Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen eroon henkilöstä, jolla ei järki pelaa, mutta hallitsee mun kesämökkiäni? Tai siitä tilanteesta siis, mökki mukanani

Vierailija
14.11.2020 |

Eli mökkiä ei voi jättää henkilön hallintaan, koska ei pidä omaisuudestani hyvää huolta ja säilytä sen arvoa. Joten luovuttaminen ei ole vaihtoehto.
Keskusteleminenkaan ei ole, koska kyseinen henkilö ei kykene olemaan järkevä ja ajattelemaan kokonaisuutta tai saati muita, kuin ihan vain itseään.
Mutta eroon hänestä ja tilanteen hiertämisestä nyt pitäisi mahdollisimman nopeasti päästä, sanotaan noin vuodessa.
Eli mökki pois häneltä, minulle ja mökki mahdollisesti myyntiin. Sillä katetaan asiaan menevät asianajokulut ym.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo spämmääminen, äitihullu, olet tehnyt vaikka kuinka monta aloitusta tästä samasta aiheesta!

Kukaan, joka nimittelee minua äitihulluksi ei ole riittävän järkevä mun standardeillani antamaan mulle yhtään perustelua lopettaa. Ja mun standardit järjelle ja älylle ovat aika korkealla. Sun eivät. Sä koitat joillain tunnesyillä perustella oikeuttasi väärintoimimiseen.

Ap

Äitihulluhan sinä olet. Palstan kammottavin hahmo ja hulluin palstahulluista yli 34% äänimäärällä.

Vierailija
22/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on raskas ihminen, sääli kaikkia jotka hänen vaikutuspiirinsä joutuvat :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mitä sanailet toisen osapuolen kanssa ei mielestäni ole sen arvoista että siitä kannattaisi enempää kiihtyä ja ajatuksiaan kuluttaa. Voisitte yhtä lailla sanailla vaikkapa siitä saako tontilla lennellä lintuja, joten anna lesken nyt olla ihan mitä mieltä huvittaa. Satunnaisia kulkijoita riittää joka paikassa ja teidänkin mökkitontille. 

Näkemykset siitä, missä kunnossa mökki on riittää varmasti puitavaa vuosiksi eteenpäin, Kinaamisella ei saada mitään aikaiseksi. Joten aloita vaikkapa vakuutusyhtiöstä, jossa mökki on vakuutettu, ja kerro sinne huolesi. Miten siis toimia, jos mökki mätänee silmissä ja yhteistyötä ei synny mökin ylläpidosta. 

Suomen maa on täynnä mökkejä , jotka on lopulta jätetty niille sijoilleen rapistumaan kuin tapeltu kuka kunnostaa ja mitä.  Joten onko mökki sen väärti, että se pitää säilyttää  ja myyt sitten kun leskestä aika jättää.

Vaikka kyse on sinun periaatteesta, niin käytä energiasi selvittämällä asiat asiantuntijoilta kuin täältä. Älä riitele lesken kanssa, koska olet jo varmasti nähnyt miten se ei vie sinua mihinkään. Joskus asioihin vaikuttaa parhainten niin, että on vain hiljaa ja jää odottamaan aloitetta toiselta.

Mulla on asianajaja sen takia, että muuten riita menisi niin henkilökohtaiseksi, ettei siinä olisi mitään järkeä. Sinun on helppoa suhtautua noin viileästi, koska et ole ollut ensin mökillä ja seurannut vanhempiesi (bio) riitelyä siitä, saako äitisi olla mökillä, joka löytyi juuri ennen, kun isä (vanhemmilla oli jo vuosia jatkunut asumusero) löysi toisen.

Ap

Vierailija
24/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmmitä?

Vierailija
25/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päivystäväksi lakimiespalstaksi sinä tätä luulet. Ei tuohon voi kukaan sanoa mitään ilman täydellistä perehtymistä tietoihin. Eikä kukaan sitä sinulle ilmaiseksi tee.

