Pilasiko synnytys seksielämänne? Meillä taisi käydä niin :(
Kahdesti kokeiltu synnytyksen (6,5 kk sitten) jälkeen, kuukausi sitten, ja nyt viimeksi eilen. Minulla oli kauhea kynnys aloittaa uudelleen, halusin kuntoutua (jumpata alapään mahdollisimman hyvään kuntoon) kunnolla ennen kuin aloitamme uudelleen, ja torjuin miehen aiemmin, hoitelin vain hänet.
Ei tunnu yhtä hyvältä kuin ennen, en tosin ole koskaan saanut yhdynnässä. Ei kauhean venähtäneeltäkään tunnu, mutta koko ajan ajattelen vaan että tuntuuko miehestä miltään... oikein kurkkua kuristaa :( Mies väittää ettei tunne eroa entiseen (valehtelee).
Mies ei oikein osaa nähdä minua nyt vaimonaan, vaan lapsemme äitinä, kun vauva nyt vielä niin pieni. Raskausaikana meillä ei ollut seksiä rv. 20 jälkeen, minua ei haluttanut, ja mies sanoi kokevansa seksin kanssani "moraalisesti vääräksi". Mies sanoo rakastavansa, enkä usko että hänellä on muitakaan. Molemmat olemme tosi väsyneitä, ja on vaan niin helppo olla tekemättä mitään (sitäkään).
Itkettää koko asia :( Maailman paras asia oli kun saimme lapsemme <3 mutta tämä on se ikävä jälkiseuraus, jonka kanssa on selvittävä... Uskon kuitenkin että tästä vielä selvitään jotenkin kunhan lapsi kasvaa..
Kommentit (66)
Neloselle: olen pahoillani puolestasi. Itse meinasin kuolla sektion komplikaatioihin ja nyt on keskiruumis pilalla ja useita hermoja rikki.
Mutta tiedän aika paljon hermoista ja ikävä lyödä lyötyä, mutta nuo sinulle suunnitellut hoidot eivät tule onnistumaan. Jos todella haluat emättimestäsi hermotunnon pois, se tehdään kirurgisesti tai kemiallisesti hermot katkaisemalla. Toivon todella, että saat kunnollista tietoa oikeasti toimivista vaihtoehdoista ja elämänlaadun paranemaan. Normaalia tuntoa tuollaiseen hermoonhan ei enää saa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:35"]62, meinaatko todella, että kyllästyminen toiseen seksuaalisesti on jotenkin harvinaista pitkässä suhteessa? Itse ajattelen, että mieheni on vain keskivertoa rehellisempi ja suorapuheisempi - on tosin itsekin sanonut, että ei olisi pitänyt tässä asiassa olla.
59
[/quote]
Kyllästyminen hetkellisesti on ihan eri asia kuin ei seksiä. Reikä se on rumallakin ja terveellä miehellä haluja riittää. Ja kyllä tollanen ettei muija kelpaa enään, on ihan sanomattakin selvää, sen aistii.
Että sinänsä ap:n huoli on ihan aiheellinen, mies voi tosiaan kyllästyä, muttei se välttämättä lopullista ole. Jotkut miehet (ja naiset) vain tosiaan menevät vieraisiin kyllästymisen tapahtuessa, jotkut - kuten mun mies teki - ottaa asian puheeksi. Kumpikin on toki ikävä tilanne, mutta ehkä rehellisyys sittenkin se vähemmän paha vaihtoehto?
59
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:35"]62, meinaatko todella, että kyllästyminen toiseen seksuaalisesti on jotenkin harvinaista pitkässä suhteessa? Itse ajattelen, että mieheni on vain keskivertoa rehellisempi ja suorapuheisempi - on tosin itsekin sanonut, että ei olisi pitänyt tässä asiassa olla.
59
[/quote]
Kyllästyminen hetkellisesti on ihan eri asia kuin ei seksiä. Reikä se on rumallakin ja terveellä miehellä haluja riittää. Ja kyllä tollanen ettei muija kelpaa enään, on ihan sanomattakin selvää, sen aistii.
[/quote]
Niin se varmaan useimpien miesten kanssa menisikin, mutta en kyllä haluaisikaan olla miehelle vain ruma reikä paremman puutteessa.
59
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:55"]
59
[/quote]
[/quote]
Niin se varmaan useimpien miesten kanssa menisikin, mutta en kyllä haluaisikaan olla miehelle vain ruma reikä paremman puutteessa.
59
[/quote]
Mikäs siinä, ettei sinua haittaa miehesi mielipiteet. Itse en voisi ikinä olla miehelle NIIN YLIMAALLISEN ruma ettei edes paneen pysty. Jos olet itse tyytyväinen vässykkään ukkoosi, jolla on paha pms, olen onnelline puolestasi. Aina uskonut, että vakka kantensa löytää.
Itse olen todennut, että kun kaksi tulista sielua rakastuu, ulkoiset asiat ovat ihan sivuseikka ja pinnanalla kytee. 10 vuotta naimisissa, naama aika kärsiny ja roppa vielä enemmän lasten jäljiltä, mies senkun komistuu. Ja ai että kun se ukkeli himoitsee omaa tulista pippuripersettä vaikka paljon nuorempaakin olis johtajalle tarjolla.
Mielestäni miehesi ei rakasta sinua tarpeeksi tai on vain pinnallinen
Huh heijaa, näitä lukiessa alan kyseenalaistamaan koko vauvahaaveet :( Nelosen tarina on aivan järkyttävä.