Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on paha aavistus tuosta koronarokotteesta :(

Vierailija
13.11.2020 |

Tuntuu jotenkin aivan liian mahdolliselta se scifi-viihteestä tuttu uhkakuva jossa ihmiskunnan kohtaloksi ei muodustukaan itse uhka, vaan sitä vastaan kehitetty vastatoimi...

:((

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa kulkutautimyönteiset esittelevät typeryyttään.

Vierailija
102/106 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän rokotteita, sitä todennäköisempää, että jossain vaiheessa ne kaikki rokotteet keskenään vetää koko ihmiskunnan DNA:n vituilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoillaan!

Vierailija
104/106 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän rokotteita, sitä todennäköisempää, että jossain vaiheessa ne kaikki rokotteet keskenään vetää koko ihmiskunnan DNA:n vituilleen.

Juuri näin. Magnetismi muuttaa tätä vielä lisää ja sen jälkeen on hommat terawatti-tasolla. 

Vierailija
105/106 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi enää muuta kuin rukoilla Jumalaa, että tämä kauheus päättyisi joskus jotakuinkin onnellisesti.

Vierailija
106/106 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona on osoittautunut pitkälti suureksi puhallukseksi. Lähti muka liikkeelle tammikuussa Kiinasta, mutta tutkijat löysivät sitä 2019 Euroopasta. Kiinassa makasi ruumiita kadulla, mutta missään muualla näitä lepääjiä ei olla sen jälkeen nähty. Balkanilla ja muuallakin muihin sairauksiin kuolleita on kirjattu koronaan kuolleiksi.

Mikä on varmaa on seuraukset. Maailmanlaajuista työttömyyttä, velkaantumista, konkursseja, ulkonaliikkumiskieltoa, määräyksiä, siis yhä suurempaa kontrollia massoista. Lukuja suurennellaan ja annettiin ymmärtää, että tämä on uusi espanjantauti kun tilastot eivät osoita edes vaarallisuustasolla influenssan tasolle yltämistä.

Koronan varjolla on myös palveluita ajettu alas. Päällä on koko ajan joku paniikki. Keväällä oltiin niin yhteisöllistä ja pelattiin kotona lautapelejä, puuhasteltiin. Meneville ihmisille joilla on tarvetta sosiaalisiin kontakteihin nauretaan. Maskittomia haukutaan.

Aniharva tajuaa tätä kahtiajaon meininkiä! Tässäkin ketjussa lammastellaan ja pidetään tyhminä niitä jotka eivät hätäisesti luotua rokotetta halua. Olen itse tyytyväinen etten hoitoalalle lukenut, nyt saisin piikin jotain Oxfordin ja Cambridgen Bill Gatesin rahoilla luotua hätäisesti kyhättyä arvausrokoitetta. Gates muuten tekee tällä miljardien tilin ja paasaa rokotteesta joka käänteessä, mutta millä meriiteillä? Tämä mies jonka isä oli juutalaismiljardöörien kavereita.

mitä tuo lammastelu tarkoittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi