Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko törkeää olla ilman rintsikoita kun on vieraita?

Vierailija
10.03.2014 |

Olen aina kotona ilman rintaliivejä, enkä jaksa laittaa niitä päälle sen takia jos joku tulee yllättäen kylään. Tottakai laitan jos tulee virallisesti vieraita ja ollaan sovittu aiemmin, mutta en laita jos esim miehen kavereita tulee töiden jälkeen saunomaan. Kyllä kai jos oikein tuijottaa voi huomata ettei minulla ole liivejä, mutta en usko että ketään niin jaksaa kiinnostaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 vuotias rintava nainen. Tykkään olla ilman rintaliivejä, kun 15 vuotiaan poikani kaverit ovat käymässä. Saan pojilta mukavaa huomiota.

Vierailija
22/29 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:23"]

Olen aina kotona ilman rintaliivejä, enkä jaksa laittaa niitä päälle sen takia jos joku tulee yllättäen kylään. Tottakai laitan jos tulee virallisesti vieraita ja ollaan sovittu aiemmin, mutta en laita jos esim miehen kavereita tulee töiden jälkeen saunomaan. Kyllä kai jos oikein tuijottaa voi huomata ettei minulla ole liivejä, mutta en usko että ketään niin jaksaa kiinnostaa.

[/quote]

Mä oon aina kotona rönttävaatteissa,enkä todellakaan pidä rintsikoita,eipä ole tullut mieleenkään että se voisi olla törkeää vieraiden kannalta :D Riippuu vaatteista,jos kovin tiukka paita ja nännit ovat silmäänpistävästi esillä,voi olla vähän vaivaannuttavaa muista ihmisistä.Muuten saa mielestäni kotonaan pukeutua miten haluaa,minun vieraani ovat ainakin niin hyviä tuttuja etteivät ihmettele vaikka hilluisin puolipukeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkälaiset rinnat sinulla on. Ja minkälainen paita. 

Vierailija
24/29 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen, 2 vuotta imettänyt nainen ja olen ihmetellyt miten mun rinnat voi olla vieläkin niin hyvät. Noh, asia selvisi jos porukat on päivät pitkät ilman rintaliivejä. Mä pidän niitä usein myös yöllä.

Vierailija
25/29 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:49"]

Olen nelikymppinen, 2 vuotta imettänyt nainen ja olen ihmetellyt miten mun rinnat voi olla vieläkin niin hyvät. Noh, asia selvisi jos porukat on päivät pitkät ilman rintaliivejä. Mä pidän niitä usein myös yöllä.

[/quote]

Kuule, kyllä kyse on kollageenin määrästä, rintojen koosta ja siitä, miten imetys ja raskaus niihin on vaikuttanut. Mä olin esim. ekan raskausjan lähes kokokaan ilman rintsikoita, mutta rinnat eivät juuri kärsineet raskaudesta tai imetyksestä. Mulla on paljon kollageenia, iho ei veny, eikä raskausarpiakaan tule.

Vierailija
26/29 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rintaliivejä yötä päivää, aina. Teillä on huonot rintsikat jos ne pitää tempaista pois päältä joka välissä.

Vierailija
27/29 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rintaliivejä yötä päivää, aina. Teillä on huonot rintsikat jos ne pitää tempaista pois päältä joka välissä.

Vierailija
28/29 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin käytän aina rintsikoita. Paitsi nukkuessa. Kysymyksessä ihan b-kupin kiinteät rinnat. Sopivat liivit tuntuu päällä hyvältä, tai ei siis miltään!

Vierailija
29/29 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi