyin, mutta siellä oli tasan nolla mieluista profiilia 🙄.
Itse siis olen nelikymppinen Itä-Suomalainen mies, lapsellinen, elämä kunnossa kaikin puolin. Ulkonäköäkin pitäisi löytyä, koska vientiä kyllä ennen edellistä parisuhdetta riitti 🤔.
Aikoinaan netistä (suomi24 & Tinder) kyllä seuraa löytyi, mutta nyt olen hämilläni tarjonnan vähyydestä.
Auttakaa naiset, auttakaa 👏🏻! Miten tutustuihin juuri sinuun? Teoriassa tai käytännössä.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Thaimaasta tms. Kauko-Idän maasta kyllä löytyy tiukkaa, nuorta ja nöyrää lihaa.
Mua ei ainakaan viehätä aasialaisten ulkonäkö eikä olemus yhtään. Enkä myöskään haluaisi että tutustumisen taustalla olisi esim motiivia siitä että saisi muutettua paremman elintason maahan.
Tasa-arvoinen kumppani olisi paras.
Kiitos tähän mennessä kommenteista, mutta varsinaisia vastauksia on tullut niukasti 😁. Siis jos Tinderistä ei tärppää, niin onko jollakim kokemuksia muista treffisovelluksista? Esim. eliittikumppanit, suomi24 yms.? Vai pyöriikö näissä kaikissa samat naamat?
En etsi nuorempia, oman ikäiset riittää kyllä ja haluaisin, että toisellakin olisi lapsia.
Asun isossa kaupungissa ja täältä siedettävä matka muihin keskuksiin, joten mistään susirajasta ei ole kyse 🙂.
Tinderiä testattu pari vuotta sitten viimeisen kerran (väliaikaisesti erossa) ja silloin matchejä tuli pilvin pimein, nyt ei, joten ulkonäkö tuskin niin paljon on muuttunut.
Erosta jo sen verran aikaa, että asiat kyllä käsitelty jo.
Eikä kiire tosiaankaan ole, mutta ihmetystä vain herättää, että mistä niitä tunteita herättäviä naisia jatkossakaan löytää jos ei nyttenkään?
Ap.
Olen nelikymppinen nainen Turusta ja saman ongelman edessä. Pitkä suhde päättyi 6 vuotta sitten, yksi lapsi on.
Olen iloinen ja reipas ihminen. Perusasiat kunnossa, en käytä päihteitä, ei diagnooseja. Ja jossain treffipalveluissa ei tule mielenkiintoisia ihmisiä vastaan,
Harrastan partiota, kirjoittamista ja historiaa. Tykkään lukea ja käydä historiallisissa paikoissa tutkimusretkillä sekä liikkua luonnossa. Viihdyn mökillä saaristossa. Matkailun osalta tykkään sutomstkailusta tai reilaamisesta. Olen hyvin kiinnostunut tähtitieteestä, luonnontieteistä yleensä, kielistä.
Kaipaan miestä, joka lähtee mukaan luontoon ja jonka kanssa voi jutella monipuolisesti maailman menosta.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tähän mennessä kommenteista, mutta varsinaisia vastauksia on tullut niukasti 😁. Siis jos Tinderistä ei tärppää, niin onko jollakim kokemuksia muista treffisovelluksista? Esim. eliittikumppanit, suomi24 yms.? Vai pyöriikö näissä kaikissa samat naamat?
En etsi nuorempia, oman ikäiset riittää kyllä ja haluaisin, että toisellakin olisi lapsia.
Asun isossa kaupungissa ja täältä siedettävä matka muihin keskuksiin, joten mistään susirajasta ei ole kyse 🙂.
Tinderiä testattu pari vuotta sitten viimeisen kerran (väliaikaisesti erossa) ja silloin matchejä tuli pilvin pimein, nyt ei, joten ulkonäkö tuskin niin paljon on muuttunut.
Eikä kiire tosiaankaan ole, mutta ihmetystä vain herättää, että mistä niitä tunteita herättäviä naisia jatkossakaan löytää jos ei nyttenkään?
Ap.
Mies joka on ladannut tinderin heti väliaikaisen eron aikana, ei kyllä kuulosta sopivalta vakavampaan suhteeseen ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Urheiluseuroissa on paljon samassa elämäntilanteessa olevia naisia. Jos lapsesi harrastavat jotain niin ilmoittaudu vapaaehtoiseksi.
Eipä kuule ole tärpännyt tätäkään kautta 😁. Hyvä idea kyllä lähtökohtaisesti👍🏻!
Ap
Kuule, nyt korona-aikana mut löytää metsästä,
Normaalina aikana olen partiotoiminnassa, kirjastossa, Suomen Ladun tapahtumissa, erilaisissa lapsiperheiden tapahtumissa ja teattereissa ja konserteissa, joita esim MLL järjestää. Ursan tähtinäytöksissä. Ja silloin, kun lapsi on isällään, olen aikuisten teatteria katsomassa tai ystävien kanssa lenkkipolulla.
Eli käytännössä, mistäpä mut joku vapaa mies löytäisi?
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin varmasti aika hyvä, mutta minuun on vaikea tutustua. Olen yleensä varautunut ja ujo. Mutta lähemmin tutustuessa hyväsydäminen, ahkera ja luotettava. Perhe on minulle etusijalla. Ulkoisesti olen myös viehättävä. Baarissa minuun tutustuu parhaiten. Tinderissä olen, mutta en ole hyvä laittamaan mainospuheita. Kuvatkin ovat lapsen ottamia :) Uuden hyvän kumppanin löytyminen on aikamoista tuuripeliä, sen voin sanoa. Sattuman kauppaa.
Mistäpäin? Nyt fatalismia kehiin 😉.
Ap.
Kun sanoit, että tinder toimi aiempina vuosina paremmin niin tuon saman voivat kaikki miehet allekirjoittaa.
Asia ei johdu sun ulkonäöstä tai iästä vaan ihan vaan siitä että tinder on muuttanut algoritmiaan paljon tiukemmaksi ja se taas johtuu siitä että heidän motiivi on saada ihmiset maksamaan sovelluksen käytöstä eli muuttaa se koko ajan enemmän pay-to-win tyyppiseksi. Raha on kaiken taustalla.
Niitä löytyy ihan tavallisesta arjesta. Ystäväni löysi naapurista. Toinen harrastuksen kautta. Eräs ulkomailta, kun oli matkalla. Monet töiden ja kaveripiirin kautta. Baarista myös.
Ihan mistä vaan voi löytää, kun vaan on avoin ja tutustuu uusiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin varmasti aika hyvä, mutta minuun on vaikea tutustua. Olen yleensä varautunut ja ujo. Mutta lähemmin tutustuessa hyväsydäminen, ahkera ja luotettava. Perhe on minulle etusijalla. Ulkoisesti olen myös viehättävä. Baarissa minuun tutustuu parhaiten. Tinderissä olen, mutta en ole hyvä laittamaan mainospuheita. Kuvatkin ovat lapsen ottamia :) Uuden hyvän kumppanin löytyminen on aikamoista tuuripeliä, sen voin sanoa. Sattuman kauppaa.
Baariluuhaajat ei yleensä ole nelikymppiselle listan kärjessä, ellei ole itse samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on myös syntynyt käsitys nettideiteistä, että miehet eivät ymmärrä vanhenemistaan ja ajan kulua.
Nelikymppisellä miehellä voi olla kouluikäiset lapset vuoroviikoin ja silloin uusi nainen olisi "penkitettynä" joka toinen viikko. Jos naisen omat lapset ovat jo isompia tai peräti muuttaneet pois kotoa niin miksi nainen edes haluaisi lähteä tuohon kuvioon?
Toinen juttu on ulkonäkö. Ainakin happypancakessa monet sanoo ruumiinrakenteekseen Treenattu, mutta sitten kun näitä tapaat niin vastassa onkin perseetön, pyöreänaamainen setämies vatsakumpareella.
Tulee mieleen oma ex. Harrasti urheilua teininä, joten on mielestään yhä urheilullinen. Oikeasti painoindeksi huitelee jossain 35 kieppeillä eli kunnon masukumpare. Profiilissa treffisivuilla 20 v vanha kuva, nyt on oikeasti jo lähes kalju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Mies joka on ladannut tinderin heti väliaikaisen eron aikana, ei kyllä kuulosta sopivalta vakavampaan suhteeseen ainakaan.
