axl Smith levittelee Serenan Waterland sensaatiomaista kuvaa :D
https://www.facebook.com/axlsmith
katsokaapas tuola :D
varmasti on neitoten äidit ylpeitä näistä nuolijoista
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 19:24"]
Miksi keskustelut poistuvat? En keksi yhtäkään hyvää syytä.
[/quote]
Työskenteleeköhän toi tatska-Satu aihe vapaan ylläpidossa? :D
Kuva on poistettu apinan sivuilta. Oisko sitä missään muualla tarjolla?
Ei helvetti! Olen aina pitänyt näitä vesipuistobileitä junttidiskoilijoiden roskaväki-orgioina, ja tää kuva vain vahvistaa asian :D Veikkaan, että aika moni juhlija viihtyi samoissa touhuissa..
Tavallaan sympatiani ovat kyllä tytsyjen puolella, varmaan keskimääräistä bileiltaa jäätävämpi morkkis :'D
onko joku jo tunnistannu noi mimmit? :D mahtaa olla kiitettävä morkkis
Ihanaa! Te olette nykypäivän versio niistö, jotka agraariyhteiskunnassa paheksuivat aviottomien naisten tulemista kirkonmäelle. Onneksi minun villeinä vuosinani ei ollut kamerakännyköitä.
Hyi! Naiset ja seksi! Hyi! Kenen tytär, kenen ISÄN KUNNIA?
And the slut-shaming award goes to...
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:25"]
onko joku jo tunnistannu noi mimmit? :D mahtaa olla kiitettävä morkkis
[/quote]
Sinne apina.biziin Oli laitettu tuon tatska mimmin facebook profiilin linkkikin
Tyttö oli sama tatskoista päätelleen
aika nolo :D
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:30"]
[/quote]
Slut shaming on niin wanha.
Ei se ole slut shamingia, jos joku käyttäytyy kuin täysi idiootti, ja muut arvostelee sitä.
Ei naiseus anna mitään vapaapassia idiotismiin, joka muiden pitää vaan hyväksyä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:30"]
Ihanaa! Te olette nykypäivän versio niistö, jotka agraariyhteiskunnassa paheksuivat aviottomien naisten tulemista kirkonmäelle. Onneksi minun villeinä vuosinani ei ollut kamerakännyköitä.
[/quote]
Sama isien ja äitien kunnialle mutta seksin harrastaminen julkisissa tiloissa kaiken kansan keskellä on edelleen vuonna 2014 rikos joten en kannata laitonta puuhaa :)
Oi kyllä, voin kuvitella sen valtavan morkkiksen. Myös mun sympatiani menee tytöille.
siis mulle olis ainakin ihan sama oisko tossa nyt jollakin pippeli suussa, NOLOA SILTI! sympatiat menee täältä kanssa tytöille, varmasti järkyttävä morkkis.
Minusta Axl on nolo. Kolmekymppinen mies käyttäytyy kuin teinit.
Siis minusta tuo näyttää ihan tavalliselta läppäposeeraukselta. Mitä ihmettä tästä vauhkotaan.
Siis minusta tuo näyttää ihan tavalliselta läppäposeeraukselta. Mitä ihmettä tästä vauhkotaan.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:05"]
[/quote]
Olin paikalla ja näin tuon ö-luokan miss hot rod mimmin ystävineen nuoleskelemassa ja voin sanoa että ei miltään läpältä vaikuttanut
Mutta näin myös paljon pahempaakin, ihan siis naistenpuolella vessassa ja uima-altaassa ja käytävillä, ei mitään häpeää kiimaisena ja humalassa...
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:30"]
[/quote]
Sama isien ja äitien kunnialle mutta seksin harrastaminen julkisissa tiloissa kaiken kansan keskellä on edelleen vuonna 2014 rikos joten en kannata laitonta puuhaa :)
[/quote]
Missä kohtaa rikoslakia moinen asia mainitaan? Onko serenassa oleva yksityistilaisuus julkinen tila?
Miksi keskustelut poistuvat? En keksi yhtäkään hyvää syytä.