Vierailija
26/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vanhempasi kuoli juuri ja nyt syytät isäsi vaimoa mökin kunnon laiminlyönnistä vuodesta 2001 alkaen?

Vierailija
27/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo spämmääminen, äitihullu, olet tehnyt vaikka kuinka monta aloitusta tästä samasta aiheesta!

Kukaan, joka nimittelee minua äitihulluksi ei ole riittävän järkevä mun standardeillani antamaan mulle yhtään perustelua lopettaa. Ja mun standardit järjelle ja älylle ovat aika korkealla. Sun eivät. Sä koitat joillain tunnesyillä perustella oikeuttasi väärintoimimiseen.

Ap

Äitihulluhan sinä olet. Palstan kammottavin hahmo ja hulluin palstahulluista yli 34% äänimäärällä.

Sano mitä sanot jos se tekee sinunlaisestasi onnellisen. Minuun puheesi eivät vaikuta, koska järki niissä on juuri tuollaisella hullua jankuttavalla tasolla.

Ap

Kyllä jokainen terve ihminen ymmärtäisi hävetä ja parantaa tapansa, jos olisi palstan hulluin hullu.

Vierailija
28/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vanhempasi kuoli juuri ja nyt syytät isäsi vaimoa mökin kunnon laiminlyönnistä vuodesta 2001 alkaen?

Niin, koska heidän hallintaoikeutensa alkoi silloin. Mulle on ok, että isäni laiminlöi mökin kuntoa JA käytti sitä, mutta ei se, että leski käyttää ja laiminlöi kunnostuksen. Oikeudelle en tietenkään erottele heitä, mutta voin sanoa, että en halunnut ikävää riitaa isän eläessä (tottakin).

Ap

Vierailija
29/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, mitä sanailet toisen osapuolen kanssa ei mielestäni ole sen arvoista että siitä kannattaisi enempää kiihtyä ja ajatuksiaan kuluttaa. Voisitte yhtä lailla sanailla vaikkapa siitä saako tontilla lennellä lintuja, joten anna lesken nyt olla ihan mitä mieltä huvittaa. Satunnaisia kulkijoita riittää joka paikassa ja teidänkin mökkitontille. 

Näkemykset siitä, missä kunnossa mökki on riittää varmasti puitavaa vuosiksi eteenpäin, Kinaamisella ei saada mitään aikaiseksi. Joten aloita vaikkapa vakuutusyhtiöstä, jossa mökki on vakuutettu, ja kerro sinne huolesi. Miten siis toimia, jos mökki mätänee silmissä ja yhteistyötä ei synny mökin ylläpidosta. 

Suomen maa on täynnä mökkejä , jotka on lopulta jätetty niille sijoilleen rapistumaan kuin tapeltu kuka kunnostaa ja mitä.  Joten onko mökki sen väärti, että se pitää säilyttää  ja myyt sitten kun leskestä aika jättää.

Vaikka kyse on sinun periaatteesta, niin käytä energiasi selvittämällä asiat asiantuntijoilta kuin täältä. Älä riitele lesken kanssa, koska olet jo varmasti nähnyt miten se ei vie sinua mihinkään. Joskus asioihin vaikuttaa parhainten niin, että on vain hiljaa ja jää odottamaan aloitetta toiselta.

Mulla on asianajaja sen takia, että muuten riita menisi niin henkilökohtaiseksi, ettei siinä olisi mitään järkeä. Sinun on helppoa suhtautua noin viileästi, koska et ole ollut ensin mökillä ja seurannut vanhempiesi (bio) riitelyä siitä, saako äitisi olla mökillä, joka löytyi juuri ennen, kun isä (vanhemmilla oli jo vuosia jatkunut asumusero) löysi toisen.

Ap

Isäsi oli lesken kanssa reilusti yli 40 vuotta.

Vierailija
30/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sano mitä sanot jos se tekee sinunlaisestasi onnellisen. Minuun puheesi eivät vaikuta, koska järki niissä on juuri tuollaisella hullua jankuttavalla tasolla.

Ap

Kyllä jokainen terve ihminen ymmärtäisi hävetä ja parantaa tapansa, jos olisi palstan hulluin hullu.

Niin, keitten mielestä? Sellaisten, joiden järkevyydestä ei ole mitään osoituksia olemassakaan. Osoita ensin, että olet järkevä ja fiksu, varteenotettava ihminen, niin mietitään sitten asiaa uudestaan. Outoa vaan, että järkevien kanssa tapaan puhua ihan järkevästi. Hullujen kanssa puhun kuten hulluille.

Ap

Vierailija
31/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Isäsi oli lesken kanssa reilusti yli 40 vuotta.

Ei ollut, vaan 31v.

Ap

Vierailija
32/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Niin, keitten mielestä? Sellaisten, joiden järkevyydestä ei ole mitään osoituksia olemassakaan. Osoita ensin, että olet järkevä ja fiksu, varteenotettava ihminen, niin mietitään sitten asiaa uudestaan. Outoa vaan, että järkevien kanssa tapaan puhua ihan järkevästi. Hullujen kanssa puhun kuten hulluille.

Ap

Ei sinulla ole ketään, jonka kanssa tulet toimeen.

Vierailija
33/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahh, avohoito <3

Vierailija
34/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillu murhaamista?

Se lienee sinulle luonnollisin vaihtoehto.

Vierailija
35/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei sulla ap tunnu olevan ainakaan kovin pitkiä seesteisiä aikoja elämässä :(

Syksy tietenkin hankalaa aikaa psyykkisesti ja vielä varmaan tämä koronahässäkäkin vähintäänkin alitajuisesti kokoajan mielessä (niinkuin meillä kaikilla).

Onko sinulla mahdollisuutta ottaa yhteyttä ihan johonkin viralliseen tahoon joka lakiasioissa neuvoo? Saisit asiaa käsiteltyä neutraalin osapuolen kanssa ja ehkä asia etenisikin johonkin suuntaan.

Vierailija
36/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt vastuu itse omista asioistasi, niin kuin muutkin ihmiset tekevät, eläkä niitä täällä rutise. Tee jotain sille asialle muutakin kun vain kirjoittelet täällä.  Kuinka monta kertaa olet täällä uhonnut tekeväsi sitä sun tätä ja mitään et kuitenkaan saa ajalliseksi, hoida asiasi! Ällöttää tuollaiset laiskimukset.

Vierailija
37/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mökki on siirtynyt ap:n omistukseen ja minkälaisella saannolla? 2001?

Vierailija
38/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota nyt vastuu itse omista asioistasi, niin kuin muutkin ihmiset tekevät, eläkä niitä täällä rutise. Tee jotain sille asialle muutakin kun vain kirjoittelet täällä.  Kuinka monta kertaa olet täällä uhonnut tekeväsi sitä sun tätä ja mitään et kuitenkaan saa ajalliseksi, hoida asiasi! Ällöttää tuollaiset laiskimukset.

Laiskuudesta ei ole kyse, jos sulla olisi normaali-ihmisen määrä järkeä, tajuaisit purkavasi omia v i t u t u k s e n tunteitasi minuun.

Jos saa leskeltä kirjeen pe-iltana kello 18.59 ei ole laiskuutta, jos mökkiä ei ole seuraavana aamuna lauantaina jo annettu minulle.

Ap

Vierailija
39/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole kokeillut aiemmissa keskusteluissa ehdotettuja tapoja ratkaista tilanne?

Vierailija
40/67 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin mökki on siirtynyt ap:n omistukseen ja minkälaisella saannolla? 2001?

Lahjakirjalla 2001. Ja antajana oli kolmas taho, ei siis hallintaoikeuden haltija(t). Eli mummini. Joka oli silloin jo 80-vuotias.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän