Mustat Lesket
Miltä vaikuttaa? Mielestäni hyvältä! Ihanat naispääosat.
Kommentit (95)
Olin pikkuisen pettynyt. Odotin jotenkin yllättävämpää juonta, nyt tuntui siltä, että tällaista vastaavaa on nähty jo monta kertaa. Lisäksi ne hahmot ei olleet kovin kiinnostavia, ekan jakson perusteella aika yksiulotteisia ja stereotyyppisiä. Tuskin välitän katsoa toista jaksoa.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 22:49"]
Ei ole Laura Birn tässä sarjassa!
[/quote]
Hienosti luettu hei! :D Taas vastattu viestiin kaikkitietävästi ilman, että luettu aikasemmat asiaan liittyneet viestit. Kuka väitti, että Birn olisi sarjassa?
Joo, jotenkin epäuskottava psykologisesti tämä pläjäys kaikilta kanteilta.
Mun mielestä hyvä. Jäin heti koukkuun.
Ei kannata eka jakson perusteella tehdä vielä isompia päätelmiä. Epäuskottavuus ei ole mulle ongelma, normaali arkea on ihan tarpeeksi oikeassa elämässä. Ja hahmothan kehittyvät yleensä jakso jaksolta, ei heitä voi "tuntea" vielä alussa. Joku sanoi että tämä on nähty jo monta kertaa mutta en itse ainakaan muista Suomessa...? Katson siis vielä :)
Sarja vain paranee jakso jaksolta, itse ainakin olen ihan koukussa! Ruutu.fissä näkee kaikki jaksot, jos hankkii sen maksullisen osan. Nyt on ainakin ensimmäinen kuukausi ilmainen.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 22:10"]
Hih, mäkin kiinnitin huomiota Leppilammen pikku jenkkiksiin ja ei-niin-timmiin takalistoon paljukohtauksessa ;D
[/quote]
Sika Vainola oli siis oikeassa....
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 23:19"]Itelle tuli ainakin mieleen, että tämä selviytynyt mies on tiennyt räjäytyksestä (vaimo kertonu) ja hypännyt pois ennen räjähdystä.
[/quote] Sama tuli mullakin mieleen. Vaimon kanssa suunnitelleet etukäteen.. Lavastetaan kuolema, muutetaan johonki kauas ja aloitetaan elämä puhtaalta pöydältä..
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 23:19"]Itelle tuli ainakin mieleen, että tämä selviytynyt mies on tiennyt räjäytyksestä (vaimo kertonu) ja hypännyt pois ennen räjähdystä.
[/quote] Sama tuli mullakin mieleen. Vaimon kanssa suunnitelleet etukäteen.. Lavastetaan kuolema, muutetaan johonki kauas ja aloitetaan elämä puhtaalta pöydältä..
[/quote]
Juonenkääteiden kirjoittelu alkoi...mutta samaa mieltä...mies lavasti murhansa...mutta sillä erolla, että vaimo ei tiedä asiasta yhtään mitään...
Suomalaiseksi sarjaksi oli ihan hyvä. Loppukäänne yllätti.
Mutta tuo äänitys!! Raivostuttavaa katsella kotimaisia ohjelmia illalla lasten mentyä nukkumaan, kun ei voi pitää ääntä täysillä, ja arvailla puolet repliikeistä. Musiikki tulee kyllä volyymilla ja osa puheesta, sitten tulee näitä kuiskailuja ja huokailuja joista ei saa mitään selvää. Tekstitykset nelosellekin, kiitos!
Mikä se muuten on, että Suomessa ei osata nauhoittaa ääntä kunnolla? Onko se rahasta kiinni? Tosi rasittavaa, että kotimaisia leffoja ym. pitää kuunnella hirmu kovalla jos aikoo saada mitään selvää sanoista.
"Tekstitykset nelosellekin, kiitos!"
Tekstitv:ltä ne sai näkyviin.
Minua häiritsi huono näyttely, vaikka noinkin tunnettuja nimiä oli mukana.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 22:19"]
Lopussa se selviytynyt ukko pilas kaiken, uskottavuus meni!!
[/quote]
Niinpä! Siksi en enää halua katsoa!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 09:28"]
"Tekstitykset nelosellekin, kiitos!"
Tekstitv:ltä ne sai näkyviin.
Minua häiritsi huono näyttely, vaikka noinkin tunnettuja nimiä oli mukana.
[/quote]
Hei kiitos tiedosta! En ole tajunnut, että muillakin kuin ylellä olisi tekstitystä. Siksi yle on ollut ehdoton kotimaisten sarjojen suosikkikanava. Täytyypä ensi kerralla laittaa tekstit näkyviin :-)
Odotan jo innolla tämän illan jaksoa :)
Se tekstitys. Siis miten nelosen tekstitv:stä saa tekstityksen ohjelmaan? En löytänyt ohjetta ainakaan sieltä teksti-tv:n puolelta, löytyisikö täältä? Rasittava tuo äänityksen taso.
Mitäs tykkäsitte äskeisestä? :D (xD)
Ja spoilaajat jos on joku pakko päästä kertomaan juonipaljastuksia, niin tee erillinen topic ja kirjoita siihen Mustat Lesket Spoiler tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 22:16"]
Se tekstitys. Siis miten nelosen tekstitv:stä saa tekstityksen ohjelmaan? En löytänyt ohjetta ainakaan sieltä teksti-tv:n puolelta, löytyisikö täältä? Rasittava tuo äänityksen taso.
[/quote]Laita sivu 333 ja sillä tuli automaattisesti. Itsekin laitoin, kun äänitys on mitä on ja lapsi just menossa nukkumaan niin ei viitsisi sille soittaa suomenkielistä kiroilua samaan aikaan :)
Olenko ainut jonka mielestä Malmivaara näytteli todella huonosti? Siis mitä? Hyvä ettei myötähäpeä iskenyt.