Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v teini lähdössä festareille

Vierailija
10.03.2014 |

15v tyttöni haluaisi lähteä Ruisrockiin kaverinsa kanssa. Päästäisitkö itse tuonikäisen telttailemaan sinne? Itse en ole koskaan ole ollut festareilla, joten voiko joku infota minua hieman "vaaroista"? Tyttö sanoi, että kieltäytyisi päihteistä yms. Pelkään hyväksikäyttäjiä ja kaikkea muuta kamalaa :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan viereiseen telttaan! :)

Omaa tytärtäni en päästä vielä 15 kesäisenä festarille, oon sellainen tylsä äiti.

Vierailija
2/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siellä on aina aikuisia miehiä jotka käyttävät selvinpäin olevien arkojen tyttöjen kiltteyttä hyväkseen. Ensin imarrellaan ja luvataan ettei mennä pusua pidemmälle. Sitten alkaa ramaisemaan ja pitää päästä telttaan etc.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan päästäisi. Mun tyttö oli kyllä tuon ikäisenä pari viikkoa Englannissa kielikurssilla ja sielläkin voi tietysti tapahtua mitä vain, mutta festareille 98 % porukasta menee ryyppäämään, joten ei tulis mieleenkään päästää, vaikka olis kuinka kunnollinen tyttö.

Vierailija
4/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tärkeä työkeikka silloin (kyllä, heinäkuussa), joten en pääse tyttöä vahtimaan.

ap

Vierailija
5/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin, mutta hotelliin yöksi. Itse kävin 15-vuotiaana keikoilla kaverin kanssa, yövyttiin aina hotellissa tai jomman kumman sukulaisilla. Ei olisi telttailemaan päästetty festareille kumpaakaan.

Vierailija
6/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olutta/siidetiä siellä tulisi juomaan, se nyt on päivänselvää, se kuinka paljon, on sitten kiinni siitä millaisen alkoholinkäytön esimerkin tai suhteen alkoholiin, olette itse hänelle opettaneet.

jos teillä ei käytetä lainkaan tai sitä pidetään kiellettynä ja pahana, todennäköistä on, että liikaa tulee juomaa (tietämätön kun on).

Hyväksikäyttäjiä tuskin lienee syytä pelätä, riippuu kuinka itsevarma tyttö on. tuon ikäiset ovat helppoa kauraa, jos ei ole rempseä ja itsetunto ei ole kohillaan, ja jos vähän kehutaan ja lirkutellaan rakkauden mielikuvilla.

Vierailija
7/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vielä nuori (parikymppinen), mutta pidän silti festareita aika riettaina paikkoina. Itse festarialue on usein suht hyvin "vartioitu" järkkäreiden toimesta, mutta leirinnässä meno on toisenlaista ja siellä tosiaan päihteet jyllät alkoholista huumeisiin. En siis puhu festareista pahaan sävyyn, siellä on kivaa ja yksi kesän kohokohdista mutta itse olin ekaa kertaa yksin (no, siis kaveriporukassa) festareilla 16-vuotiaana ja aikamoista se meno oli..

Vierailija
8/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en tasan päästäisi :)

Olen käynyt festareilla, ja vaikka tyttöni on aina ollut kiltti, niin juuri tuossa iässä alkaa tapahtumaan. Ja noi lupaukset... joo.

En tarkoita, ettei kukaan teini voisi pitää lupauksiaan, mutta festari, no no no!!!

Vierailija
9/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kyllä tuon ikäisenä festareilla, mutta yöpaikka oli kylläkin kotona tai tutun/sukulaisen luona. Teltta-alueella varsinkin meno voi olla aika riehakasta, joten en ehkä vielä suosittelisi noin nuorelle. 

Vierailija
10/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi omaani (15v.)kavereidensa kanssa reissuun, vaikka ovatkin fiksuja tyttöjä. Meno on illalla ja yöllä aika hurjaa festareilla. Sillee pääsisi, että olisivat festareilla päivän ja hakisin yöksi kotiin/hotelliin, ja seuraavana päivänä voisivat taas jatkaa. Kaikki muu, yöpyminen teltassa keskenään jne. olisi ihan ehdottomasti ei.

Vierailija
11/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole tuon ikäisiä päästänyt yksin. Itse olen ollut mukana eikä tyttöjä ole nolottanut ollenkaan, kun ovat joutuneet käymään aina välillä minulle ilmoittautumassa.

Vierailija
12/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättäjäjuhlilla 15-vuotiaat ei käytetä päihteitä.

Vierailija
13/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin minäkin, mutta tosiaan hotelliin/sukulaisiin ja tekisin vielä tarkistussoiton respaan/sukulaisille, että onkos se tyttö siellä missä pitääkin. Festarit on todella mahtavia tapahtumia, ei se aina ole mitään sodomaa ja gomorraa, leirintäalueet yöllä on sitten toinen juttu.

Ja jos tyttö ja sen kaverit ovat fiksuja, niin osaavat kyllä pitää hauskaa ilman viinaakin, ei minulla ollut mitään haluja juomiseen tuossa iässä. Tietty omat vanhempani olivat alkoholisteja, joten ihmekkös jos ei maistunut.

Vierailija
14/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et pääse mukaan, niin entä kaverin vanhemmat? Tunnetko heidät, ja olisivatko sellaisia että voisivat lähteä nuorten mukaan?

Vierailija
15/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareille päästäisin mutta leirintäalueelle en.

Vierailija
16/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt 14-vuotiaasta asti festareilla. Teltassa yövyin vasta täysi-ikäisenä. Me mentiin kavereiden kanssa kuuntelemaan lempibändejä ja fiilistelemään, ei ikinä ryyppäämään. :) eli päästä ihmeessä tyttö jos voit häneen luottaa. Suosittelen kyllä hotellissa yöpymistä, telttailemaan en päästäis!

Vierailija
17/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten/ minkä kautta sinne saa varattuu telttapaikan, vai tarviiko varaa? Vähän auki vielä nää, tänä kesänä pitäs lähtee telttailemaan sinne.

T. 19v tyttö

Vierailija
18/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi alaikäistä ilman aikuista. Natsi kun olen.

Vierailija
19/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:00"]En päästäisi alaikäistä ilman aikuista. Natsi kun olen.

[/quote] haista, se menee kumminki. Whatcha gonna do?

Vierailija
20/31 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:00"]En päästäisi alaikäistä ilman aikuista. Natsi kun olen.

[/quote] haista, se menee kumminki. Whatcha gonna do?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan