Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillussa elohiiri?

Vierailija
10.03.2014 |

Mulla on koko päivän lihakset nykineet pillussa. Treenaan lantionpohjalihaksiani säännöllisesti, mutta tänään en ole tehnyt mitään. Enkä ollut myöskään kiihottunut tai mitään... menkat mulla kyllä on, mutta ihan lopussa jo. Mikäköhän helvetti sitä vaivaa? Onko muilla ollut mitään tällaista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla herpes? Se saattaa aiheuttaa vähän tuollaisen tuntemuksen. Mut toivottavasti ei, elohiiri olisi paljon mukavampi.

Vierailija
2/5 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miullapa onkin kullissa elohiiri ja ei harmita yhtään. Nypyttää niin pirusti ja tuntuu hyvälle, sen näkee ihan puntissa kun sykkii, juuri eräs asiakkaana ollut rouva lehahti ihan punaiseksi kun havaitsi liikettä puntissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiriä ei pidä koskaan päästää pilluun, eikä muitakaan pieneliöitä. Sen verran pitäisi ihmisen tajuta.

Vierailija
4/5 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 17:48"]

Onko sulla herpes? Se saattaa aiheuttaa vähän tuollaisen tuntemuksen. Mut toivottavasti ei, elohiiri olisi paljon mukavampi.

[/quote]

Ei pitäisi olla, voi ei... toivotaan hiiriä.

Ja tämä ei ole siis mitenkään kiihottavaa enkä kaipaa jormapettereitä tänne keskustelemaan tuntemuksistaan, kiitos...

Vierailija
5/5 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli elohiiri jossain vaiheessa aina seksin jälkeen. Kesti varmaan pari viikkoa niin että aina seksin jälkeen tuli elohiiri joka kesti 10-15 minuuttia. Sitten se yhtäkkiä hävisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi