Romanttinen ravintola Helsingissä?
Miehen kanssa tulee vuosipäivä ensi viikonloppuna ja hakusessa olisi romanttinen/tunnelmallinen illastamisravintola. Amarillot/ketjuraflat on jo melko nähtyä kamaa. Fine dining menee budjetin ulkopuolelle, mutta muuten ehdotuksia otetaan vastaan.
Kommentit (30)
Mielestäni Ruoholahden McDonald's -perheravintola on kokemisen arvoinen paikka. Siellä on aina rauhallinen tunnelma ja sijainti Ruoholahden metroasean vieressä on todella kätevä. Ainakin vielä puolisen vuotta sitten sieltä sai ostettu Big Mac + Big Mac -aterian, joka sisälsi 2 purilaista, ranskalaiset ja juoman. Se oli täydellinen minulle ja silloiselle poikaystävälleni, koska en olisi sen toisen hampurilaisen lisäksi muuta jaksanutkaan ja hän oli kova syömään :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:09"]
Mielestäni Ruoholahden McDonald's -perheravintola on kokemisen arvoinen paikka. Siellä on aina rauhallinen tunnelma ja sijainti Ruoholahden metroasean vieressä on todella kätevä. Ainakin vielä puolisen vuotta sitten sieltä sai ostettu Big Mac + Big Mac -aterian, joka sisälsi 2 purilaista, ranskalaiset ja juoman. Se oli täydellinen minulle ja silloiselle poikaystävälleni, koska en olisi sen toisen hampurilaisen lisäksi muuta jaksanutkaan ja hän oli kova syömään :)
[/quote]
Tämä on sopiva paikka ap:lle. Tosin hän taitaa olla sen verran läski-wt, että vetäisee koko tupla-aterian itse.
/quote]
Tämä on sopiva paikka ap:lle. Tosin hän taitaa olla sen verran läski-wt, että vetäisee koko tupla-aterian itse.
[/quote]
En kyllä ymmärrä miksi haukut ihmistä, joka on kysynyt asiallisesti romanttista ruokapaikkaa?!
jos hinta/laatu -suhteen haluaa kohdilleen, niin suosittelen ravintolaa nimeltä Octopus, joka sijaitsee osoitteessa Vaasankatu 15. Paikka on mielestäni romanttisen viihtyisä ja ikkunoista voi katsella Vaasankadun vilinää =) Henkilökunta mukavaa, kaikki mielestäni toimi..
Kellarikrouvi on aika romanttinen
Rautatieaseman Minuuttibaarissa oluet ja suolapähkinät. Kiva katsella ihmisvilinää ja miettiä, olisiko kiva lähteä junalla jonnekin.
miten olisi ravintola kuurna kruununhaassa? pieni ja tunnelmallinen, kynttilöitäkin löytyy. myös hinta-laatusuhde kohdillaan. todella suosittu, joten varausta kannattaa yrittää heti!
50 parhaimman ravintolan listalla löytyy paljon kivoja ravintoloita jotka eivät ole ylihintaisia.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:06"]
Mamma Rosa, Runeberginkadulla. Aivan Töölöntorin kulmalla. Hyvää ruokaa, runsas viinilista ja tunnelmallinen sisustus. Rauhallinen, mukava ja kiireetön meininki.
Me ollaan varattu pöytä etukäteen, varsinkin jos mennään isommalla porukalla. Ei se kai ole välttämätöntä, varsinkin jos menee kaksin, mutta koskaan ei tiedä millainen ruuhka sielläsattuu olemaan.
[/quote]
Ja kyllästynyt tarjoilija. Ainakin kun minä siellä kävin.
Oma luottopaikkani mieheni kanssa on Fleminginkadulla sijaitseva Marmaris. Palvelu on aina erityisen ystävällistä ja ruoka todella hyvää. Tosin jos satutte menemään sinne sellaisena iltana, jolloin paikan omistajana on töissä, saattaa hän kieltäytyä tarjoilemasta ruokayhdistelmää, joka on hänen mielestään epäsopiva :) Mutta todella laadukas ja persoonallinen paikka, suosittelen!