Epäilenpä, että suurin osa tekee näin jos erotaan. Enhän minä sitä silloin tiennyt, että ero oli siinä kohtaa vain väliaikainen. Vai tiesinkö?
Ja jos asia sinua helpottaa (ja tätä kautta säilyy edes pieni usko meihin miehiin), niin kaikista osumista, keskusteluista ja livetreffeistä huolimatta en kokenut olevani valmis seksiin. Tämän takia yhteen palattiinkiin, juu sii.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kun sanoit, että tinder toimi aiempina vuosina paremmin niin tuon saman voivat kaikki miehet allekirjoittaa.
Asia ei johdu sun ulkonäöstä tai iästä vaan ihan vaan siitä että tinder on muuttanut algoritmiaan paljon tiukemmaksi ja se taas johtuu siitä että heidän motiivi on saada ihmiset maksamaan sovelluksen käytöstä eli muuttaa se koko ajan enemmän pay-to-win tyyppiseksi. Raha on kaiken taustalla.
Kiitos. Tämä selittäisi asian 👍🏻. Jostain luinkin jo juttua, että maksamalla saisi kolme kertaa enemmän osumia, mutta ajattelin tämän olevan mainospuhetta 🤔.
Tällaista jotain kyllä jo ounastelinkin kun heti aluksi osumia tippui, mutta sitten yhtäkkiä ne loppuivat kuin seinään. Vaikka vastaavia profiileja pyyhkäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Helsingistä. Sinä olit keskisuuresta kaupungista? Lapset rajoittavat aika paljon. Muuttaminen on vaikeaa, kun lapsilla on koulu, kaverit ja omat harrastukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Helsingistä. Sinä olit keskisuuresta kaupungista? Lapset rajoittavat aika paljon. Muuttaminen on vaikeaa, kun lapsilla on koulu, kaverit ja omat harrastukset.
Olisin valmis muuttamaan Helsingin ympäryskuntaan, vaikkapa Kirkkonummelle tai Nurmijärvelle. Olen oikea kotihiiri: tykkään kotitöistä ja puutarhanhoidosta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs oikein tihkuu katkeruutta tämä ketju naisten osalta. Kaikki naisten omat epävarmuudet iästä ja ulkonäöstä vuodatettu tänne.
Ei ole mitään epävarmuutta olla realistinen sekä omista että APN mahdollisuuksista. Tutkitusti miehillä on harhainen käsitys omasta ulkonäöstään ja arvostaan.
Minä sentään saa haluamaansa seuraa , AP ei. Kummallako on ongelma?
Jotenkin tyrmistyttää tuo ap:n saama alapeukkujen määrä ja jotkut kommentit. Yrittäkää kuvitella hetken, että ap olisikin N40 ja valittelisi kiinnostavan tarjonnan niukkuutta. Suhtautuisitteko siihen vähän ymmärtäväisemmin? Ap:n aloituksessa ei minusta ollut mitään asiatonta. Aika rankasti saa kyllä lukea rivien välistä, jos ap:ta haluaa mollata. Alapeukkujahan tämäkin kommentti tulee saamaan, mutta olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Facebook Dating on uusi sovellus Suomessa, joka ei vielä ole nykyisen Tinderin kaltainen. Kai sekin kuitenkin ajan myötä alkaa lipua siihen suuntaan ja käyttäjiltä halutaan ottaa vaan rahat pois...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebook Dating on uusi sovellus Suomessa, joka ei vielä ole nykyisen Tinderin kaltainen. Kai sekin kuitenkin ajan myötä alkaa lipua siihen suuntaan ja käyttäjiltä halutaan ottaa vaan rahat pois...
Jep, luultavasti FB datingillä on samanlainen suunnitelma kuin tinderillä eli alkuun täysin maksuton ja reilu algoritmi kaikille käyttäjille. Pari vuotta tuosta kun ovat saaneet hyvän käyttäjäkunnan niin vähentävät miesten näkyvyyttä ja tuovat maksullisia ominaisuuksia joilla saada sitä näkyvyyttä.
Epätoivolla tekee hyvin rahaa.